Tror på låg utdelning. Premance Simoni ska med. Inte så imponerad som andra av Canaka B.F. men motståndet dåligt. Sämsta stoelit på länge. M.T. Harmony kanske?
Tror på låg utdelning. Premance Simoni ska med. Inte så imponerad som andra av Canaka B.F. men motståndet dåligt. Sämsta stoelit på länge. M.T. Harmony kanske?
Ja bra lopp sist av M.T..såg lugn o fin ut...spetshästen här...! Kan inte tänka mig att Peter släpper till Canaka här...har inte kollat så mycket på återvändare från monté..till jollar..men känslan är att de inte är en höjdare..då kommer 9:an o 10:an ikläm...o inte går dom fram o frälser Jorma om han sitter utanpå...!
Johan gör ju ett försök o ta vinnarhålet med Mousse...skulle tro han lyckas med de..! M. T hade nog lite krafter kvar sist....gått flera lopp på Valla men inte lyckats..men ej heller dåligt..provstarten kommer att avgöra tror ja..!
Tycker det känns som ett tvåhästarslås på 3 och 5. PREMANCE var inte långt ifrån att hinna ikapp Harry sist och nu är motstånder betydligt svalare. Tredjestreck skulle nog hamna på TRUE ADVANTAGE som aldrig går att räkna bort. Betasine från bakspår lämnas helt.
Johnny är duktig på att känna av hästar...o här kan han kanske bestämma sig o köra från start..då kan de bli race första biten...den som tjänar mest på de är nog Jorma o Canaka..finnen kör med ett otroligt flyt för dagen..!
Björnkollen börjar bli rolig o titta på..Björnis börjar leverera bra kritik...ur ett spelarperspektiv..hipp hurra..skoinfon o vädret/banan för att köra barfota..sedan kan man tycka att han inte är så påläst..men egna hästarna har han bra koll på...men dumgaloppen på Orion hade han kollat in...de gjorde mig orolig också..var en möjlig spik som tyckte jag föll där...!
Björnkollen börjar bli rolig o titta på..Björnis börjar leverera bra kritik...ur ett spelarperspektiv..hipp hurra..skoinfon o vädret/banan för att köra barfota..sedan kan man tycka att han inte är så påläst..men egna hästarna har han bra koll på...men dumgaloppen på Orion hade han kollat in...de gjorde mig orolig också..var en möjlig spik som tyckte jag föll där...!
Toppkuskarna gör rätt som dom brukar...Björn taxerade helt rätt med sin i V4 1 o Jormas såg lite sämre ut..skor på också...man ser en sådan som Roggan...hamnar direkt punschigt på de..!
Björn kan ju få rätt här med Canaka...kör Johnny för ledningen o tuff öppning mot Peter så sitter väl Jorma i andra utvändigt..då vinner han ju...kör inte Johnny för ledningen utan för andrapar..då blir de klurigare..M.T i ledningen ?
Marre ute med "drögarn" ser fin ut...! Även de i första..ser fina ut..Premace...fin liten märr..va gör han från start...? Kan "Gojorna" ställa frågan ? Ställ nu frågan Tomtar...!!!! Ok frågan ställdes tydligen av löpargojan...han trycker nog av Premance...o Peter trycker av sin...fan då får Jorma läget tror ja...! Va hamnar Ingves...opt. på tränaren..kan hon få rygg på Canaka..?
Det behövs inte nån tur idag, det ser lätt ut
Spik på Maharajah o Playing Tua o krav på Orion Tilly eller Premance Simoni (ändrade från By Air) sen fyller vi på så gott det går