Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> DD ÅBY TORSDAG.
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-03-30 23:13:17 Edited(2): 2011-03-31 07:19:28

Became a member: 
Forum posts:
DD åby torsdag.


DD1. 5-6-8
DD2. 2-10-11
* insats


Förslag: DD1; Sebastian K är rysligt startsnabb men han trivs inte alls i ledningen så rygg resa väntar och troligen är scenariot spets och släpp för att sedan få open stretch! Årsdebut men sebbe ska ha mångtränats i vinter och det låter riktigt fint från stall Ludde K. Förvisso möter han den äldre eliten men hästen är fortsatt under utveckling och bör inte göra bort sig. "ide" Roliga motbudet: Go on Pale som borde vara gynnad av ett litet fält. Trivdes inte riktigt på den banan på jägersro och visade sämre vilja. Gynnas kraftigt om det skulle bli eventuellt körning i loppet då kan Go on pale visa sig riktigt tuff till slut och känns lite bortglömd idag. Bring me luck var ett skrik senast och kan få en extra växel med björn. Trots spår nr sex så tror jag ändå på skaplig chans..





DD2. Ett roligt drag som får goop jr i sulkyn är Max hugo han gjorde ett bra lopp senast i skymundan efter att ha suttit långt bak när tempot var dåligt. Får han sin smygare kan han skrälla desutom är det extra smaskigt att björn kör. K.L.M prelong spurtade rappt från omöjligt läge (djupt ner i kön) senast på momarken och får godkänt för det. Kanske bortlottad här men ändå så pass bra att han måste med ändå. Junior Vang kräver också tempo men hästen har utveckats enormt hos Flemming och jag tror att hästen kommer att utvecklas ännu mer i år. Spelvärd på DD spelet och jag lirar.



God tur!
Reply
[ 1 ]