[ 1
]
2
|
|
Posted: 2008-04-11 20:42:58 Edited(1): 2008-04-11 20:44:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tycker det har varit lite tråkig stämningen här på zonen med uteblivna lopp som nu dock är återfunna  och fuskanklagelserna på Kakan så jag startar en tråd om något jag tycker är mycket roligare  .
Iallafall jag har en häst som nu vunnit 5 raka segrar (Gunner) och jag siktar mot att slå Jockes rekordhäst Share my Joys 8 raka är detta möjligt tror ni? och har ni någon egen häst som har mer än 3 raka?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-11 21:04:02 Edited(1): 2008-04-11 21:05:31
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Ska min Tegen Stand Behöva krossa dina drömmar också? plockade ju ner share my joy
Men 5 raka är minst sagt imponerande......Hoppas kunna utöka vinstkolumnen på min Courac också, har 2 raka nu.......
Men man får väl säga att du matchar ganska fegt, haha
Enbart för att slå rekord i antalet raka vinster?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 21:07:46  Jag tycker det har varit lite tråkig stämningen här på zonen med uteblivna lopp som nu dock är återfunna  och fuskanklagelserna på Kakan så jag startar en tråd om något jag tycker är mycket roligare  .
Iallafall jag har en häst som nu vunnit 5 raka segrar (Gunner) och jag siktar mot att slå Jockes rekordhäst Share my Joys 8 raka är detta möjligt tror ni? och har ni någon egen häst som har mer än 3 raka?
Answer to: "Jag tycker det har varit lite tråkig stämningen här på zonen med utebli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha  ..
det var ju verkligen tuffa lopp han varit ute i ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 21:08:04  Ska min Tegen Stand Behöva krossa dina drömmar också? plockade ju ner share my joy
Men 5 raka är minst sagt imponerande......Hoppas kunna utöka vinstkolumnen på min Courac också, har 2 raka nu.......
Men man får väl säga att du matchar ganska fegt, haha
Enbart för att slå rekord i antalet raka vinster?
Answer to: "Ska min Tegen Stand Behöva krossa dina drömmar också? plockade ju ner sh"
|
Became a member:
Forum posts:
|
"Göra en Puro"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 21:13:29  "Göra en Puro"
Answer to: ""Göra en Puro""
|
Became a member:
Forum posts:
|
exakt..
starta eeegit i b-lopp varje vecka så kan du ju få ja.. hur många segerkransar du vill  ...
haha,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 21:32:12 Edited(1): 2008-04-11 21:32:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ne ska satsa till silver med Gunner så då får han väl bekänna färg men det är tidigast om 3 starter 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 22:46:30  Jag tycker det har varit lite tråkig stämningen här på zonen med uteblivna lopp som nu dock är återfunna  och fuskanklagelserna på Kakan så jag startar en tråd om något jag tycker är mycket roligare  .
Answer to: "Jag tycker det har varit lite tråkig stämningen här på zonen med utebli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
JO15: s Attention Please har 4 raka.
Bra häst,han är jävligt stolt över den.Har blivit hans skötebarn efter ha dragit den på stuteriet. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 22:51:22  JO15: s Attention Please har 4 raka.
Bra häst,han är jävligt stolt över den.Har blivit hans skötebarn efter ha dragit den på stuteriet. 
Answer to: "JO15: s Attention Please har 4 raka.
Bra häst,han är jävligt stolt ö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
den ser ruskigt lovande ut inför derbyt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 22:58:41  den ser ruskigt lovande ut inför derbyt..
Answer to: "den ser ruskigt lovande ut inför derbyt.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror det
vi pratar varje dag så ja vet att han matchar mot derbyt. 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-11 23:05:06
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Vänta bara tills han springer på min italienare Luminoso stella! Är redan klar i derbyt, bara till att lira 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 23:06:13  tror det
vi pratar varje dag så ja vet att han matchar mot derbyt. 
Answer to: "tror det
vi pratar varje dag så ja vet att han matchar mot derbyt.;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg i måndags mötte jag just den hästen.. han vann med skor mot riktigt bra hästar..
visserligen kördes min glada virvelvind defensivt och skor och galopperade 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 23:14:20  såg i måndags mötte jag just den hästen.. han vann med skor mot riktigt bra hästar..
visserligen kördes min glada virvelvind defensivt och skor och galopperade 
Answer to: "såg i måndags mötte jag just den hästen.. han vann med skor mot riktigt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han trodde INTE på seger i det loppet då han inte kunde gå barfota.
Så han vart glatt överraskad,vet inte hur hans närmaste lopp blir...men som sagt derbyt
Han är även sugen på styrkeprovet men det är väl väldigt tveksamt om poängen räcker till. 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-11 23:20:02  han trodde INTE på seger i det loppet då han inte kunde gå barfota.
Så han vart glatt överraskad,vet inte hur hans närmaste lopp blir...men som sagt derbyt
Han är även sugen på styrkeprovet men det är väl väldigt tveksamt om poängen räcker till. 
Answer to: "han trodde INTE på seger i det loppet då han inte kunde gå barfota.
Så"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Ja mina slutar ju hellre 3:a eller fyra så jag ska inte lägga mig i.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-11 23:25:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
min slow moon har börjat bra, två raka! vet dock inte hur vilken klass det varit på motståndet men ändå...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 12:53:23 Edited(1): 2008-04-12 13:29:30  min slow moon har börjat bra, två raka! vet dock inte hur vilken klass det varit på motståndet men ändå...
Answer to: "min slow moon har börjat bra, två raka! vet dock inte hur vilken klass de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ser riktigt bra ut den hästen.. kommer ihåg på auktionen han hade väl rätt bra värden? bara hög galopprisk??, mitt råd är att ev KASTRERA  honom..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 13:26:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
pensionera?? nä det får någon annan göra, tänkte sälja den för ca 4-5 millar till någon nybörjare som kan allt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 13:28:45  pensionera?? nä det får någon annan göra, tänkte sälja den för ca 4-5 millar till någon nybörjare som kan allt...
Answer to: "pensionera?? nä det får någon annan göra, tänkte sälja den för ca 4-"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, skrev fel där! menar KASTRERA! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 13:29:18  pensionera?? nä det får någon annan göra, tänkte sälja den för ca 4-5 millar till någon nybörjare som kan allt...
Answer to: "pensionera?? nä det får någon annan göra, tänkte sälja den för ca 4-"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kan ju sälja honom till attract?, som köpte shining sunshine för 4,2 millar.. och sne pensionerade.. haha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 13:34:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
du läser mig om en öppen bok... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-12 13:36:16  du läser mig om en öppen bok... 
Answer to: "du läser mig om en öppen bok...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha 
|
|
Reply
|
|
[ 1