Har ju inte fått upp den där riktiga farten än....men de kommer nog...kanske en start till ? Blir de en snabb bana så går de nog under 14-tid o de kanske blir svårt i 3:je starten..?
Absolut...men Tarzan är ingen favo...gnällig liansvingare...han kommer närmare en förlust o inte mig emot om de kommer nu när han är sådan jättefavo..! Han har ju nästan fyllt loppet med vattenbärare till favon...så pengar är han ju intresserad av..!
De flesta tipsters verkar spika.....givet att försöka fälla den här älgen...Ser gärna att Tarzan åker på pumpen här...! Ska ja peka ut en liten blotta så är de starten o första 500....de var inte så hävligt sist o hästen fick trava in sig...innan Örjan gasade fram o övertog...!
Riff Kronos är en av mina absoluta favorithästar men har svårt att se hur han ska kunna hålla ut Digital Ink från start vilket är hans enda chans att vinna. Är han i toppform kan han säkert pressa Inken även från dödens, men tror inte att det finns någon häst i Sverige som faktiskt kan slå Inken från dödens över den här disansen i dagsläget. Övriga är väl för dåliga helt enkelt?
Riff Kronos är en av mina absoluta favorithästar men har svårt att se hur han ska kunna hålla ut Digital Ink från start vilket är hans enda chans att vinna. Är han i toppform kan han säkert pressa Inken även från dödens, men tror inte att det finns någon häst i Sverige som faktiskt kan slå Inken från dödens över den här disansen i dagsläget. Övriga är väl för dåliga helt enkelt?
Ja han snackar som vanligt skit..satt inte fast sist...de var ett invändigt lopp med fritt till slut..ja garderar detta friskt...Johnny kanske drar på nu o försöker komma till ledningen..!
Ingen målarfärg nu...låt de bli lite körning nu..!! Jaha..härligt räkna rätt igen..!! Nu kommer vattenbäraren....! Nu låste han loppet...! Fan...Björn 2:a..skit..!! Tja man måste chansa..!