Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Köpa häst.

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
lojken Posted: 2007-12-24 17:17:38

Became a member: 2007-07-04
Forum posts: 37
varför måste man behålla en häst man köpt på stuteriet som har noll i allt utom galopp där han har 9. Alltså måste man stå ut med denna i 2 veckor innan man kan pensionera den, helt fel tycker jag....
Reply
Posted: 2007-12-24 21:08:55

Became a member: 
Forum posts:
Än en gång Lojken säger jag samma till dig som jag sagt förut.
Snälla , Kolla igenom forumen lite. Ämnet har varit uppe förut...diskuterats, och däremt blivit mer eller mindre besvarat!
Som jag sagt tidigare med...Inget personligt mot dig, men alla vill väl ha ett lättläst forum !
Lättare att få svar på sina frågor då...
Reply
Posted: 2007-12-24 21:22:12 Answer to: "Än en gång Lojken säger jag samma till dig som jag sagt förut. Snälla"

Became a member: 
Forum posts:
han kunde inte veta det jue .... men jag förstår dej
Reply
Posted: 2007-12-24 21:41:46 Edited(2): 2007-12-24 21:43:03

Became a member: 
Forum posts:
Helst sant chokladkaka.

Men det är faktiskt tredje tråden uppifrån i förslagsforumet, och rubriken är inte direkt otydlig...

Kan man inte slakta/pensionera dåliga unghästar?

Det går ju att ana att det kan ha med samma ämne att göra

Då känns det faktiskt inte som Lojken ansträngt sig alltför mycket för att få veta , chokladkaka , så jag tror nog till och med Lojken själv fattar varför han fick en liten pik av mig

Som sagt inget personligt, men så länge vi inte kan söka på forumet är det ju bra att hålla det lite rent o snyggt.
Reply
Posted: 2007-12-24 21:47:40 Answer to: "Helst sant chokladkaka. Men det är faktiskt tredje tråden uppifrån i "

Became a member: 
Forum posts:
Helt Rätt.
Reply
[ 1 ]