1
2
3
[ 4
]
5
6
7
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-31 23:36:51
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
finns 11 hästar som förlorar och det finns säkerligen ca: 7 andra hästar som har minst lika dålig vinstchans som paul november. Men 0.01% vinstchans tycker jag är kraftigt överdrivet. häst 1,3,4,6,11,12 lär inte ha bättre vinstchans, kanske nicolas cake möjligen..........
men att first on line sec ska vinna från spår 8? den chansen överstiger inte 5-10% i en final.....
paul november är inte sämre än de flesta i detta loppet........i alla fall inte när han är på humör.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 23:47:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ser inte många som ska kunna ta spets ifrån Copper Beach och även om så blir fallet, vem förutom Earl Tilly ( Som troligtivs INTE tar sig förbi Copper Beach ) försöker hålla ledningen och låta sin häst springa ihjäl sig? 2 pris är ger inte så dåligt betalat att någon skulle riskera det bara för att förstöra för Copper Beach. Nej solkar spik känns det som.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-31 23:49:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Maid For Tag blev senast kraftigt störd av en viss Kolgjini och missade därmed platsen. Hade han inte trängt sig hade han inte funnits med i denna final troligen, alla medel är tillåtna!
Jag tycker att Copper Beach har minst 90% vinstchans.. sen några på 1-2-3% och några helt chanslösa, de kan inte gärna ha många procent då.
Men visst, vinner Paul November så är det bara att gratulera de som är med, jag åker definitivt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 08:19:26  Copper Beech första strecket, värst emot Earl Tilly.. first on line sec kan va en rysare
Answer to: "Copper Beech första strecket, värst emot Earl Tilly.. first on line sec k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Går ut "tufft" ny som jag är. Connys pålle vinner!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 09:59:21 Edited(1): 2008-02-01 10:01:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
tusen tack för länken till voltstart.se, prima_chrille!
jag har gått och funderat på exakt den konstruktionen av sida och tyckte det var konstigt att atg inte har nån sån möjlighet till sökning, vad jag vet i alla fall. helt perfekt! tycker davidov ser understreckad ut. och det tyckte jag innan jag såg den sidan också... den liksom fastnade på näthinnan när jag såg startfältet. den kommer, om den inte skrällvinner, på plats. tre dagars öppet köp och pengarna tillbaka utlovas om den hamnar under dom tre första. satsa spelpengarna på www.nyckel.se...  sveriges bästa travsida för storspelare... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 11:07:11 Edited(1): 2008-02-01 11:07:30  Går ut "tufft" ny som jag är. Connys pålle vinner!!!
Answer to: "Går ut "tufft" ny som jag är. Connys pålle vinner!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Ja, det var vågat! 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-02-01 12:16:57
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, COPPER BEECH
|
Undrar vad värdet är om de tre första stora favoriterna förlorar...?
Copper Beech slem i halsen, säckar ihop totalt 500 kvar
Quarcio du Chene och Lugdunum galopperar
Olly Lane, MT Big Business och Regent Royal står som vinnare...
Inte troligt men jag ska göra ett lite skoj system som överlever det i alla fall! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 13:11:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, OLLY LANE
|
Prestige skall tryckas av enligt Selin.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 13:16:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Nån som vet hur startsnabb Davidov är??spår 1 på örebro är väl ingen picknick heller..men det är en bra häst..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 13:25:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Han är startsnabb men chanslös på dom här hästarna, första spår på Örebro är ett helvete - han kommer vara i det slagna fältet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 14:08:00  Han är startsnabb men chanslös på dom här hästarna, första spår på Örebro är ett helvete - han kommer vara i det slagna fältet.
Answer to: "Han är startsnabb men chanslös på dom här hästarna, första spår på "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
joo han möter lite tufft motstånd...men om man garderar friskt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 16:07:05 Edited(2): 2008-02-01 16:12:09  joo han möter lite tufft motstånd...men om man garderar friskt..
Answer to: "joo han möter lite tufft motstånd...men om man garderar friskt.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
 joo han möter lite tufft motstånd...men om man garderar friskt..
...eller kanske om man tar med alla hästar
Måste uppdatera min info angående First On Line Sec. Enligt travkonsulten Mikael Sandlin så avslutade han sista 500 på 6,6 och sista 1000 på 9,6 förra loppet. Om det löser med läget, så tror jag han speedar ner även Copper Beech!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 16:29:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Jag klockade FOLS på 08.5 sista fem, självklart med reservation för småfel men att den gick 06.6 tror jag inte för ett ögonblick på...
Han slutar fyra imorgon.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 17:13:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
Prestige till spets , släpper till 2 eller 7 , tokkörning o kihlström dyker upp på upploppet , önsketänkande kanske men det blir 2-7-9 på min lapp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 18:05:05 copper beech hade krafter kvar senast, att first on line sec närmade sig långt ut i banan när cooper beech blev ensam på uploppet är inget man ska ta särskilt allvarligt på.......
hur bra cooper är vill jag inte gå in på då han mest vunnit rena blufflopp från spets och bestämma på mediokra tider mot mediokert motstånd, men här ska det vara en mycket bra segerchans.
Finns väl bara 1 motbud och det är earl tilly om den är i form,,,,finns nog kapacitet till att utmana där.
Answer to: "copper beech hade krafter kvar senast, att first on line sec "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blufflopp från spets, sa Bill.
Ja, alla släpper så fort han kommer, sa Bull
Så har det varit. Tror vi får lite mer motstånd på lördag och jag släpper inte Earlen.
Biggen: Såg du flygande holländaren Earl sist över upploppet ? Såg han "SEG" ut ?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 22:21:46
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
ÄR DET NÅN SOM HAR EN ANING OM HUR BANAN BLIR; DET SKA JU TYDLIGEN BLI REGN/SNÖ I MORGON...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-02-01 22:31:05
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, FIRST ON LINE SEC
|
Blir spännande med 2 st blivande elitloppshästar med denna helgen. Både Copper Beach och Lugdunum ska ju enligt respektive tränare vara bra nog att platsa. Måste ju innebära 2 säkra spikar?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-01 22:39:01
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
conrad och åke linblom vet ju verkligen vad som krävs för att en häst ska plats a i elitloppet..............tror nog att de flesta stortränarna skrattat åt dem bakom ryggen.
Banan blir troligen tung, örebros bana brukar inte tåla så mycket regn,,,,så det är risk för att innerspåret blir väldigt tungt och att hästen som behöver lägga en speed för att komma ditt blir trötta till slut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 22:41:49  conrad och åke linblom vet ju verkligen vad som krävs för att en häst ska plats a i elitloppet..............tror nog att de flesta stortränarna skrattat åt dem bakom ryggen.
Banan blir troligen tung, örebros bana brukar inte tåla så mycket regn,,,,så det är risk för att innerspåret blir väldigt tungt och att hästen som behöver lägga en speed för att komma ditt blir trötta till slut.
Answer to: "conrad och åke linblom vet ju verkligen vad som krävs för att en häst s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
om det blir skitigt gynnas First Online Sec KRAFTIGT!..
kan va en chansspik för dom tuffa.. men jag håller mej till 2,7.. ska han vara med i elitloppet så ska han vinna enkelt går på det..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-01 22:46:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, COPPER BEECH
|
aaa First on Line sec är en riktig tuffing.. lägger ett vinnarspel nu direkt på unibet .. innan de hinner sänka 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6