[ 1
]
|
|
Posted: 2007-12-28 13:25:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
tänkte på när alla spelar vinnare\plats i loppena vart tar alla dom pengarna vägen? (dom som blir över)
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2007-12-28 13:38:43 Edited(1): 2007-12-28 13:39:26
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Jag har antagit att allt går tillbaka till dem som sätter vinnaren/platsliret. Vad som händer om ingen spelat på vinnaren har jag dock inte tänkt på. Då försvinner väl vinstpotten i cyberspace? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 15:38:58  Jag har antagit att allt går tillbaka till dem som sätter vinnaren/platsliret. Vad som händer om ingen spelat på vinnaren har jag dock inte tänkt på. Då försvinner väl vinstpotten i cyberspace? 
Answer to: "Jag har antagit att allt går tillbaka till dem som sätter vinnaren/platsl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag vet tycker det är väldigt märkligt tycker dom pengarna skulle gå till nått isåfall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 15:39:14  Jag har antagit att allt går tillbaka till dem som sätter vinnaren/platsliret. Vad som händer om ingen spelat på vinnaren har jag dock inte tänkt på. Då försvinner väl vinstpotten i cyberspace? 
Answer to: "Jag har antagit att allt går tillbaka till dem som sätter vinnaren/platsl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanske högre prispengar i loppen?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2007-12-28 17:10:45
|
|
|
Posted: 2007-12-28 19:25:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Pengarna går till det fiktiva förbundet. Varför måste dom någonstans?
För att höja prissummorna så är det ju bara att trycka på en knapp.
Du tycks ha svårt att skilja på verklighet och fantasi.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 20:07:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om du vill så kan jag tjata på Larsson/Eriksson att dom hittar på ett namn på ett spelbolag som liksom har ett konto där pengarna går in.
Men jag vet inte vad dom gör med pengarna i sin tur, VDn kanske är nymfoman, och köper flickor för pengarna, men det kanske vi kan ha en omröstning om.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 20:12:03  Om du vill så kan jag tjata på Larsson/Eriksson att dom hittar på ett namn på ett spelbolag som liksom har ett konto där pengarna går in.
Men jag vet inte vad dom gör med pengarna i sin tur, VDn kanske är nymfoman, och köper flickor för pengarna, men det kanske vi kan ha en omröstning om.
Answer to: "Om du vill så kan jag tjata på Larsson/Eriksson att dom hittar på ett na"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, gör så 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 20:21:18