[ 1
]
|
steve57
|
Posted: 2012-12-17 18:26:58
|
Became a member: 2011-02-09
Forum posts: 12
|
Postade en tråd om det i somras men det går fortfarande inte så jag tänkte göra ett nytt försök
Jag tycker spelet skulle vara roligare ändå om man kunde köra själv i loppen, det borde ju gå att fixa på något bra sätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-12-18 09:51:03  Postade en tråd om det i somras men det går fortfarande inte så jag tänkte göra ett nytt försök
Jag tycker spelet skulle vara roligare ändå om man kunde köra själv i loppen, det borde ju gå att fixa på något bra sätt.
Answer to: "Postade en tråd om det i somras men det går fortfarande inte s&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det skulle inte gå, först och främst är rörliga lopp nästa förslag om förändring när det gäller sånt, alla kanske inte har tillgång att sitta och köra loppen som går mitt i natten eller tidigt på morgonen/lunchloppen då de flesta jobbar osv...
Däremot borde loppmotorn ändras så värdena på hästarna spelar en större roll i resultaten, just nu är det mesta kuskformen som avgör hästarnas utgång av loppet, en kusk med dålig form ger sällan en framskjuten placering oavsett hur bra hästen är.
|
|
Reply
|
|
steve57
|
Posted: 2012-12-18 19:04:42
|
Became a member: 2011-02-09
Forum posts: 12
|
jag menade att man kunde välja att man kunde välja att vara kusk själv i loppen istället för att välja en kusk som redan finns,kanske inte var tydlig 
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2012-12-18 21:18:26  Det skulle inte gå, först och främst är rörliga lopp nästa förslag om förändring när det gäller sånt, alla kanske inte har tillgång att sitta och köra loppen som går mitt i natten eller tidigt på morgonen/lunchloppen då de flesta jobbar osv...
Däremot borde loppmotorn ändras så värdena på hästarna spelar en större roll i resultaten, just nu är det mesta kuskformen som avgör hästarnas utgång av loppet, en kusk med dålig form ger sällan en framskjuten placering oavsett hur bra hästen är.
Answer to: "Det skulle inte gå, först och främst är rörliga l"
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
5 stars av mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-12-19 19:10:06  jag menade att man kunde välja att man kunde välja att vara kusk själv i loppen istället för att välja en kusk som redan finns,kanske inte var tydlig 
Answer to: "jag menade att man kunde välja att man kunde välja att vara kusk "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur hade du tänkt att det skulle gå då du säkert inte är en av de kuskarna som finns att välja av på spelet?
Alla tränare har ju inte heller körlicens och får köra själv, precis som här!
Tack för den Larockma! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2012-12-21 23:55:46  Hur hade du tänkt att det skulle gå då du säkert inte är en av de kuskarna som finns att välja av på spelet?
Alla tränare har ju inte heller körlicens och får köra själv, precis som här!
Tack för den Larockma! 
Answer to: "Hur hade du tänkt att det skulle gå då du säkert inte"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
 Däremot borde loppmotorn ändras så värdena på hästarna spelar en större roll i resultaten
Det skulle bara gynna storstallen. Tycker loppmotorn är bra som den är.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-04-02 21:35:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är en riktig topp idé, tycker man ska få betala för en kör licens. Så kan man införa kukschampion på banorna. Eller rentav bli en catchdriver? Bra idé helt klart. Känns som att nånting nytt måste göras.
|
|
Reply
|
|
nu_pagadi1
|
Posted: 2013-04-03 11:36:57
|
Became a member: 2011-03-25
Forum posts: 5
|