Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Förstasidan har fått sex...

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-10-08 20:18:44

Became a member: 
Forum posts:
Ta bort dessa störande ticks på förstasidan!
En massa könsord och dylikt dyker upp likt en reklambanner.....
Reply
Posted: 2009-10-08 23:43:22 Edited(3): 2009-10-08 23:44:55

Became a member: 
Forum posts:
Tror alla de som är moderatorer jobbar på det , men sidan var grymt seg ett tag idag så därför blev dom tyvärr kvar längre än vad någon kunde önskat.

Jag lovar, vi gör så gott vi kan men de flesta av oss (skulle jag tro) jobbar eller pluggar, och vi har inget betalt eller några förmåner eller så, utan vi gör det bara för att hjälpa till så forumet blir så bra som möjligt.

Tyvärr kan vi inte sitta och vakta på sidan hela tiden. Du kan nog leva med dom orden för någon dag

Att någon däremot har ett så patetiskt liv så det är kul, det måste ju ändå faktiskt vara det sorgliga. Att det finns personer som vill ägna sitt liv åt att sitta och printa ner könsord och påhopp för att reta upp lite folk på ett forum....Tycker på nå´t konstigt sätt faktiskt lite synd om dom.

Så det bästa att göra är nog att bara rycka på axlarna och nöja sig med att du troligen har lite mer i livet att le åt .Livet är ändå ganska härligt, trots några små könsord på ett forum
Reply
Posted: 2009-10-09 10:32:48 Answer to: "Tror alla de som är moderatorer jobbar på det , men sidan var gr"

Became a member: 
Forum posts:
Bra svar.
Reply
Posted: 2009-10-09 17:29:50

Became a member: 
Forum posts:
Tack Papali
Vänliga ord uppskattas alltid...och i kombination med fredagsölen jag just hällt upp gör det ju att man mår rätt bra för stunden
Reply
[ 1 ]