| [ 1
]
|
|
|
Posted: 2014-08-14 21:09:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-08-15 10:38:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känner mig hyggligt komfortabel med spik på Backfire här
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-08-16 11:05:13  Känner mig hyggligt komfortabel med spik på Backfire här
Answer to: "Känner mig hyggligt komfortabel med spik på Backfire här"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Backfire har annat lopp i sikte och ska köras med bakskor. Jag skulle inte spika henne. Skulle vara intressant att se Single Sock få spara speeden till upploppet. 3% är lågt dessutom Adielsson upp..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-08-16 23:23:51  Backfire har annat lopp i sikte och ska köras med bakskor. Jag skulle inte spika henne. Skulle vara intressant att se Single Sock få spara speeden till upploppet. 3% är lågt dessutom Adielsson upp..
Answer to: "Backfire har annat lopp i sikte och ska köras med bakskor. Jag skulle "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Synd att inte Erik åker upp i dödens och mosar de. Tempotorsk nu.  Blir tre sjuor och ett par hundra tusen om den vinner... Men man ska väl ej vara så missnöjd ändå. 8 tvilllingar och en rak dubbel sätter man inte varje dag direkt...

|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-08-17 00:19:26  Synd att inte Erik åker upp i dödens och mosar de. Tempotorsk nu.  Blir tre sjuor och ett par hundra tusen om den vinner... Men man ska väl ej vara så missnöjd ändå. 8 tvilllingar och en rak dubbel sätter man inte varje dag direkt...

Answer to: "Synd att inte Erik åker upp i dödens och mosar de. Tempotorsk nu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du var riktigt rätt ute! Grattis till tvillingarna och dubbeln  Men vi är nog rätt lika på den punkten att vi aldrig nöjer oss med det lilla.. Du förtjänade mer när du var så rätt ute!
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2014-08-17 12:36:33  Du var riktigt rätt ute! Grattis till tvillingarna och dubbeln  Men vi är nog rätt lika på den punkten att vi aldrig nöjer oss med det lilla.. Du förtjänade mer när du var så rätt ute!
Answer to: "Du var riktigt rätt ute! Grattis till tvillingarna och dubbeln :) Men "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack, men som du säger är det sexsiffrigt man vill åt... Bara ta nya tag till tingsryd idag! 
|
|
Reply
|
|
| [ 1
]
|