[ 1
]
|
Plupp63
|
Posted: 2021-01-14 14:33:42
|
Became a member: 2019-06-16
Forum posts: 75
|
Jag försöker styra vilket lopp jag helst vill starta i på söndagar, men det går inte. Trots att jag valde Tingsryd sist, och hade poäng nog för de andra banorna, så hamnade jag där. Varför? Hur ska jag göra? /G
|
|
Reply
|
|
Difsteve
|
Posted: 2021-01-14 15:18:35
|
Became a member: 2018-06-17
Forum posts: 77
|
Är du startberättigad till det lopp vars anmälningstid går ut först kommer du anmälas dit och övriga anmälningar samma dag tas bort. Enda möjligheten att få det lopp du vill en särskild dag är att inte vara anmäld till lopp vars anmälningstid går ut innan samma dag! Kanske krångligt förklarat men jag hoppas du förstår vad jag menar 
|
|
Reply
|
|
kobilo
|
Posted: 2021-01-14 17:17:35  Är du startberättigad till det lopp vars anmälningstid går ut först kommer du anmälas dit och övriga anmälningar samma dag tas bort. Enda möjligheten att få det lopp du vill en särskild dag är att inte vara anmäld till lopp vars anmälningstid går ut innan samma dag! Kanske krångligt förklarat men jag hoppas du förstår vad jag menar 
Answer to: "Är du startberättigad till det lopp vars anmälningstid går ut först ko"
|
Became a member: 2010-10-28
Forum posts: 92
|
Hvad hvis man f.eks. gerne vil starte i et klass beta lopp om søndagen.
Kan jeg så påvirke hvilket et af de 4 fire jeg kommer med i, alt efter i hvilken rækkefølge jeg tilmelder mig dem?
De har alle deadline samtidig.
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2021-01-14 20:46:45
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
Vad jag förstått är det slumpen som avgör om man anmäler en och samma häst till flera lopp på samma tid och inte vilken bana man anmäler till först.
|
|
Reply
|
|
Plupp63
|
Posted: 2021-01-14 21:29:23  Är du startberättigad till det lopp vars anmälningstid går ut först kommer du anmälas dit och övriga anmälningar samma dag tas bort. Enda möjligheten att få det lopp du vill en särskild dag är att inte vara anmäld till lopp vars anmälningstid går ut innan samma dag! Kanske krångligt förklarat men jag hoppas du förstår vad jag menar 
Answer to: "Är du startberättigad till det lopp vars anmälningstid går ut först ko"
|
|
 Är du startberättigad till det lopp vars anmälningstid går ut först kommer du anmälas dit och övriga anmälningar samma dag tas bort. Enda möjligheten att få det lopp du vill en särskild dag är att inte vara anmäld till lopp vars anmälningstid går ut innan samma dag! Kanske krångligt förklarat men jag hoppas du förstår vad jag menar 
Nä, det var glasklart men just på söndagar startar loppen samma tid i respektive grupp.
|
|
Reply
|
|
Plupp63
|
Posted: 2021-01-14 22:07:10  Vad jag förstått är det slumpen som avgör om man anmäler en och samma häst till flera lopp på samma tid och inte vilken bana man anmäler till först.
Answer to: "Vad jag förstått är det slumpen som avgör om man anmäler en och samma "
|
|
 Vad jag förstått är det slumpen som avgör om man anmäler en och samma häst till flera lopp på samma tid och inte vilken bana man anmäler till först.
Okej, så borde det inte vara kan jag tycka. Hade kännts schysst att kunna prioritera det lopp som passar min häst bäst och hur mycket jag vill betala för resan.
Ännu en önskvärd förbättring av spelet m.a.o. 
|
|
Reply
|
|
Plupp63
|
Posted: 2021-01-14 22:13:59  Hvad hvis man f.eks. gerne vil starte i et klass beta lopp om søndagen.
Kan jeg så påvirke hvilket et af de 4 fire jeg kommer med i, alt efter i hvilken rækkefølge jeg tilmelder mig dem?
Answer to: "Hvad hvis man f.eks. gerne vil starte i et klass beta lopp om søndagen.
"
|
|
 Hvad hvis man f.eks. gerne vil starte i et klass beta lopp om søndagen.
Ja, det var spørsmålet. Svaret ser ut til å være; Nei du kan ikke.
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2021-02-02 19:57:15
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
När det gäller söndagsloppen där 4 likadana lopp har anmälsningsstopp samtidigt tror jag det är loppets ID som avgör ordning. Lägst ID seedas först.
|
|
Reply
|
|
Plupp63
|
Posted: 2021-02-05 08:44:11  När det gäller söndagsloppen där 4 likadana lopp har anmälsningsstopp samtidigt tror jag det är loppets ID som avgör ordning. Lägst ID seedas först.
Answer to: "När det gäller söndagsloppen där 4 likadana lopp har anmälsningsstopp "
|
|
Tack Gerard.
Tja, då går det inte att påverka m.a.o. Urdumt. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|