Nu är det dags för Claes Boko fast jag är alltid nyfiken på Frode Hamres jänkare när dom kommer över, vissa är helt överlägsna och inget dåligt läge på denne heller, så man får inte underskatta den.
Tänkte spika Stig-Erik men ju mer man läser.. Låter det inte väldigt laddat med Belgrado? Turbo Nurmos bara skrattar och då vet vi hur det brukar se ut. Johan U lär kunna hitta några fina ryggar att följa sista 1000. Kan bli ett lås med 5 och 10 men det saknas inte motbud ifall dessa kommer bort eller har en lite sämre dag.
Tänkte spika Stig-Erik men ju mer man läser.. Låter det inte väldigt laddat med Belgrado? Turbo Nurmos bara skrattar och då vet vi hur det brukar se ut. Johan U lär kunna hitta några fina ryggar att följa sista 1000. Kan bli ett lås med 5 och 10 men det saknas inte motbud ifall dessa kommer bort eller har en lite sämre dag.
Samma här boys...loppet sist vart lite konstigt..Björn i ledningen med Tarzankamel o Jorma körde Örjan utanpå..gick ju väldigt långsamt...Eriks såg bra ut o travade i jänkarjollen..bakspår är ok för den hästen o kommer Jorma till ledningen så kör nog Erik fram...finns ju några stycken som söker lägen o inte gör så mycket själva i detta lopp...tänker på Mad o Sluggern...Abborren är fin men hur lång formtopp har hon ? Är så ja tänker..behöver en spik här o Eriks känns mer o mer rätt för detta...!
Japp kan bli så...får favona köra med rätt balans...så...mitt råd som ja gav till dig kvarstår om du kommer ihåg de...? Var du ska spika o var du ska gardera !
Japp kan bli så...får favona köra med rätt balans...så...mitt råd som ja gav till dig kvarstår om du kommer ihåg de...? Var du ska spika o var du ska gardera !
Ok...de var spika på medel o gardera på 1640 o långt...var så att man "förr" tränade mer på det(medel) i jobben..men de har ju blivit en hel del ändringar i o med rakbane jobben ökat !! Och naturligtvis andra former som intervaller...!
Tja den här gången var de rätt..båda spikarna satt men Capello fällde mig....ingen större dag..hoppas någon gick rätt i labyrinten...Trevlig Kväll på Alla !
Tja den här gången var de rätt..båda spikarna satt men Capello fällde mig....ingen större dag..hoppas någon gick rätt i labyrinten...Trevlig Kväll på Alla !