1
2
3
[ 4
]
5
|
|
Posted: 2008-04-23 18:29:28  lovar att vädret håller i sig ( fint väder ) och om du kör barfota då.. då kan du säkert vara 1-2.. men då kan du heller inte göra något i breederskvalet.. ( lätt bana då? ) för isåfall kan du inte körab arfota så du måste ha riktigt lotto för att det ska bli tungt.
Answer to: "lovar att vädret håller i sig ( fint väder ) och om du kör barfota då."
|
Became a member:
Forum posts:
|
vadå lovar? Skulle dina barnknän kunna vädret här bättre än nån annan?
Kan säkert bli regn, bara att det inte är troligt för fem öre.. Men lovar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-23 18:29:46  Blir det regn på lördag så är Growing Ship bland de 2 bästa i brons och då tar jag Bergh som kusk i Breeders från Courac! 
Answer to: "Blir det regn på lördag så är Growing Ship bland de 2 bästa i brons oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det blir 4dm nysnö och sol 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-23 18:31:15  vadå lovar? Skulle dina barnknän kunna vädret här bättre än nån annan?
Kan säkert bli regn, bara att det inte är troligt för fem öre.. Men lovar..
Answer to: "vadå lovar? Skulle dina barnknän kunna vädret här bättre än nån anna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-23 20:44:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tur att knutsson fick en bra häst å köra för den där holländska floppen kommer väl sist
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-23 21:04:55  Tur att knutsson fick en bra häst å köra för den där holländska floppen kommer väl sist
Answer to: "Tur att knutsson fick en bra häst å köra för den där holländska flopp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
va?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 15:27:08  visst.. vet inte hur många gånger du sagt .. defensivt och skor.. o sen när loppet går så är det barfota och helstängt.
Answer to: "visst.. vet inte hur många gånger du sagt .. defensivt och skor.. o sen n"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha jag ändrar mig då kusken tills på lördag sjunker i form.. blir barfota + öppet! 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-24 15:49:37
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
självklart, fortfarande chanslös........
väljer att köra om 200k istället för 600k för att kusken har gått ner 1 steg i form? kommer att skratta när Vont börjar galoppera och du har offrat allt på dett< loppet och sedan blir chanslös tills på lördag
Väldigt glädjande att North Born laday måste gå med skor nu,,,,,Hade nog varit stenklar utan galopp annars......
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-24 15:52:09  självklart, fortfarande chanslös........
väljer att köra om 200k istället för 600k för att kusken har gått ner 1 steg i form? kommer att skratta när Vont börjar galoppera och du har offrat allt på dett< loppet och sedan blir chanslös tills på lördag
Väldigt glädjande att North Born laday måste gå med skor nu,,,,,Hade nog varit stenklar utan galopp annars......
Answer to: "självklart, fortfarande chanslös........
väljer att köra om 200k ist"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
En 3:a i form har väl iofs aldrig hindrat kakans hästar från att vinna så kan mycket väl köra fullt ikväll och även på lördag. En skadad häst kan man ju pensionera eller lura på nån nybörjare  Tror ändå inte VONT vinner ikväll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 15:54:55  självklart, fortfarande chanslös........
Answer to: "självklart, fortfarande chanslös........
väljer att köra om 200k ist"
|
Became a member:
Forum posts:
|
chansar..
vont är endå ingen sprinter och möter bra hästar dålig kusk och dålig form gemfört med dom andra.. ( tills på lördag )
ikväll har han endå
Toppkusk,bra form,barfota,stark och möter ett hyggligt gäng.. så jag satsar och chansar då jag tror att det är större chans att han tar 200.000 - 100.000 - 50.000 kr en inget alls tills på lördag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 18:13:00  haha jag ändrar mig då kusken tills på lördag sjunker i form.. blir barfota + öppet! 
Answer to: "haha jag ändrar mig då kusken tills på lördag sjunker i form.. blir bar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skräll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 18:16:28  skräll.
Answer to: "skräll."
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. men nu när bosse har sjunkit i form ÄNNU ett snäpp så ser det inte så himla lovande ut inför lördag.. och sprinterdistans nja..
tar hellre hem 200.000 kr ikväll!  en ett "unket" 6 pris.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-24 19:26:48  haha.. men nu när bosse har sjunkit i form ÄNNU ett snäpp så ser det inte så himla lovande ut inför lördag.. och sprinterdistans nja..
Answer to: "haha.. men nu när bosse har sjunkit i form ÄNNU ett snäpp så ser det in"
|
|
Blir en galopp och inte ett öre för din del...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 19:37:37  Blir en galopp och inte ett öre för din del...
Answer to: "Blir en galopp och inte ett öre för din del...(H) "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ska bli ruskigt kul att han ska få gå barfota + norskt huvudlag för FÖRSTA gången i karriären..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 20:18:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
jäklar grattis! oväntad vinnare 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 20:23:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
helvete vad konstig sluttid min häst fick? Bilderna kan ju inte stämma alls.
2a i innerspår inför upplopper och sen näst sist på as kass tid som jag iallfall inte får ihop när man kollar referat heller.
wafalls?
Jaja grattis alla som det gick bra för!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 20:24:54  helvete vad konstig sluttid min häst fick? Bilderna kan ju inte stämma alls.
2a i innerspår inför upplopper och sen näst sist på as kass tid som jag iallfall inte får ihop när man kollar referat heller.
wafalls?
Jaja grattis alla som det gick bra för!!!
Answer to: "helvete vad konstig sluttid min häst fick? Bilderna kan ju inte stämma al"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha satt just och kollade det..
ligger trea inför upploppet ( galopp north born laday ) och kommer sedan näst sist haha..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-24 20:33:57  jäklar grattis! oväntad vinnare 
Answer to: "jäklar grattis! oväntad vinnare :D"
|
|
Tack så mycket!  Sjukt nöjd med insatsen. Att var bra visste jag men att han skulle vinna mot dom hästarna med galopp kunde jag inte ens drömma om! Äntligen en framgång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 20:37:43  Tack så mycket!  Sjukt nöjd med insatsen. Att var bra visste jag men att han skulle vinna mot dom hästarna med galopp kunde jag inte ens drömma om! Äntligen en framgång.
Answer to: "Tack så mycket! :D Sjukt nöjd med insatsen. Att var bra visste jag men at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe  kul också att du vann för du har haft rätt mycket stolpe ut..
surt för north born laday... men jag är nöjd!  .. 50.000 kr 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-04-24 20:57:23 Edited(1): 2008-04-24 21:00:07  haha.. men nu när bosse har sjunkit i form ÄNNU ett snäpp så ser det inte så himla lovande ut inför lördag.. och sprinterdistans nja..
Answer to: "haha.. men nu när bosse har sjunkit i form ÄNNU ett snäpp så ser det in"
|
Forum posts: 1720
|
*OT* haha, har du också satt upp Bosse på lördag? Jag valde honom som första kusk i Silverfinalen, eftersom han hade bättre form än Hockey, som körde i försöket. Nu har Bosse 6 och Hockey 9. F-n att man aldrig kan göra rätt.
On topic: GRATTIS Soberano, det var verkligen kul!
Edit: och nu har Uffe också sjunkit till en 6:a i form, så nu får vi väl verkligen se vem som är bäst häst mot häst, kakan? 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-24 21:46:59
|
Forum posts: 4389
|
Gratulerar soberano, vårt heat gick snabbast och stod för klassen?
Imponerande prestation, helt klart! men jag är väl lite besviken på att Tegen Stand inte kunde avgöra och vinna.....Har haft problem med vinnarskallen hela karriären
Jaja, det blir iallafall på med Norsken i finalen och hoppas att han tänder till av den så jag kan få revansch!
Vont var låååång efter, 2 hästar på banan? haha......
Gratulerar ännu en gång, får vara nöjd med 100k.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|