|
V64-4 | 1:A PRIS 50 000 kr 2140 V Omsättning fredag 6 mar, kl 08:58 V64: 54 kr, kl 08:58 Vinnare: 0 kr 1. APRIL TOOMA Jansson Torbjörn 2. ZANZIBAR GILL Kihlström Örjan 3. BART SJÖHAMMAR Adielsson Erik 4. CERVIA Ohlsson Ulf 5. MINE AT LAST Sjöström Claes 6. LIPTON MILLPOND Goop Björn 7. CARBONARA Frick Jim 8. P.C.SUPER BOY Pettersson Roger 9. TROTTING PRINCESS Redén Daniel 10. SABRINA ÅS Lennartsson Per 11. YOUPIE Svanstedt Åke 12. P.E.HORNLINE Stjernström Micael 13. PITCH AND TOSS Walje Jonas a 14. NOBLESSE NEO Svensson Erik 15. HIGHLANDER CLUB Wallin Tony
Turordning: 11-1-12-4-3-8-15-6-2-9-14-5-13-10-7
|
Became a member:
Forum posts:
|
V64-4
Bart Sjöhammar
- I sina tre starter hittills har han gjort bra ifrån sig varje gång, även om det blev dubbla galopper näst senast. Utan det andra felet hade han kunnat segerstrida även då. Jag tycker att Bart Sjöhammar är en riktigt fin häst med kapacitet som duger gott i den klass han befinner sig. Har fått ett bra läge, men det går inte att ladda för hårt med honom i början och han tar knappast ledningen direkt. En bra chans, tror jag.
V64-4
Cervia
- Kommer från en två månader lång tävlingspaus, beroende på att hon drabbats av förkylningar i omgångar. Har nu varit frisk ett tag och kunnat tränas i normal omfattning igen, men formen är ändå svårbedömd så här direkt. Cervia, som annars inte är så tokig, behöver säkert något lopp för att hitta sin bästa form. Även om hon har flera "g" i resultatraden bedömer jag inte galopprisken som särskilt stor
Taget från Stigs Hemsida
|
Became a member:
Forum posts:
|
Någon som har sett Bart och har en egen åsikt om den ?
|