Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> lägger ner stall

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-02-13 23:00:17

Became a member: 
Forum posts:

jag lägger ner mitt stall nyckel.

jag har sparkat personalen, gjort av med alla pengar för att bli av med dom och rivit byggnaderna.

jag har dock två hästar kvar som jag måste sälja. för pengarna jag får kommer jag att bygga och riva byggnader tills dom är slut.

playmaker är riktigt bra. den är köpt på stuteriet och kostade 400 000.

styrka 4
snabbhet 3
start 2
spurt 3
galopp 2
form 7
rutin 0
tung bana 1
vinter 1
medel 4,3

den andra hästen kostade också 400 000 men är sämre. den har bla galopp 9 och är inte värd lika mycket om ni lägger bud.
Reply
Posted: 2008-02-13 23:58:23

Became a member: 
Forum posts:
inte enklare att be admin inaktivera dig istället????
Reply
B_Good Posted: 2008-02-14 00:47:11

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Säkert enklare men kanske inte lika metall!!
Reply
Posted: 2008-02-14 20:44:04 Answer to: " jag lägger ner mitt stall nyckel. jag har sparkat personalen, gjort a"

Became a member: 
Forum posts:
varför??
Reply
Posted: 2008-02-15 09:00:49

Became a member: 
Forum posts:
jag har precis öppnat ett annat stall. nyckelstallet blev som nån sorts lekstugestall för att lära mig spelet och jag har ju inte använt det överhuvudtaget förrän dom senaste dagarna så jag ville ge ett nytt stall en chans och spela det stallet som jag vill spela det och inte ha tre hästar som stått och blivit gamls i flera måndar utan att ha gjort nånting. därför lägger jag ner det stallet. man får ju bara använda ett stall.

ni bjuder överpris för playmaker!!!!!! ni kan ju köpa en lika bra på stuteriet för mycket mindre än det den är uppe i nu!

bjud på den andra istället. den har samma inköpspris och är säkerligen lika potentiell i sin utveckling. ligger bara lite efter i utvecklingen nu. den som får den för dom korvörena den står i nu gör ett klipp!
Reply
Posted: 2008-02-15 09:20:18

Became a member: 
Forum posts:
fusk att leka med två stall sammtidigt
Reply
Posted: 2008-02-15 09:25:39

Became a member: 
Forum posts:
du har en poäng även om du "skämtar". därför stänger jag det, men jag kan ju självklart stänga det nya istället och köra upp nyckel igen om folk blir arga. därför la jag upp tråden istället för att bara köra igång ett nytt stall utan att säga till. tyckte det var schysstast så.
Reply
Posted: 2008-02-15 12:25:54

Became a member: 
Forum posts:
har förresten två loppresultat.

mina pensionerade hästar är med i lopp!

mycket märkligt...

dom var anmälda till varsitt lopp när dom pensionerades men nu är dom väck. möjligtvis att en häst har nåt lopp kvar. ingen vann.
Reply
[ 1 ]