[ 1
]
|
ConnySus
|
Posted: 2019-11-27 17:09:04
|
Became a member: 2016-05-08
Forum posts: 132
|
Vet någon hur rankingen för kuskvalen är vid t.ex. semifinalerna på söndag i "not a noob"? Det finns ju 8 vinnare från kvalloppen, men hur rankas dessa. Eller är det så enkelt att det är den rankingen som hästarna står i nu i loppet. Min står överst nu men det är kanske bara för det är min om alla stall har SIN EGEN häst överst?
Många frågor och lite rörigt kanske........
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2019-11-27 19:54:10 Edited(1): 2019-11-27 19:56:20  Vet någon hur rankingen för kuskvalen är vid t.ex. semifinalerna på söndag i "not a noob"? Det finns ju 8 vinnare från kvalloppen, men hur rankas dessa. Eller är det så enkelt att det är den rankingen som hästarna står i nu i loppet. Min står överst nu men det är kanske bara för det är min om alla stall har SIN EGEN häst överst?
Många frågor och lite rörigt kanske........
Answer to: "Vet någon hur rankingen för kuskvalen är vid t.ex. semifinalerna på sö"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Det går efter antal startpoäng vid anmälningstidens utgång. Som det gör i alla semifinaler eller finaler efter försöksheat.
Försöksvinnaren med flest startpoäng rankas etta i semifinal ett, den med näst mest startpoäng rankas etta i heat två, osv. Den med sjunde flest startpoäng kommer att rankas trea i semifinal ett och åttan kommer rankas trea i semifinal två.
Din häst kommer alltså rankas som tvåa i semifinal tre.
Med vänlig hälsning
En som totalt bommade anmälningen till försöksheaten
|
|
Reply
|
|
ConnySus
|
Posted: 2019-11-27 21:46:45  Det går efter antal startpoäng vid anmälningstidens utgång. Som det gör i alla semifinaler eller finaler efter försöksheat.
Försöksvinnaren med flest startpoäng rankas etta i semifinal ett, den med näst mest startpoäng rankas etta i heat två, osv. Den med sjunde flest startpoäng kommer att rankas trea i semifinal ett och åttan kommer rankas trea i semifinal två.
Din häst kommer alltså rankas som tvåa i semifinal tre.
Med vänlig hälsning
En som totalt bommade anmälningen till försöksheaten
Answer to: "Det går efter antal startpoäng vid anmälningstidens utgång. Som det gö"
|
Became a member: 2016-05-08
Forum posts: 132
|
Tack för klargörandet. Härligt med spelare som har koll på läget. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|