[ 1
]
|
Yermac
|
Posted: 2019-11-23 16:46:56 Edited(2): 2019-11-24 20:34:55
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
TravSpelet News skulle må bra av ytterligare en skribent.
Gerrard verkar ha tappat intresset lite (alternativt vara för upptagen med annat) och Poffpuff är sedan tidigare lite mer inaktiv.
Oavsett så tror jag att zonen skulle må bra av ytterligare en skribent.
Är du intresserad av att skriva lite (skicka inför- och segerintervjuer) vid de viktigaste loppen så tycker jag att du ska skicka ett pm till admin med motivering till varför du bör bli skribent.
Hoppas att någon därute är sugen!
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2019-12-09 19:45:12
|
|
Uteblivet svar i ett kanske blekt försök att hålla TS-news igång gör att i varje fall jag lägger ner mitt engagemang här.
Hoppas som sagt att någon annan är villig att ta vid.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2019-12-09 21:11:04  Uteblivet svar i ett kanske blekt försök att hålla TS-news igång gör att i varje fall jag lägger ner mitt engagemang här.
Hoppas som sagt att någon annan är villig att ta vid.
Answer to: "Uteblivet svar i ett kanske blekt försök att hålla TS-news igång gör a"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Finns en charm i spelet men som du vet har det aldrig funnits så mycket vilja från Eriksson.
Då dör det med tiden och jag var säker på att den här sidan var borta när jag helt slumpmässigt kom att tänka på den för ett tag sedan. Forumet som jag egentligen kom för är stendött så när som på dujorha hos streckspelen och några stycken som skriver i den här delen.
Då kikade jag in i Travspelet och jag är inte förvånad att buggarna som fanns från början är kvar.
Visar sig Eriksson öht numera?
Men hej, namnbyten drar säkert in någon godispåse fortfarande så spelet håller sig flytande en sista stund.
Frågan är hur lång tid det är kvar innan det är helt dött.
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2019-12-09 21:26:27
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 771
|
Varit ett uppskattat inslag, tror jag många med mig tycker... Hoppas att nyheterna lever vidare i nån form.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2019-12-09 21:27:03  Finns en charm i spelet men som du vet har det aldrig funnits så mycket vilja från Eriksson.
Då dör det med tiden och jag var säker på att den här sidan var borta när jag helt slumpmässigt kom att tänka på den för ett tag sedan. Forumet som jag egentligen kom för är stendött så när som på dujorha hos streckspelen och några stycken som skriver i den här delen.
Då kikade jag in i Travspelet och jag är inte förvånad att buggarna som fanns från början är kvar.
Visar sig Eriksson öht numera?
Men hej, namnbyten drar säkert in någon godispåse fortfarande så spelet håller sig flytande en sista stund.
Frågan är hur lång tid det är kvar innan det är helt dött.
Answer to: "Finns en charm i spelet men som du vet har det aldrig funnits så mycket vi"
|
|
Fast nu var det en "fellow travzonare" som inte ens bemödade sig att svara = varför ens försöka fortsätta bjuda till för allas spelglädje..?
Som sagt, jag skiter i det nu.
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2019-12-10 21:00:34  Fast nu var det en "fellow travzonare" som inte ens bemödade sig att svara = varför ens försöka fortsätta bjuda till för allas spelglädje..?
Answer to: "Fast nu var det en "fellow travzonare" som inte ens bemödade sig att svara"
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
|
Jag förstår att du ger upp. Tack för det jobb du har gjort, det har varit uppskattat iaf av mig. Anledningen till att jag inte har svarat är för att jag inte har någon möjlighet att hjälpa till och jag uppfattade inlägget som en efterlysning av en sådan person.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2019-12-11 20:44:40  Fast nu var det en "fellow travzonare" som inte ens bemödade sig att svara = varför ens försöka fortsätta bjuda till för allas spelglädje..?
Answer to: "Fast nu var det en "fellow travzonare" som inte ens bemödade sig att svara"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Jag förstår dig. Hade behövts fler som dig i det här spelet.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|