Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Det har varit en del diskussioner om olagliga transfers, dåligt språk på forumet och övriga olämpliga saker på travzonen. Jag tänkte att den här tråden skulle ta upp ämnet och samla lite idéer.
Forumet
Reglerna för forumet kommer att förtydligas och en lista kommer att finnas tillgänglig över alla som är forummoderatorer. All denna information kommer att samlas på en gemensam sida.
Travspelet
Spelmoderatorer kommer att utses och dessa kommer att kunna häva transfers. Spelmoderatorerna kommer sannolikt även att kunna lägga in nya kuskar och sköta andra delar av spelet så att det blir uppdaterat lite oftare.
Travzonen
Alla internmail kommer att kunna rapporteras så att en användare kan stängas av vid skickande av olämpliga mail.
Det går inte snabbare bara för att trådar tas bort.
Jag har uppdaterat forumet en hel del och optimerat vissa databasanrop. Jag hoppas att detta skall snabba upp iallafall sidan som visar trådar en hel del.