Hinner med lite lir innan grodresan...speciellt när de är Jackis o bra hästar som startar..Boys going in för att nämna någon...! Ska visst bli V75 både lördag o söndag..men ingen startlista än för Norge i Liven...vill inte ha konkurrens ATG pojkarna..!
Hinner med lite lir innan grodresan...speciellt när de är Jackis o bra hästar som startar..Boys going in för att nämna någon...! Ska visst bli V75 både lördag o söndag..men ingen startlista än för Norge i Liven...vill inte ha konkurrens ATG pojkarna..!
Ja va inne o kollade om ja hittade något förrut men hamnade nog på fel lopp..här är de riktiga ser ja nu så tackar ! Mycket bättre lopp o de här får jag se i efterhand...men ett litet lir måste jag kläma till med...Solänget tycker ja ser lite "träligt" ut...undrar hur omsättningen kommer att va med det här upplägget...! Sebbe ska väl kunna svara ut Archen tror ja...vad händer sedan..? Erik o Örjan kvar i spåren eller kör dom till o hoppas CC kommer forssande ?
Kom till datorn just nu..håller på med det träliga packandet...hann slänga in en liten rad...såg att Johnny skulle gå barfota i första...o det gick visst vägen...sorry Hogan..ja hann inte förmedla det...! Classe med Peignoir för dubbeln då..Björn kör åt Westis i första de tror ja är bra...så 2-4 kanske inte så mycket i odds precis..!
Nu var de det rätta trycket i Stein..väntat på de men vågade inte spika...trivs kanske på Valla gör han..mäktigt lopp !! Nästa lopp är Boys Going In...hoppas de blir ett lika bra lopp som sist..vilken kuse..!
Gjorde inget fick 5 rätt och små spela bara, kändes som en mellan omgång som man skulle hålla tillbaka plånis på, bara kolla framtida...Jag spika Björn styrning åt Jörgen men den halka undan precis, däremot måste Classe Svenssons i sista varit sjuk, tvär dog i början på upploppet när man trodde den skulle sticka bara....kan ej varit frisk.