[ 1
]
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-10-15 09:48:31 Edited(1): 2020-10-15 16:56:36
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
Jag kommer inom sin tid gå igenom och kolla upp utländska kuskar.
-Hur de kör i lopp
-Vad de kört in
etc.etc. Då jag själv i varje fall skulle tycka det vore kul med lite nytt blod in bland toppkuskarna i världen
Men skulle ni ha något förslag på kusk som håller till utanför Norden som du tycker passar in bland toppkuskarna alternativt om det finns någon nuvarande kusk bland de utländska som du tycker passar in bland toppkuskarna (7+ i skicklighet) så får du gärna antingen skriva här eller mejla mig om förslag
Tack på förhand 
|
|
Reply
|
|
OttoB
|
Posted: 2020-10-15 22:26:43  Jag kommer inom sin tid gå igenom och kolla upp utländska kuskar.
-Hur de kör i lopp
-Vad de kört in
etc.etc. Då jag själv i varje fall skulle tycka det vore kul med lite nytt blod in bland toppkuskarna i världen
Men skulle ni ha något förslag på kusk som håller till utanför Norden som du tycker passar in bland toppkuskarna (nya, unga stjärnskott) alternativt om det finns någon nuvarande kusk bland de utländska som du tycker passar in bland toppkuskarna (7+ i skicklighet) så får du gärna antingen skriva här eller mejla mig om förslag
Tack på förhand 
Answer to: "Jag kommer inom sin tid gå igenom och kolla upp utländska kuskar.
-Hur d"
|
Became a member: 2013-01-04
Forum posts: 390
|
Dexter Dunn
Yoann Leborgeuis (stavning)
Alexandre och Mathieu Abrivard
Aaron Merriman
David Miller
David Thomain
Gabriel Gelormini
Roberto Vecchione
Andrew McCarthy
Bob McClure
Scott Zeron
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-10-15 22:38:27 Edited(1): 2020-10-15 23:27:55  Dexter Dunn
Aaron Merriman
David Miller
David Thomain
Gabriel Gelormini
Roberto Vecchione
Andrew McCarthy
Bob McClure
Scott Zeron
Answer to: "Dexter Dunn
"
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
Nackdelen med att lägga till massa utländska kuskar är att de kommer putta bort kuskar som typ; Jörgen Sjunnesson, Flemming Jensen, Robert Bergh, Peter Untersteiner, Éric Raffin, Pierre Vercruysse, Jean-Etienne Dubois... o s v...
Alternativt att nya utländska kuskar inte bidrar med något om de har under 7 i skicklighet.
Så det bästa är väl summa summarum att inte ändra något - eller ivf väldigt lite.
Såvida man inte får till någon programmeringsändring som t ex gör fler franska kuskar tillgängliga i franska lopp och så.
|
|
Reply
|
|
OttoB
|
Posted: 2020-10-15 23:35:22  Nackdelen med att lägga till massa utländska kuskar är att de kommer putta bort kuskar som typ; Jörgen Sjunnesson, Flemming Jensen, Robert Bergh, Peter Untersteiner, Éric Raffin, Pierre Vercruysse, Jean-Etienne Dubois... o s v...
Alternativt att nya utländska kuskar inte bidrar med något om de har under 7 i skicklighet.
Så det bästa är väl summa summarum att inte ändra något - eller ivf väldigt lite.
Såvida man inte får till någon programändring som t ex gör fler franska kuskar tillgängliga i franska lopp och så.
Answer to: "Nackdelen med att lägga till massa utländska kuskar är att de kommer put"
|
Became a member: 2013-01-04
Forum posts: 390
|
Enligt mig är det rätt många som skulle kunnas bytas ut. Men det är min åsikt. 
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-10-16 00:14:54  Enligt mig är det rätt många som skulle kunnas bytas ut. Men det är min åsikt. 
Answer to: "Enligt mig är det rätt många som skulle kunnas bytas ut. Men det är min"
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
Jag tycker att det är roligare med Peter Untersteiner som exempel än Andrew McCarthy.
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-10-16 00:30:25
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
Några nya kommer jag att lägga in/byta ut då de just nu finns kuskar som knappt kör några storlopp alls in real, och vill man ha ett så verkligt spel som möjligt så får man nog ändra lite kuskar med.
Känns som ett bra tillfälle att göra det nu när admin fått till massa andra bra realistiska förändringar i spelet.
Kommer givetvis redogöra hur ändringarna ser ut när allt är klart
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2020-10-16 00:49:54
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Har lite kass koll själv då jag inte kollar trav in real alls sen en tid tillbaka. Men visst vill jag att de bästa namnen skall finnas på plats även på zonen.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|