Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> FÄRJESTAD....
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-06-20 00:50:34 Edited(2): 2011-06-20 01:56:43

Became a member: 
Forum posts:
Lite ideer!


BRAD DE VELUWE har imponerat stort på slutet och här verkar duktige Korvenoja fått fram ytterligare ett löfte Dock tycker jag att han har fått snabba pengar på sig och vill varna för ORIONE SPIN som har väldigt fin kapacitet ludde håller desutom honom väldigt högt. Streckvärd! (avd1)


SHOWTIME F har visat toppform och detta bör pelle fixa och här chansspikar jag i ett annars öppet lopp.. (avd2)


Mitt drag heter MODESTY SCOTT som har ett passande spår för en spårsnål resa. Får ledarryggen och örjan vrider ut i god til och gör upp om det. MISS SHAPE såg grymt fin ut innan loppet senast på Solvalla och hon gjorde ingen besviken risk för repris. VIKENS PINE spurtade sylvasst på upploppet och det var ett fint intryck som hon lämnade kan skrälla vid klaff..
(avd3)

DAVID SISU är riktigt snabb från start och blir farlig om spets nås! steckvärd-spik!




ULIXORIO var klart bra senast på Solvalla i ett rövargäng lättare emot nu och mycket
spelvärd! CAO DAI har börjat sin karriär mycket lovande och även om spåret är dåligt
så känns det som ett tidigt streck.



STARO FOOT LOOSE har gjort det bra i tuffa gäng på slutet och Björn upp kan vara rätt melodi. PRAWNS får väl lite av ett elddop här men jag gillar hästen och tror att han sänker många med klaff.. OPITERGIUM har bara en motståndare och det är han själv! Vinner troligvis felfri har hög grundkapacitet för klassen. CESAR DUO är inte så tokig. GO GREEN PELLINI har vunnit mot lättare motstånd på slutet här tar jag bort då jag tror den hamnar i säcken.


För er som lirar v4an så tror jag att On the wall är en bra spik.



God tur!
Reply
Posted: 2011-06-20 19:05:14

Became a member: 
Forum posts:
dagens spelförslag

Registrerat spel

Datum: 2011-06-20
Bana: Färjestad
Spelform: V65, omg. 121

Du har valt V6 - endast vinst vid 6 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 5
2 1, 7, 9
3 5
4 4
5 5
6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

66 rader x 2 x 1,00 kr =
132,00 kr
Reply
[ 1 ]