Lutar nog åt spik på Bergh här, sitter nog i spets efter 500 och vem ska slå honom då? Möjligtvis SHIRAZ om han sköter sig och visslar till spets, då blir det svårare....
Tja...tar han rygg på Bergh så kan han hamna en bit bak...Bergharn kommer ju inte gasa från start...planen är nog Tobbe i ledningen med startsnabb häst, ja tyckte han passade lite där idag..så kompis är nog på tapeten..! Glider fram utanpå...? Eller sitter Erik där i dödens..o han Bergh greppar andra ut..inga startsnabbare hästar här förutom 1 o 7...!
Snack om Dollar Boko....har ju en stam på modet med Ready som far o en bra USA-mamma...ska väll klara banan..barfota körs han redan så där har man väl gjort max..hästen har ju gått några starka tider förra året..men vinner inte ihjäl sig...möter han inte lite väl tuffa hästar..?
Såg fin ut...rätt så..! Jaha..Erik fick de enkelt till ledningen...! Såg värmingen o då bestämde ja mig...såg väldigt fin ut...spänd på Bergharns men sedan rätta han till sig i provstarterna men de gick inte..så...tur igen för mig..! Eller så är de hästögat..ska väl inte hänga mig själv hela tiden..!