Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
|
Nu måste jag får säga några ord….. titta på en Spansk femåring som ha dåliga värde och tränar mycket dåligt, pris på auktionen 12,5 miljoner? va fannnnnn vaknar du med kudden i örat eller? den hästen är kass! kommer inte kunna vinna ett lopp efter 6-7 år pga den dåliga träningen……
jag tror att alla som lägger idiot priser behöver ransaka sig själv, skulle ni vilja ge dessa priser för skithästarna?
så nu fick jag sagt vad jag tycker, hoppas fler kan stötta i denna tråden för snart dör travzonen pga dessa idiot priserna av spelare som inte ens tävlar, dom bara är ”hästhandlare” ……..
vill ni bara köpa och sälja så börja med aktier eller fonder, förstör inte TZ …
Stall Criminal mind
|
Post removed
|
Posted: 2024-11-10 12:15:51
Nu måste jag får säga några ord….. titta på en Spansk femåring som ha dåliga värde och tränar mycket dåligt, pris på auktionen 12,5 miljoner? va fannnnnn vaknar du med kudden i örat eller? den hästen är kass! kommer inte kunna vinna ett lopp efter 6-7 år pga den dåliga träningen……
jag tror att alla som lägger idiot priser behöver ransaka sig själv, skulle ni vile ge dessa priser för skithästarna?
så nu fick jag sagt vad jag tycker, hoppas fler kan stötta i denna tråden för snart dör travzonen pga dessa idiot priserna av spelare som inte ens tävlar, dom bara är ”hästhandlare” ……..
vill ni bara köpa och sälja så börja med aktier eller fonder, förstör inte TZ …
Stall Criminal maind
Answer to: "Nu måste jag får säga några ord….. titta på en Spansk femåring s"
|