Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> "Här ifrån tror ja...

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-04-22 12:51:17

Became a member: 
Forum posts:
Ovanstående citat är hämtat från ATG Live i någon paus där det presenteras tips av någon helt okunnig person som inte ens vet vad hon tycker och tänker utan hela tiden måste titta ner i sina papper för att veta vad som ska sägas.

Det är lika komiskt varenda gång detta sker men i dag får man ett tips att dagens drag är nr 8 Jerry Eme i V64-4. Möjligt att det är dagens drag men jag finner det ointressant utan det som jag hänger upp mig på är att "från det här läget" - som är en klyscha inom travet - skulle hästen bli farlig. Vad som nu gör det mer positivt för hästen att starta från spår åtta i volt kan jag inte förstå. Det brukar nämligen inte innebära en fördel för hästarna, även om den nu slipper hästar utanpå sig direkt i starten.

Kan inte ATG bli lite seriösa istället för att ha ett gäng tomtar som typ aldrig har rätt i sina tips? Jag skulle gissa på att man skulle ligga back enorma summor om man lyssnat på deras speltips. Men det minsta man kan begära är väl att dom ska presentera korrekt information och det är inte ovan nämnda citat, sagt med darrig röst!
Reply
Posted: 2009-04-22 14:09:08

Became a member: 
Forum posts:
Håller till fullo med dig! Tjejen som presenterar tips är en skandal. Det ska bli skönt nu när mitt liveabonnemang går ut, har förlorat en del pengar på att gå på ATG-tomtarnas värdelösa tips. Positivt är dock att jag lärt mig mer om hästarna genom att se dem live. Det är väl den biten jag kommer att sakna.
Reply
Posted: 2009-04-22 14:29:49

Became a member: 
Forum posts:
Att se och studera hästarna är ju mycket givande i framtida val av hästar man ska spela på. Men att betala för att ha Live är skandalöst då man betalar för en mertjänst man inte vill ha. Det räcker gott och väl att få se loppen med banreferenten. Sen kan alla wannabe på ATG leka i ett källarrum istället där man slipper se dom.

Den sämsta av dom alla är den där Anders som typ läspar och blir enormt jobbig att höra på. Dessutom tycker han att alla hästar är spelvärda alltid och att alla har värmt bra - iaf utan anmärkning.

Hellre lyssnar jag på en tomte som Micke Nybrink - han är åtminstone lite rolig ibland även om han är lika värdelös på att tippa som alla andra
Reply
Limpicus Posted: 2009-04-22 19:17:08 Answer to: "Att se och studera hästarna är ju mycket givande i framtida val a"

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
Knäpp av ljudet då.. livepengen är inte dyrt för att se livebilder från två banor varje dag.. oavsett vilka tomtar som sitter och komenterar..
Reply
Posted: 2009-04-22 19:22:09

Became a member: 
Forum posts:
Stänger man av ljudet så är det ju svårt att uppfatta när loppen ska gå liksom. Tomtar hör inte hemma bland trav!
Reply
Limpicus Posted: 2009-04-22 19:52:00 Answer to: "Stänger man av ljudet så är det ju svårt att uppfatta"

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
Tycker bara att det är bra att dom pratar en massa skit.. ofta hör man dom snacka om någon häst som genast sjunker från 8 gånger till favorit.. då höjs oddsen på dom andra som oftast vinner.. Hur kul vore det om dom satt alla vinnare..? tycker live funkar bra med intervjuer och livebilder.. bara att sortera bort det som är orelevant.. det lär du dig snart om du lyssnar mycket.. Vissa kuskar kan man inte lyssna alls på.. andra kan man få ut mycket matnyttigt av..
Reply
Posted: 2009-04-22 20:07:48

Became a member: 
Forum posts:
Jag stör mig på att okunniga personer ska ta upp och störa min tid. Därför som jag inte har live längre! Pallar inte höra på alla sopor liksom. Ska dom ha sopor så får dom väl ha några roliga sopor iaf? TV 4 vet med sig att skulle dom ha sådana sopor (utan humor) som ATG Live så hade TV4 inte haft några tittare!
Reply
Posted: 2009-04-22 20:18:05 Answer to: "Jag stör mig på att okunniga personer ska ta upp och störa "

Became a member: 
Forum posts:

Jag stör mig på att okunniga personer ska ta upp och störa min tid. Därför som jag inte har live längre! Pallar inte höra på alla sopor liksom. Ska dom ha sopor så får dom väl ha några roliga sopor iaf? TV 4 vet med sig att skulle dom ha sådana sopor (utan humor) som ATG Live så hade TV4 inte haft några tittare!

Men ATG-Live är ju gratis? mms://qstream-live.qbrick.com/00688live5
Reply
Posted: 2009-04-23 07:59:08 Answer to: "Jag stör mig på att okunniga personer ska ta upp och st&o"

Became a member: 
Forum posts:
hah, menar du att man kan se på ATG-live gratis från den länken? Guld isåfall!
Reply
Mancher Posted: 2009-04-23 10:51:10 Answer to: "Jag stör mig på att okunniga personer ska ta upp och st&o"
458
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3263
Fungerar verkligen den länken :O?
Reply
Mancher Posted: 2009-04-23 12:00:43
458
YOLO Stables
Jägersro

Funkar ju Fan va najs,,
Reply
Brasar Posted: 2009-04-23 17:17:18
79
Stall Grundet
Romme

Became a member: 2009-02-16
Forum posts: 21
Vad öppnar ni länken i för mediaspelare?
Reply
ddmannen Posted: 2009-04-23 17:21:58

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
atg-live är väl gratis om man kör från gamla atg-sidan(classic ) men kostar om man försöker köra från nya , krävs dock att man har ett atg-konto
Reply
Mancher Posted: 2009-04-23 18:43:00 Answer to: "Vad öppnar ni länken i för mediaspelare?"
458
YOLO Stables
Jägersro

Windows Media Player
Reply
[ 1 ]