[ 1
]
2
|
mhjelte65
|
Posted: 2014-09-29 13:13:32
|
Became a member: 2014-03-04
Forum posts: 152
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-09-30 08:59:08 Edited(2): 2014-09-30 09:03:36
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Antar Uffe vill köra i ledningen här...med det korta upploppet....va gör Daniel trycker på o försöker...?  Chelsea var helt ok i debuten....bättre nu o kanske skona tas av...så ska de se ut med en start innan V75 start..loppet sist gick snabbt till slut !!  Bra 5:åring som faktiskt inte startat över korta häcken....måste streck !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-09-30 12:37:00
|
|
Apropå skodribblet från flera tränare....snabbloppet i lördags...kolla Occhione...sist o statsen...haha vilket djävla kladdande med balansen på hästen..men så blir de som de blir i slutfasen av loppet...Stickan borde veta bättre eller ? Sällar sig till raden av chanspellar definitivt...(ja är kritisk av naturen) ! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-09-30 18:37:02
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
S.I.B ska väl blåsa till ledningen, sen är loppet över sos 
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2014-09-30 23:24:42
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Har inte sett senaste loppet för Beer Summit. Hur såg det ut?
Han är ju riktigt vass i starten, och kommer han bara till spets är det knappast otänkbart att han håller ända in i mål.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 10:53:05 Edited(2): 2014-10-01 11:01:13  Har inte sett senaste loppet för Beer Summit. Hur såg det ut?
Han är ju riktigt vass i starten, och kommer han bara till spets är det knappast otänkbart att han håller ända in i mål.
Answer to: "Har inte sett senaste loppet för Beer Summit. Hur såg det ut?
"
|
|
Tog spets o släppte...nu är de kort distans o kort upplopp...är väl dagsformen som avgör vad Uffe väljer..svara eller släppa...o ja hoppas Gojorna kan klämma fram detta på Lördag men man hoppas väl förgäves...Gojorna är patetiska o rejält överskattade...direkt svaga skulle ja vilja säga..!  Direkt komik är de när velaren Malmrot..."Ja väljer rött" på favon som ska bedömmas o Per Goja som har varit smart o hållt sig ifrån spelträsktippandet o satsat på känslorna...han pikar så fint "klanten" Malmrot... Veckans skratt för mig i Vass o Kass !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 11:28:28  Tog spets o släppte...nu är de kort distans o kort upplopp...är väl dagsformen som avgör vad Uffe väljer..svara eller släppa...o ja hoppas Gojorna kan klämma fram detta på Lördag men man hoppas väl förgäves...Gojorna är patetiska o rejält överskattade...direkt svaga skulle ja vilja säga..!  Direkt komik är de när velaren Malmrot..."Ja väljer rött" på favon som ska bedömmas o Per Goja som har varit smart o hållt sig ifrån spelträsktippandet o satsat på känslorna...han pikar så fint "klanten" Malmrot... Veckans skratt för mig i Vass o Kass !! 
Answer to: "Tog spets o släppte...nu är de kort distans o kort upplopp...&aum"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Malmrot är en riktigt bra tippare!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 11:53:21
|
|
Gillade verkligen comebackerna av Shaq och Chelsea. Tror Uffe släpper till Shaq och sedan synar Jorma dödens tidigt. Egentligen borde Shaq vara en spik men Chelsea är ruggigt tuff och om det blir barfota så är det kanske inte helt omöjligt att han är hårdast sista 30...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 13:30:32  Malmrot är en riktigt bra tippare!
Answer to: "Malmrot är en riktigt bra tippare!"
|
|
Inte i Vass o Kass...har bara kollat där..o där är han mest rolig o se...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 13:33:26  Gillade verkligen comebackerna av Shaq och Chelsea. Tror Uffe släpper till Shaq och sedan synar Jorma dödens tidigt. Egentligen borde Shaq vara en spik men Chelsea är ruggigt tuff och om det blir barfota så är det kanske inte helt omöjligt att han är hårdast sista 30...
Answer to: "Gillade verkligen comebackerna av Shaq och Chelsea. Tror Uffe släpper "
|
|
Tja..Uffe vet ju om hur banan är o nu är de korta häcken o då kanske han vill prova...men de hänger på dagsformen...Daniel lär ju inte krypa ner o blir de ett sådant lopp så passar de Jorma ypperligt..! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 13:49:57  Inte i Vass o Kass...har bara kollat där..o där är han mest rolig o se...! 
Answer to: "Inte i Vass o Kass...har bara kollat där..o där är han mest "
|
|
Malmrot är väl chef på travtjänsten? Hur som helst är han en grymt duktig tippare, och ansedd som en utav de bästa i landet på att analysera hur loppen blir körda. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 13:51:38 Edited(1): 2014-10-01 13:53:17  Malmrot är väl chef på travtjänsten? Hur som helst är han en grymt duktig tippare, och ansedd som en utav de bästa i landet på att analysera hur loppen blir körda. 
Answer to: "Malmrot är väl chef på travtjänsten? Hur som helst &au"
|
|
Du han slår inte mig på de...!  Har i alla fall inte glänst i rutan...med loppanalyserna...ja är rätt kritisk...! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 13:54:58  Du han slår inte mig på de...! 
Answer to: "Du han slår inte mig på de...!;)"
|
|
Haha! Han slår nog oss båda med hästlängder! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 14:00:20 Edited(1): 2014-10-01 14:01:48  Haha! Han slår nog oss båda med hästlängder! 
Answer to: "Haha! Han slår nog oss båda med hästlängder! ;)"
|
|
Nädå...tror inte de..!  Loppanalys precis som vem som vinner i en tät målgång är ja rätt bra på...! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 14:13:17  Nädå...tror inte de..! 
Answer to: "Nädå...tror inte de..!;)"
|
|
Jag vill så gärna att vi ska ha bra konversationer och att jag ska kunna ta dig på allvar... Men du gör det väldigt svårt för mig när du slänger ur dig saker som att du skulle prestera bättre resultat än Ludde om du körde hans hästar, och nu när du säger att du är bättre att analysera travlopp än Malmrot som är ansedd som kanske landets bästa analytiker.. Det jag inte förstår är varför du sitter här på zonen dygnet runt om du besitter dessa kvaliteter? Jag önskar att jag var som "alla" andra här på forumet som kan bortse från att du totalt saknar självinsikt, men jag tycker att du blir sjukt jobbig tyvärr.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 15:05:46 Edited(2): 2014-10-01 15:11:51  Jag vill så gärna att vi ska ha bra konversationer och att jag ska kunna ta dig på allvar... Men du gör det väldigt svårt för mig när du slänger ur dig saker som att du skulle prestera bättre resultat än Ludde om du körde hans hästar, och nu när du säger att du är bättre att analysera travlopp än Malmrot som är ansedd som kanske landets bästa analytiker.. Det jag inte förstår är varför du sitter här på zonen dygnet runt om du besitter dessa kvaliteter? Jag önskar att jag var som "alla" andra här på forumet som kan bortse från att du totalt saknar självinsikt, men jag tycker att du blir sjukt jobbig tyvärr.. 
Answer to: "Jag vill så gärna att vi ska ha bra konversationer och att jag s"
|
|
Hallå Tommie ja diskuterar gärna med dig men ta o skippa jämförelse med den ena o andra hela tiden..o håll till dig till konkreta saker..ja vet en hel del om travet efter 50 år så ta de lugnt...!  Jag har en viss erfarenhet..tror inte tex. Malmrot har så lång erfarenhet...du får ursäkta mig faktiskt !!  O kom inte med jämförelse om gubbar i spelbutikerna...de kan ja förstå om du retar dig på !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 15:51:22  Hallå Tommie ja diskuterar gärna med dig men ta o skippa jämförelse med den ena o andra hela tiden..o håll till dig till konkreta saker..ja vet en hel del om travet efter 50 år så ta de lugnt...! 
Answer to: "Hallå Tommie ja diskuterar gärna med dig men ta o skippa jä"
|
|
Jag håller mig till konkreta saker. Både att du skulle prestera bättre än Ludde och att du är bättre att analysera lopp än Malmrot har du skrivit. Mer konkret än så blir det knappast. Du däremot kan inte lägga fram konkreta fakta till varför du skulle prestera bättre än Ludde och analysera bättre än Malmrot, det enda du kommer dragande med är att du är 100 år och att du hållit på med trav länge. Du kan gärna lägga fram konkreta fakta på vad du presterat som tränare och kusk. Om du varit bättre att analysera lopp än Malmrot så borde du rimligtvis vunnit stora summor men några sådana kvitton finns naturligtvis inte heller..  Tyvärr är din största merit dina 23 406 inlägg här på zonen.. haha 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 16:09:05  Hallå Tommie ja diskuterar gärna med dig men ta o skippa jämförelse med den ena o andra hela tiden..o håll till dig till konkreta saker..ja vet en hel del om travet efter 50 år så ta de lugnt...!  Jag har en viss erfarenhet..tror inte tex. Malmrot har så lång erfarenhet...du får ursäkta mig faktiskt !!  O kom inte med jämförelse om gubbar i spelbutikerna...de kan ja förstå om du retar dig på !! 
Answer to: "Hallå Tommie ja diskuterar gärna med dig men ta o skippa jä"
|
|
Kan vi inte bara blocka varandra för allas bästa?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 16:30:43 Edited(2): 2014-10-01 16:35:01  Jag håller mig till konkreta saker. Både att du skulle prestera bättre än Ludde och att du är bättre att analysera lopp än Malmrot har du skrivit. Mer konkret än så blir det knappast. Du däremot kan inte lägga fram konkreta fakta till varför du skulle prestera bättre än Ludde och analysera bättre än Malmrot, det enda du kommer dragande med är att du är 100 år och att du hållit på med trav länge. Du kan gärna lägga fram konkreta fakta på vad du presterat som tränare och kusk. Om du varit bättre att analysera lopp än Malmrot så borde du rimligtvis vunnit stora summor men några sådana kvitton finns naturligtvis inte heller..  Tyvärr är din största merit dina 23 406 inlägg här på zonen.. haha 
Answer to: "Jag håller mig till konkreta saker. Både att du skulle prestera"
|
|
Tja...jag tycker inte du bidrar så mycket...dina tips är okey inte mer...du lägger inte upp listor..lite lat också...o Örjan höjer ja inte till skyarna heller men ja ser fler som är småfula i det här spelet...o dom har ja kommentarer om...ingen som ser Malmrot i Vass o Kass ser något höjdar tips eller analys just där o då ...han är Per kompis o de är väl det de handlar om...!  Överdriv inte så förbannat...ja skrev 50 år o de stämmer på pricken..började på 60-talet...verkar som du inte tål lite erfarenhet..? Är de så ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-01 17:22:45 Edited(1): 2014-10-01 17:23:57
|
|
Jag hyllar spelarna dom är dom största hjältarna i de här spelet tillsammans med hästarna sedan kommer alla de andra "fantomerna" vare sig dom är kuskar, tränare eller ägare...! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|