Became a member:
Forum posts:
|
Förra veckans V75 analys var nästa 100% korrekt bara Gigger Crown lyckades vinna & utdelningen blev därefter.
Har studerat favoriterna till den här veckans V64 omgången & kommit fram till följande.
Across The Line kommer att få harva i dödens på antingen Smashing Klipp eller Crowns Diamond & får ett tungt lopp, Nightbreed lär också får löpa utvändigt om Big Hope & får det svårt, tror inte att Erik med Fisher King hinner före Åke som är mycket duktig ifrån snäva spår i volten därmed riskerar han att hamna risit till, Nor A Saint fick ett tufft lopp senast & har mycket startsnabba motståndare här & det lär bli tunga ben till slut, jag tror inte att det räcker ända hem för henne, Victor Bris lär inte snuva Ryan Trot på spetsen & jag ser ingen som sätter tryck på Ryan här så han bör vinna lätt.
Bara en favorit ser ut att klara favoritskapet & det är Swept To Victory som ser ut att få andra ytter bakom Staro Allentown med Orso i spets.
Kan bli hög utdelning alltså
God tur
Garros
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad skall man säga? Allt utom hög utdelning stämde, nästa gång Garros dyker upp med en avslagsprofetsia blir på lördag.
Väljer att avstå den extra insatta V75 omgången då jag tycker att den är helt onödig.
Hoppas ni orkar vänta.
Garros
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Blir en skön torsdag..
|