[ 1
]
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-07-06 23:56:12
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 565
|
Jag skulle lägga ett bud på auktionen men det gick inte då det kom upp att jag hade 5 hästar i stallet. Jag har bara 4 hästar men även 1 pensionerad, kanske den räknas med eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-07 09:32:40  Jag skulle lägga ett bud på auktionen men det gick inte då det kom upp att jag hade 5 hästar i stallet. Jag har bara 4 hästar men även 1 pensionerad, kanske den räknas med eller?
Answer to: "Jag skulle lägga ett bud på auktionen men det gick inte då det kom upp a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
pensionerad räknas ej!
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-07-07 11:40:10  Jag skulle lägga ett bud på auktionen men det gick inte då det kom upp att jag hade 5 hästar i stallet. Jag har bara 4 hästar men även 1 pensionerad, kanske den räknas med eller?
Answer to: "Jag skulle lägga ett bud på auktionen men det gick inte då det kom upp a"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Ojsan, det har nog råkat bli lite fel på den sidan kan man tänka. Jag ska kolla upp det.
/Eriksson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-07 11:44:57  Ojsan, det har nog råkat bli lite fel på den sidan kan man tänka. Jag ska kolla upp det.
/Eriksson
Answer to: "Ojsan, det har nog råkat bli lite fel på den sidan kan man tänka. Jag sk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag pensionerad en häst då räknades den inte i mitt stall!o(
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-07-07 12:34:12  jag pensionerad en häst då räknades den inte i mitt stall!o(
Answer to: "jag pensionerad en häst då räknades den inte i mitt stall!o("
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 565
|
Nej officiellt har jag bara fyra hästar den pensionerade finns inte med, men det är bara när jag bjuder på auktionen det står att jag redan har 5 hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-07 12:46:01  Nej officiellt har jag bara fyra hästar den pensionerade finns inte med, men det är bara när jag bjuder på auktionen det står att jag redan har 5 hästar.
Answer to: "Nej officiellt har jag bara fyra hästar den pensionerade finns inte med, m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
då är det nåt tekniskt fel! 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-07-07 18:17:17  Nej officiellt har jag bara fyra hästar den pensionerade finns inte med, men det är bara när jag bjuder på auktionen det står att jag redan har 5 hästar.
Answer to: "Nej officiellt har jag bara fyra hästar den pensionerade finns inte med, m"
|
|
Har åtgärdat felet. det skall nu gå att bjuda som vanligt. Tänk bara på att du bara kan bjuda på en häst åt gången om du redan äger fyra hästar.
/Eriksson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-15 14:18:12  Har åtgärdat felet. det skall nu gå att bjuda som vanligt. Tänk bara på att du bara kan bjuda på en häst åt gången om du redan äger fyra hästar.
/Eriksson
Answer to: "Har Ã¥tgärdat felet. det skall nu gÃ¥ att bjuda som vanligt. Tänk bara pÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej
Jag kan inte bjuda på någon häst eller köpa häst i stuteriet. Har haft fem hästar men pensionerat en.
/Stallamalla (Malin)
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-07-15 19:38:22  Hej
Jag kan inte bjuda på någon häst eller köpa häst i stuteriet. Har haft fem hästar men pensionerat en.
/Stallamalla (Malin)
Answer to: "Hej
Jag kan inte bjuda på någon häst eller köpa häst i stuteriet. Har"
|
|
Det borde gå nu.
/Eriksson
|
|
Reply