Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Mango !

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-02-15 19:38:03

Became a member: 
Forum posts:
Från början när jag går in för att se resultatet. Är hon tvåa och tjänat 25000 kr en sekund senare är hon trea och tjänat 12500 kr varför blir det så ? Hinner inte datan med eller, inte första gången.
Reply
Posted: 2008-02-15 21:55:36

Became a member: 
Forum posts:
Det är möjligt att loppmotorn räknar varje tid försig. Har aldrig sett detta dock.
Reply
Posted: 2008-02-15 21:59:26 Answer to: "Det är möjligt att loppmotorn räknar varje tid försig. Har aldrig sett "

Became a member: 
Forum posts:
har faktiskt också varit med om detta 3 gånger!...

sett att det har hänt 3 gånger BARA I DENNA VECKA!....

ena sekunden är en häst först på mål sedan trycker man på resultat igen då kommer den 2-3.. riktigt märkligt.
Reply
Posted: 2008-02-15 23:11:34 Answer to: "har faktiskt ocksÃ¥ varit med om detta 3 gÃ¥nger!... sett att det har hÃ"

Became a member: 
Forum posts:
Motorn är inte klar med loppet, jag antar att ni är inne och försöker uppdatera resultatet sekunder efter det ska ha gått i mål, och då är den inte alltid klar.

Tar man det lite lugnt och väntar 5 sekunder extra så är den klar.
Jag har varit med om detta tidigare, inget problem specifikt för denna veckan.
Reply
Posted: 2008-02-18 11:37:26

Became a member: 
Forum posts:
Var nöjd Emelie

På fotot är ju min Exclusive symbol hur klar 3a som helst och Mango till och med bara 4a i så fall.

Men det har också varit uppe ett par gånger här att resultat och målfoto inte jämnt stämmer med varandra. Ingen större grej, när man vet om det och spelet är ju ganska nytt och lite konstigheter dyker upp här och där.
Men, visst blir man smått konfunderad ibland
Reply
[ 1 ]