[ 1
]
2
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-11 12:48:38
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-11 12:52:12
|
|
Veckans listor på plats...Jackis den här gången...att de inte är några "storlopp" vid den här tiden som erbjuds..tänker på snabbloppet där 6 kameler inte segrat i år eller förra året..så Vi spelare får hålla till godo..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-11 12:55:44 Edited(1): 2014-02-11 13:07:46
|
|
Apropå dåliga lopp...Braås Palema här lyckades vinna de (som ja kan minnas)..de sämsta travloppet i mannaminne...fast de kanske inte räknas då de var i monté...någon som sett nått sämre ? 
Beatasine redan struken här..Jorma vinner med Canaka ? 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-11 13:48:06  Apropå dåliga lopp...Braås Palema här lyckades vinna de (som ja kan minnas)..de sämsta travloppet i mannaminne...fast de kanske inte räknas då de var i monté...någon som sett nått sämre ? 
Answer to: "Apropå dåliga lopp...Braås Palema här lyckades vinna"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Vinner Jorma med Canaka får du en slant av mig. Däremot undrar jag hur länge Jorma får spara speeden med Miss Beniss bakom Canaka.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-11 15:19:26 Edited(1): 2014-02-11 15:27:37  Vinner Jorma med Canaka får du en slant av mig. Däremot undrar jag hur länge Jorma får spara speeden med Miss Beniss bakom Canaka.
Answer to: "Vinner Jorma med Canaka får du en slant av mig. Däremot undrar j"
|
|
Såg du Miss Beniss sist ? En katastrof..!  De här loppen är fasiken inga roliga o analysera..skiljer så oerhört i form på dessa..även True var riktigt dålig...bara Beatasine o den som var 2:a..var bra sist..! 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-11 16:09:57  Såg du Miss Beniss sist ? En katastrof..! 
Answer to: "Såg du Miss Beniss sist ? En katastrof..!:("
|
|
Normalt vinner Canaka det här relativt enkelt, dock är det sällan kul att sitta med spik i första. Den här gången blir det spik ändå. Synd på kusken men det är bara att han håller i sig.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-02-11 17:15:36
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Miss Sue V o Beatasin är givna streck här också, tror nån av de tre gör upp om det även om ston är ett släkte man inte ska lita på....precis som med kvinfolk 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-11 19:03:26  Miss Sue V o Beatasin är givna streck här också, tror nån av de tre gör upp om det även om ston är ett släkte man inte ska lita på....precis som med kvinfolk 
Answer to: "Miss Sue V o Beatasin är givna streck här också, tror n&ari"
|
|
Hör du Hogge...har du inte sett att Beata..är struken ? 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-11 19:33:10
|
|
Hade det varit 1640 och en kusk på Miss Sue V så visst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-02-12 21:18:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
reden hade väl inte suttit upp djuse om inte han kan vinna med miss sue v
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-12 23:04:53  reden hade väl inte suttit upp djuse om inte han kan vinna med miss sue v
Answer to: "reden hade väl inte suttit upp djuse om inte han kan vinna med miss su"
|
|
Kul att du engagerar dig men att skicka pm och gråta ut? Ok..
Låt oss se på lördag, visst allt kan hända men Djuse är ingen kusk man håller i handen, ännu. Hur många gånger körde han inte fast med Ulm Karsk? Att han ska lyckas manövrera Miss Sue V efter uppehåll mot Canaka? Tillåt mig att tvivla. Det snackas om att Redén vill att hon ska få ett snällt upplägg, vem passar då bättre än Djuse som körde så snällt med Ulm att han aldrig fick chansen?
Jag har haft fel förr men jag står fast vid att jag inte håller Djuse speciellt högt som kusk, ännu. Samt att Miss Sue V lär behöva lopp innan hon kan slå exempelvis Canaka.
Gardera du. Sedan kan du torka tårarna.
Lycka till!
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-02-13 15:34:46  Hör du Hogge...har du inte sett att Beata..är struken ? 
Answer to: "Hör du Hogge...har du inte sett att Beata..är struken ?;)"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Nej kära du, men märkte det sen, men jag var in här straxt efter du lagt in listan, och det var första ggn för mig som jag såg startfälten, sånt som händer..även den BÄSTE 
normalt tvåhästarslopp nu...
 Hör du Hogge...har du inte sett att Beata..är struken ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-02-13 16:29:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
(mr jimson) säger att miss sue v på 1640 meter och en riktig kusk hade det blivit seger med reden säger att hon trivs på distansen och reden vet nog vad han gör när han väljer kusk och den där jimson kan slänga sig i väggen
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-13 16:31:59 Edited(1): 2014-02-13 16:37:05  (mr jimson) säger att miss sue v på 1640 meter och en riktig kusk hade det blivit seger med reden säger att hon trivs på distansen och reden vet nog vad han gör när han väljer kusk och den där jimson kan slänga sig i väggen
Answer to: "(mr jimson) säger att miss sue v på 1640 meter och en riktig kus"
|
|
Jag påstår att 1640 plus exempelvis Goop och lägg till lopp i kroppen är en bra mycket bättre segerchans än 2140 med Djuse mot Canaka. Sedan kan du drömma bäst du vill.
Är du släkt med Djuse eller varför flippar du? Tycker du att jag inte ska stå för vad jag tycker bara för att du tycker en annan sak? Bättre för dig, förutsatt att du spelar, om jag tar bort den. Då är du en konkurrent mindre i hoppet om att vara ensam på V75.
Att hålla på som du gör leder ingenstans och dina pm som är lika givande som det du skriver här bemödar jag mig inte ens att besvara. Jösses. Som sagt på lördag får vi se.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-14 13:17:44
Answer to: "Nej kära du, men märkte det sen, men jag var in här straxt e"
|
|
Vilka två..? Canaka o ? Kanske Tobbe...kan få lite bättre fart på True..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-14 19:36:51
|
|
Redén kör reklamsnacket kring sin...har han fog för de eller..känns konstigt detta med att vi spelare gång efter annan ska gissa formen...vad finns bakåt....förra året när hon kom ut i årsdebuten var hon iskall 500 kvar o han tog upp o utgick..finns ju ingen som "hänger" honom om de blir samma visa igen...Uffe fick kalla fötter i Vass o Kass o tippade inte sig själv 1:a...lite konstigt..när han är "rädd" för en årsdebutant..mer realistiskt är rädslan för True som är bra o borde va gynnad av långt upplopp..! 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-14 20:24:44  Redén kör reklamsnacket kring sin...har han fog för de eller..känns konstigt detta med att vi spelare gång efter annan ska gissa formen...vad finns bakåt....förra året när hon kom ut i årsdebuten var hon iskall 500 kvar o han tog upp o utgick..finns ju ingen som "hänger" honom om de blir samma visa igen...Uffe fick kalla fötter i Vass o Kass o tippade inte sig själv 1:a...lite konstigt..när han är "rädd" för en årsdebutant..mer realistiskt är rädslan för True som är bra o borde va gynnad av långt upplopp..! 
Answer to: "Redén kör reklamsnacket kring sin...har han fog för de ell"
|
|
Man förstår varför Ulf inte kommer nå den högsta toppen. Han ska egentligen bara gå ut här och säga att han förväntar sig att bli släppt till ledningen och att det är en väldigt bra chans, trycka beslutsamt på den gröna knappen och stå rakryggad. Nej usch vilken fegis. I stället står han och trycker grönt på Highspeed Call. Jisses. Rött på Canaka för att han är rädd för en årsdebutant med en kusk som inte vinner ihjäl sig. Reijo skulle slängt upp Dalborg och räknat in 100 lax.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-02-14 20:31:43  Man förstår varför Ulf inte kommer nå den högsta toppen. Han ska egentligen bara gå ut här och säga att han förväntar sig att bli släppt till ledningen och att det är en väldigt bra chans, trycka beslutsamt på den gröna knappen och stå rakryggad. Nej usch vilken fegis. I stället står han och trycker grönt på Highspeed Call. Jisses. Rött på Canaka för att han är rädd för en årsdebutant med en kusk som inte vinner ihjäl sig. Reijo skulle slängt upp Dalborg och räknat in 100 lax.
Answer to: "Man förstår varför Ulf inte kommer nå den högsta"
|
|
Du har helrätt där...fasen va irriterande karln är...riktigt plågsam är han o se...! 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-02-14 20:52:43  Du har helrätt där...fasen va irriterande karln är...riktigt plågsam är han o se...! 
Answer to: "Du har helrätt där...fasen va irriterande karln är...riktigt"
|
|
Ok om han var en konsekvent fegis men att han sedan trycker grönt med Highspeed. Jag säger inte att det är fel men tycker han det är en bra chans borde han kunna tro på Canaka som vid en normal dag bara krossar det här motståndet. Nej i stället så utstrålar han tvivel och man vet inte alls hur han tänker. Jag spikar ändå och så får det gå som det går. Förstår inte vad han är rädd för i det här loppet. Ok att han nämner True Advantage men är Canaka frisk så har jag svårt att se hur True ska rå på henne. Usch vad frustrerande det känns, jag förstår exakt hur Malmrot kände.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2014-02-14 23:16:56 Edited(1): 2014-02-14 23:18:06  Ok om han var en konsekvent fegis men att han sedan trycker grönt med Highspeed. Jag säger inte att det är fel men tycker han det är en bra chans borde han kunna tro på Canaka som vid en normal dag bara krossar det här motståndet. Nej i stället så utstrålar han tvivel och man vet inte alls hur han tänker. Jag spikar ändå och så får det gå som det går. Förstår inte vad han är rädd för i det här loppet. Ok att han nämner True Advantage men är Canaka frisk så har jag svårt att se hur True ska rå på henne. Usch vad frustrerande det känns, jag förstår exakt hur Malmrot kände.
Answer to: "Ok om han var en konsekvent fegis men att han sedan trycker grönt med "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Värst var väl när han lyckades vinna kriteriet i höstas och inte ens fick ur sig ett skit som kunde tyda på känslor. Bara en jävla monoton, jo det är ju stort och känns ju bra och blaha vem fan bryr sig........ Måste vara den tråkigaste kusken i Sverige att lyssna på.
Jag menar, han har precis kört hem den största prischecken i historien på svensk mark och det ser ut som att han vunnit ett P21 lopp på Hagmyren......
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|