Finns det någon rättvisa så borde Credit Fayline få sin seger till slut. Nu är ju risken stor att det blir Democrat som spetsar och släpper till Digital Darling och då kanske loppet är över? Jag tror inte att det är nödvändigt med någon större gardering här heller. Spik på Digital eller 3 hästar-.
Finns det någon rättvisa så borde Credit Fayline få sin seger till slut. Nu är ju risken stor att det blir Democrat som spetsar och släpper till Digital Darling och då kanske loppet är över? Jag tror inte att det är nödvändigt med någon större gardering här heller. Spik på Digital eller 3 hästar-.
Fast hur ska han hinna på dom om du rusar låga 10 tider där framme? Hade han haft en framspår så kanske men därifrån? Iofs har han ju rygg på Democrat och kan ju slinka igenom men.... Nja, jag är nog inne på att låsa på Melanders 2.
Fast hur ska han hinna på dom om du rusar låga 10 tider där framme? Hade han haft en framspår så kanske men därifrån? Iofs har han ju rygg på Democrat och kan ju slinka igenom men.... Nja, jag är nog inne på att låsa på Melanders 2.
Erik är med o kör ett tag o det betyder lite heta Tarzan kameler...Lindesbergs loppet var jättebra han fick dra tåget o vart knappt slagen....jag tror på god chans så om du garderar så bör han vara med! Tisdagen regna bort kan ja säga..analysen satt i 6 av 7 men....de gäller o ta den hela vägen o vädret gjorde sitt...de hästar som ja ville skulle sätta fart på loppet felade o Sebban "gillade" inte banan...va de skiljer mellan hyrkuskens standard svar (Örjan) o tränar svar Ludde..."jävla skit lopp"...haha... Nu hoppas ja de blir fint väder hela vägen o analysen sitter i alla 7 loppen...!
Björnkollen bekräftade mina tankar om Eriks...även om Sagi o hur den skulle köras o hur fort han måste gå tidsmässigt...inga nyheter alls för mig..hur de går i de övriga loppen har ja bättre koll än Björnis...! Heder också..till Daniel på Travnet..som är inne på samma med Pers kamel..bra analyserat där tycker ja..duktig kille...! Mycket streckande i sista har han(Daniel) på sitt systemförslag(1:a kupongen)...rätt så..!
I vass säger Erik att han ska köra lite med sin..ingen nyhet o då kan senariot med lite heta Tarzanhästar uppstå...även så tycker han Shiraz är bra...inget konstigt heller...den enda favon som vart vass för dessa..Twin´s...ja tycker de är ett garderingslopp som sagt tidigare...kan de bli stålar idag tro..?
Credit som Soberano har varit inne på kan också öppna som ett spjut..o vinklad vinge är ju inte fel..så gas gas är givet i det här loppet..! Till o med Forssis varnar för..ni vet vem !!
Tufft lopp detta..hur fort går de....? Flera som ser fina ut...drar en våghalsig dubbel..5,10 i första o 5:an i andra !! Lycka till !! Credit urtapper...men inte den fart som hade behövts..! Main var inte så bra bakifrån...! Som vanligt hoppas man för mycket på fart o att de ska hända något i loppen..men ack så de blir...vinner Le Mat så är de väl ny Jackis..!