Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> Så är det ba.....
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-09-30 11:19:47

Became a member: 
Forum posts:
här bekräftas hur jag ser på olika sys former *spel former med mindre lopp är bäst* för v75 köp bongen hos DOMUS e skriv din prs nr.

Saxat fr ATG:
HÄLFTEN AV ALLA V75-SJUOR TILL HARRY BOY!
När lördagens Jackpot-omgång på V75 kördes på Solvalla blev det till slut 242 system som klarade sju rätt. 241 system i Sverige och ett i Danmark. Av de 242 systemen stod Harry Boy för 137 stycken! Alla dessa belönades med cirka 200 000 kronor var.
Extra glada är säkert de åtta Harry Boy-spelare som köpt en "Harry Boy i kassan" hos ICA, eller de 60 andelsspelare som hos Shell i Landvetter delade på 1 318 532 kronor. En kund som spelade en enkelrad för 50 öre via ATG.se lyckades också pricka sju rätt!

OK, jag nämnde DOMUS f att köpa vinstbongen, men det är ICA

Invalid data
Reply
Posted: 2007-09-30 13:44:38 Answer to: "här bekräftas hur jag ser på olika sys former *spel former med mindre lo"

Became a member: 
Forum posts:
Jämför hur många Harry Boy som säljs jämfört med dom som plitar ner raden själv också...procentuellt så tror jag att Harry leder.
Reply
Posted: 2007-09-30 18:04:42 Answer to: "Jämför hur många Harry Boy som säljs jämfört med dom som plitar ner r"

Became a member: 
Forum posts:
jag ville bara notera att bättre spela på spelformer med färre lopp i sys spelet tex v4 v5 dd
Reply
[ 1 ]