Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Uppskattning

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
urquell Posted: 2019-11-11 18:51:38 Edited(1): 2019-11-11 18:52:11

Became a member: 2008-10-28
Forum posts: 272
Ville bara skriva att jag tycker det har blivit roligare sista tiden här på Zonen.
Det är några initiativ som tagits och några som engagerar sig i intervjuer, kuskändringar, enkäter m.m.
Ingen nämnd och absolut ingen glömd.
ser också att det kommer nya som hittat till TZ och det är kul, kommer frågor om tips hur göra m.m

Vet också att det finns idéer och massor med önskemål om utveckling av spelet men vi får hoppas att det kommer och att det läses och att det någon gång kan starta en ordentlig utveckling av TZ.

Travintresset är stort och många tycker det är kul att få driva och utveckla sitt eget stall som här på TZ.
Potentialen att locka fler in till TZ är enorm och det vore synd att inte ta tillvara det intresset.
Utvecklingen av spelet är också viktig för att behålla de som spelar och framförallt de som engagerar sig mycket i spelet.

Tack alla som bidrar med allt från ovan skrivna, till inlägg i såväl forumet som inför loppen och alla som tränar sina hästar, startar sina hästar, köper foder, anställer skötare och tränare, försöker få ekonomin att gå ihop m.m.

Lycka till med spelet alla.

Heja Blåvitt
Reply
lillsyrran Posted: 2019-11-11 19:06:00 Answer to: "Ville bara skriva att jag tycker det har blivit roligare sista tiden här p"

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
Håller med, det har blivit mer liv i spelet. Bra jobbat ni som är inblandade!
Reply
Yermac Posted: 2019-11-11 19:13:14 Edited(1): 2019-11-11 19:13:33
1126
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
Kul att höra! Tack från min sida.

9 snabba är riktigt kul - som Gerrard roddar över - och som folk är duktiga att svara på.
Reply
[ 1 ]