[ 1
]
|
|
Posted: 2010-04-21 00:50:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ett stuteri skulle kunna arrangera en tävling å tjäna på det, den måste typ ha minst 5-10 som ska vara med etcetc, och så denna som arrangerar tävlingen kan bara anmäla 2 eller 3 hästar av alla sina hästar, inge mer. För att då skulle det finnas lite mer tävlingar utomlands, ingen nå tävling finns här på min "hemmaplan" grrr!!!
Har några idéer också
Typ att man skulle kunna "provköra" sin häst så får man se de bästa tider etc, då kan man se resultat etc 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2010-04-21 19:46:08  Ett stuteri skulle kunna arrangera en tävling å tjäna på det, den måste typ ha minst 5-10 som ska vara med etcetc, och så denna som arrangerar tävlingen kan bara anmäla 2 eller 3 hästar av alla sina hästar, inge mer. För att då skulle det finnas lite mer tävlingar utomlands, ingen nå tävling finns här på min "hemmaplan" grrr!!!
Har några idéer också
Typ att man skulle kunna "provköra" sin häst så får man se de bästa tider etc, då kan man se resultat etc 
Answer to: "Ett stuteri skulle kunna arrangera en tävling å tjäna p&ari"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Jag fattar ingenting?
|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-04-21 19:51:36
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
|
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-04-21 19:53:11  Jag fattar ingenting?
Answer to: "Jag fattar ingenting?"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Behöver du verklýgen ta upp forumplats för att skryta om det? 
(kunde inte motstå 
Lite rörigt formulerat håller jag med om
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2010-04-21 20:10:55  Behöver du verklýgen ta upp forumplats för att skryta om det? 
(kunde inte motstå 
Lite rörigt formulerat håller jag med om
Answer to: "Behöver du verklýgen ta upp forumplats för att skryta om d"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Jag förstår ärligt talat inte vad TS förslag innebär, vilket stuteri ska ordna tävling (det finns ju bara ett och det har ju knappast några tävlingshästar?), och hur skulle provköreriet gå till och vad är det för resultat man ska få se? (Fast det kan ju vara jag som är ovanligt trögtänkt idag, det utesluter jag inte... ::o  )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-22 00:21:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
stuteri = vi?
asså typ, unghästar som man har tränat in, då får man se de bästa tid, att träningen har gjort mycket bra, blabla...
Menar att vi ska väl kunna få arrangera nå tävling? minitävling typ, asså lopp z, orkar ju inte vara NOGA med vad man skriver  hoppades ju att ni skulle förstå men näpp *suck*
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-22 01:29:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Värför har man ens sitt stall på ett sånt ställe där man är ensam  förvisso så är man ju alltid 1 på banrankingen och som i ditt fall t.o.m landsrankingen  men det blir ju ingen kamp om det... onödiga resekostnader M.M. flytta till sverige eller till nåt skandinaviskt land iaf då kommer du att ha tävlingar på ditt "hemmaplan" och jag garanterar att du kommer att få det mycket roligare i sällskap av andra stall 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-22 17:56:11  Värför har man ens sitt stall på ett sånt ställe där man är ensam  förvisso så är man ju alltid 1 på banrankingen och som i ditt fall t.o.m landsrankingen  men det blir ju ingen kamp om det... onödiga resekostnader M.M. flytta till sverige eller till nåt skandinaviskt land iaf då kommer du att ha tävlingar på ditt "hemmaplan" och jag garanterar att du kommer att få det mycket roligare i sällskap av andra stall 
Answer to: "Värför har man ens sitt stall på ett sånt ställe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
knappast!!!  Jag är sjukt hjärntvättad av min egen klass, älskar ryssland nu  ska dit nå gång  därför har jag mitt stall i mitt drömland  mitt förra stall här i sverige = konkurs så jag litar något bättre på mitt älsklingsland 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-04-23 23:49:03  knappast!!!  Jag är sjukt hjärntvättad av min egen klass, älskar ryssland nu  ska dit nå gång  därför har jag mitt stall i mitt drömland  mitt förra stall här i sverige = konkurs så jag litar något bättre på mitt älsklingsland 
Answer to: "knappast!!! :D Jag är sjukt hjärntvättad av min egen klass, "
|
Became a member:
Forum posts:
|
nämeeen åååååå vilken duktig flicka du verkar vara såklart du ska ha ditt stall i ryssland där har du ju ingen konkurens, och så slipper du se ditt namn längst ner på banranking listan

så du kan se dig själv i spegeln varje dag utan å få sorliga tankar 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-04-24 20:01:50
|
|
[ 1