[ 1
]
|
B_Good
|
Posted: 2008-02-16 01:10:49
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Eh.. startar min pålle i diamantloppet imorrn o vädret verkar bli ett vitt moln.. Vanligtvis brukar amn kunna kolla vad det betyder med muspekaren med det funkar inte nu.. O jag kommer inte ihåg.. Hjälp! Vad är det för väder? hur ska jag sko?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-16 02:23:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
lätt bana.. men vädret ändras ju konstiga tider så är nog bäst att logga in strax innan.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-02-16 03:13:02  lätt bana.. men vädret ändras ju konstiga tider så är nog bäst att logga in strax innan.
Answer to: "lätt bana.. men vädret ändras ju konstiga tider så är nog bäst att lo"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Tack! Lätt bana it is!
Njae, vädret ändras väl inte på konstiga tider? Väder o träning uppdateras väl vid midnatt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-16 08:41:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, träningen någon gåne efter midnatt, och efter det kuskkarnas form och sedan efter det så är det vädrets tur att uppdateras!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-16 11:10:32  Ja, träningen någon gåne efter midnatt, och efter det kuskkarnas form och sedan efter det så är det vädrets tur att uppdateras!!
Answer to: "Ja, träningen någon gåne efter midnatt, och efter det kuskkarnas form oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
00:00-00:10 - Hästarna tränas.
01:00 - Väder och kuskarnas form uppdateras.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-16 11:14:15
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
första gången jag sett en bana skifta från tung till lätt över 1 natt! annars går den ju fanemaj alltid från tung till något tung........
är helt omöjligt att kunna starta sin häst på tung bana verkar det som,,,någon som har tips? Anmälde igår till ett lopp på måndag och det var tung bana, sedan skiftades det till lätt bana över 1 dag och jag har en häst som inte kan gå barfota=förlust.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-16 11:38:05  första gången jag sett en bana skifta från tung till lätt över 1 natt! annars går den ju fanemaj alltid från tung till något tung........
är helt omöjligt att kunna starta sin häst på tung bana verkar det som,,,någon som har tips? Anmälde igår till ett lopp på måndag och det var tung bana, sedan skiftades det till lätt bana över 1 dag och jag har en häst som inte kan gå barfota=förlust.
Answer to: "första gången jag sett en bana skifta från tung till lätt över 1 natt!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om jag inte inbillar mig så är vi snart mitt i etappen.. vilket ger bra väder nästan överallt. Slutet och början av etapperna är det sämst väder, tror jag. Antar att det ska spegla Svenskt klimat.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-16 13:11:04  första gången jag sett en bana skifta från tung till lätt över 1 natt! annars går den ju fanemaj alltid från tung till något tung........
Answer to: "första gången jag sett en bana skifta från tung till lätt över 1 natt!"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Nu motsvarar ju en natt ca 4 dagar så det är väl inte så märkligt i sig och om du tränat häst i verkligheten så så skulle du veta att det är i princip omöjligt att matcha mot en tung bana. Vinterbanorna går ju matcha mot men det funkar dessvärre inte i spelet då vi har vinterbanor nu mitt i etappen, ngt som måste ändras tycke jag. Men annars ska man inte kunna matcha en häst efter bana,även om jag skulle vilja då jag har kusar som inte tar ett steg på tung och vinter.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|