Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> Säljes - Jättefin 4-åring!

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-10-20 09:56:01 Edited(1): 2007-10-20 09:56:49

Became a member: 
Forum posts:
http://www.travzonen.se/travspelet/user/view_horse.php?hid=865
Måste tyvärr sälja min Universe Accelirator.
Min ekonomi går bara minus. Är nere på 50.000 nu och går stadigt back 3-5000 VARJE VECKA i spelet, så jag får nog skära ner lite tills mina unghästar är redo att springa in lite...

Jag har 2 unghästar jag hoppas på som jag verkligen inte vill sälja.

Vill inte gärna sälja den här heller då den är ganska jämn på egenskaperna, och jag inte ens testat att köra den med "full" satsning än. Därför har jag satt priset lite högre, för jag tror på hästen, och är helt enkelt inte sugen på att sälja för "korvören"....

I de 2 lopp hästen gått felfri och varit i form har den gått bra. Senast var den inte i toppform, utan jag ville mest starta och hoppas på att kunna få "pengar" med tanke på mn skrala ekonomi. Lite moment 22

Gick tyvärr inte vägen då vi mötte flera formstarka som verkar ha satsat fullt...så nu tar vi variant två...KOM OCH KÖP , go vänner!!!
Reply
Posted: 2007-10-20 09:58:32

Became a member: 
Forum posts:
Hmmmm...och hur var det nu igen jag ska göra för att länka till en "bild på hästen?
Reply
Posted: 2007-10-20 10:27:22

Became a member: 
Forum posts:
i meddelande rutan tryck på häst och sedan fyller du i hästens nummer
Reply
Nijo Posted: 2007-11-01 19:49:29 Answer to: "i meddelande rutan tryck på häst och sedan fyller du i hästens nummer"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
pris för den då? vill se vad för betyg den har på sina egenskaper också,,,,,sitter på 1.4 mille.
Reply
[ 1 ]