Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Kuskrevision toppkuskar November

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
hampusenglund90 Posted: 2020-11-01 12:38:08 Edited(1): 2020-11-01 12:38:26
1200
Stall The Man
Bergsåker

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
Då det enbart var positiva svar när jag ställde frågan i forumet om det var okej att fixa dessa åtgärder i månadsskiftet så har jag nu fått till så listan nästintill är komplett för framtida lopp

Ändringar
Mika Forss +1 i skicklighet + 1 i offensivhet (7-6) - (Kommer höjas till 7 i offensivhet i December)
David Miller +1 i skicklighet +1 i offensivhet (8-4)
Robin Bakker +1 i skicklighet +1 i offensivhet (7-5)
Éric Raffin +1 i skicklighet (9-9)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renaud Pujol -1 i skicklighet (6-5) - Borttagen bland toppkuskarna (Kommer givetvis köra om han är uttagen i ett lopp)

Det var det hela och hoppas ni blir nöjda med det nya utbudet bland toppkuskarna, självklart tar jag gärna emot tips om nya kuskar alternativt ändringar på toppkuskarna men nu är listan komplett på de ändringar jag tänkte göra bortsett då Mika Forss i December.
Håll tillgodo
Reply
Soberano Posted: 2020-11-01 13:03:25 Answer to: "Då det enbart var positiva svar när jag ställde frågan i forumet om det"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Utan att ha koll på dom utländska tycker jag att bröderna djuse bör upp minst ett par snäpp i skicklighet, båda 2 (Mats och Magnus) ligger topp 10 i antal segrar i Sverige i å och har 3 resp 4 i skicklighet
Reply
hampusenglund90 Posted: 2020-11-01 13:08:59 Edited(1): 2020-11-01 13:11:52 Answer to: "Utan att ha koll på dom utländska tycker jag att bröderna djuse bör upp"
1200
Stall The Man
Bergsåker

Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
Håller helt med när det gäller en del svenska kuskar men då jag valt att bara fokusera på toppkuskarna så är det rätt många hopp upp för att komma upp till 7 i skicklighet för att vara toppkusk.
Tror det för tillfället är mer en fråga för Yermac som har skött den delen med svenska kuskar överlag

Men med det sagt så är jag inte alls emot att plocka in andra kuskar till toppkuskarna när de är så pass nära att det är aktuellt att få med de i den kategorin
Reply
[ 1 ]