Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Skobetydelse

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-11-21 23:43:38

Became a member: 
Forum posts:
Var inne och kikade på programmeraringsansvarige Erikssons stall och såg att alla hans hästar startat med järnskor i sina senaste starter trots olika banförhållande som lätt eller tung bana. Tyckte det var lite konstigt och började fundera över det här med skor. Ska man inte bara gå på banförhållande? Har hästarna olika potential för olika skor? Detta hade ju varit realistiskt men jag har inte läst något om det i hjälpen eller på forumet.
Jag är dock relativt ny här och gällande Eriksson stall så ingår kanske detta inte i tävlan, vilket ju i annat fall kanske kan ifrågasättas
Men poängen här var skofrågan, antar att du kommer svara själv signore Eriksson
Reply
Eriksson Posted: 2007-11-22 13:36:22 Answer to: "Var inne och kikade på programmeraringsansvarige Erikssons stall och såg "

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Jag tävlar inte på riktigt med mitt stall, brukar anmäla kusarna ibland för att se hur det går, mest för skojs skull.
Reply
Posted: 2007-11-22 13:50:02 Answer to: "Jag tävlar inte på riktigt med mitt stall, brukar anmäla kusarna ibland "

Became a member: 
Forum posts:
Okej, misstänkte det

Men det var inte svar på min fråga?
Reply
Posted: 2007-11-22 13:59:17

Became a member: 
Forum posts:
använd den skon som passar till underlaget bäst
Reply
[ 1 ]