1
2
3
4
[ 5
]
6
|
|
Posted: 2011-06-26 08:37:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
har inte varit speciellt aktiv denna veckan. jag kollade igenom den här tråden nu. stor stor stor favorit på kaffir face, aj aj aj. med bilden av döma travspanarn så är du på väg att ta av dig skortan och börja din färd till månen.  (fyfan va ful du ee) 
ska bli en kul tävling att följa, jag vet vem som är bäst. det här är polajsens område, det har han visat tidigare.
sen att travspanarn har totalt fel här med kaffir face känner han sig tvungen och försöka "rädda" sig genom att utmana till tävling. det är bara du som kan göra det... men det är kul att se. 
sen tycker jag dock att tävlingen urartade sig lite när ett kallblod får vara med i loppet... men lycka till folke 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 08:46:49  vad är v75 bloggen?  , men visst vi mejlar dig våra tips på måndag? eller vilken dag kör vi?
Ta nu inga hästar som blir streckade på 1-5% pga då är det enbart tur som avgör vem som är närmast.....
Answer to: "vad är v75 bloggen? :) , men visst vi mejlar dig våra tips p&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 10:01:17
Answer to: "då har iallafall du chansen folke om han gör det:D:D
lä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag sade 45% på kaffiren, står på 46% nu. Mer behöver jag inte säga
Royal neo ska gå barfota runt om och det betyder väl att kaffiren sjunker någon procent till....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-26 11:25:27  jag sade 45% på kaffiren, står på 46% nu. Mer behöver jag inte säga
Royal neo ska gå barfota runt om och det betyder väl att kaffiren sjunker någon procent till....
Answer to: "jag sade 45% på kaffiren, står på 46% nu. Mer behöve"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja Luddes kanske inte stiger över 50% men det är ett jävla hårklyveri ni håller på med grabbar !! Skit i procenten !! De är inte sprit vi har att göra med.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-06-26 11:35:55  har inte varit speciellt aktiv denna veckan. jag kollade igenom den här tråden nu. stor stor stor favorit på kaffir face, aj aj aj. med bilden av döma travspanarn så är du på väg att ta av dig skortan och börja din färd till månen.  (fyfan va ful du ee) 
ska bli en kul tävling att följa, jag vet vem som är bäst. det här är polajsens område, det har han visat tidigare.
sen att travspanarn har totalt fel här med kaffir face känner han sig tvungen och försöka "rädda" sig genom att utmana till tävling. det är bara du som kan göra det... men det är kul att se. 
sen tycker jag dock att tävlingen urartade sig lite när ett kallblod får vara med i loppet... men lycka till folke 
Answer to: "har inte varit speciellt aktiv denna veckan. jag kollade igenom den hä"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Ha,ha!! Klockrent inlägg!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 12:59:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NO FEAR ELKÄR
|
blir allt bättre i sin nya regi. Passas!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-26 13:22:23
|
|
Kommer att vara hetare i den här starten säger Ludde..mjao låter så där..här får han ju gasa till o de kanske blir för mycket !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 13:22:36  Härligt! 
Answer to: "Härligt! :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
får gratulera dig till att du vann denna etappen
NU ska ju kaffir te slut gå med skor med, vilket inte är så himla bra, ledning lär det dock bli iallafall.
Royal neo hade varit intressant med skoryck, om det inte varit för att hästen bytt foder i veckan.
hoppas du tar ut ett väldigt fint system nästa vecka 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 13:26:09  får gratulera dig till att du vann denna etappen
NU ska ju kaffir te slut gå med skor med, vilket inte är så himla bra, ledning lär det dock bli iallafall.
Royal neo hade varit intressant med skoryck, om det inte varit för att hästen bytt foder i veckan.
Answer to: "får gratulera dig till att du vann denna etappen:)
NU ska ju kaffi"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CONCHITA EXCLUSIVE
|
Tack! Jag ska klura ut ett fräckt chanssystem med sikte på miljoner till nästa vecka. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 13:30:24  får gratulera dig till att du vann denna etappen
NU ska ju kaffi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gratta redan??!! det är ju en hel timme kvar till start!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-26 13:35:28  får gratulera dig till att du vann denna etappen
NU ska ju kaffi"
|
|
Är tränaren ute o klökar igen..på Neo... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 13:52:55  gratta redan??!! det är ju en hel timme kvar till start!! 
Answer to: "gratta redan??!! det är ju en hel timme kvar till start!!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är realist inte överdriven optimist 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 15:08:35  får gratulera dig till att du vann denna etappen
NU ska ju kaffi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har ju varit klart i princip hela veckan att kaffiren skulle gå med skor, ingen ursäkt
Men ludde verkar ligga lite smålågt då den varit jobbig i veckan........Får se värmningen.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 15:14:36 Edited(1): 2011-06-26 15:15:18  Har ju varit klart i princip hela veckan att kaffiren skulle gå med skor, ingen ursäkt
Men ludde verkar ligga lite smålågt då den varit jobbig i veckan........Får se värmningen.....
Answer to: "Har ju varit klart i princip hela veckan att kaffiren skulle gå med s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
givetvis har det varit i princip klart med skor när stallet sagt troligen blir samma balans som sist.
nu har du chansen kommande 3 veckorna att sätta mig på plats, får vi se om du tar den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 15:49:03  givetvis har det varit i princip klart med skor när stallet sagt troligen blir samma balans som sist.
nu har du chansen kommande 3 veckorna att sätta mig på plats, får vi se om du tar den 
Answer to: "givetvis har det varit i princip klart med skor när stallet sagt troli"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stallet har deklarerat KLART O TYDLIGT sedan onsdags att det blir skor då barfota ska sparas till sprintermästaren. Du måste ha usla källor du hämtar information från.................
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 15:53:51  Stallet har deklarerat KLART O TYDLIGT sedan onsdags att det blir skor då barfota ska sparas till sprintermästaren. Du måste ha usla källor du hämtar information från.................
Answer to: "Stallet har deklarerat KLART O TYDLIGT sedan onsdags att det blir skor d&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
för det 1a så kan du deklarare att någon deklarerat någon balans sedna i onsdags, men fakta är att en balans ALDRIG bestäms med 100% säkerhet förrens samma dag som v75 går.
Nu har du lärt dig något nytt iallafall.
för det 2a så görs inte aftonbladets intervjuer förrens tidigast torsdag så det så
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 16:14:55  för det 1a så kan du deklarare att någon deklarerat någon balans sedna i onsdags, men fakta är att en balans ALDRIG bestäms med 100% säkerhet förrens samma dag som v75 går.
Nu har du lärt dig något nytt iallafall.
för det 2a så görs inte aftonbladets intervjuer förrens tidigast torsdag så det så
Answer to: "för det 1a så kan du deklarare att någon deklarerat n&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem bryr sig om aftonbladet? där du får alla dina "insiders"?
Utåt till media sade ludde i onsdagens travguiden att det blir skor. Inget att tjafsa om.....Är dte sedan sant att det aldrig är 100% säkert förren samma dag som loppet går? det visste jag inte.......Tänk så mycket jag missat då
Men vadå, utgår du från att ludde ska köra barfota när han sagt skor på? HAHA, det du baserade ditt strecktips på?. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-26 16:19:18
|
|
Busfint lopp !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 16:20:47  vem bryr sig om aftonbladet? där du får alla dina "insiders"?
Utåt till media sade ludde i onsdagens travguiden att det blir skor. Inget att tjafsa om.....Är dte sedan sant att det aldrig är 100% säkert förren samma dag som loppet går? det visste jag inte.......Tänk så mycket jag missat då
Men vadå, utgår du från att ludde ska köra barfota när han sagt skor på? HAHA, det du baserade ditt strecktips på?. 
Answer to: "vem bryr sig om aftonbladet? där du får alla dina "insiders"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej, bara tipsen jag snor av aftonblandet, de verkar prima iallafall.
ja, jag aldrig söätt någom sagt sagt någon när det gälelr balansinfo och sedan har det inte blivit så, aldrig sätt det innan. Men fortsätt du basera din balansinfo på vad som sägs en onsdag även i fortsättningen så är jag säker på att du kommer fortsätta lyckas lika bra i framtiden med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-26 16:21:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
kom igen nu ludde!! revansh nu! vi kör singel på kaffiren på dd!
självförtroendet är på topp igen!
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]