1
2
3
[ 4
]
5
6
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-12 10:32:45
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 8, PAUL NOVEMBER
|
haha, det var en fin analys
men alla betalar inte sina skulder utan "glömmer", kanske så blir fallet med antzinthepantz också? Hästar är inte så smarta så dem glömmer bort ibland att dem ska bli trötta på uploppet efter 1.09 öppning.......
Men visst har du rätt annars grenka ^_*
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 11:33:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ANTZINTHEPANTZ
|
Förstår inte vad ni menar med att Antzinthepantz är omgångens mest omotiverad favorit. Han kom inte alls in i matchen i förra starten och gick i mål med tussarna kvar, Peter körde alltså inte ens för seger. I detta lopp kommer det förvisso bli svettigt för honom att nå spets, men jag tror inte att någon kommer förbi honom den första biten. Ni kan tänka er hur pass revanshsugna både hästen och Peter är. Från start till mål.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 11:40:01
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 8, PAUL NOVEMBER
|
Ja hästen känner sig nog väldigt revancsh sugen...  Kan du prata med hästar nu också? Tror antingen han blir fast invändigt eller får betala för startrusningen. Dessutom har väl han aldrig mött såna här hästar förut. Jag tror alla gör klokt i att släppa till en tokladdande Ludde. Annars kommer man inte i mål!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 11:47:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, STAR RUNNING
|
Vilket skrik det har blivit på Star Running "överrallt"...trodde man skulle kunna vara lite ensam om den :P
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-01-12 11:50:50
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
SEMBS GREGORY!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 12:02:51  Ja hästen känner sig nog väldigt revancsh sugen...  Kan du prata med hästar nu också? Tror antingen han blir fast invändigt eller får betala för startrusningen. Dessutom har väl han aldrig mött såna här hästar förut. Jag tror alla gör klokt i att släppa till en tokladdande Ludde. Annars kommer man inte i mål!
Answer to: "Ja hästen känner sig nog väldigt revancsh sugen... :D Kan du prata med h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ANTZINTHEPANTZ
|
 Ja hästen känner sig nog väldigt revancsh sugen... Kan du prata med hästar nu också? Tror antingen han blir fast invändigt eller får betala för startrusningen. Dessutom har väl han aldrig mött såna här hästar förut. Jag tror alla gör klokt i att släppa till en tokladdande Ludde. Annars kommer man inte i mål!
Tror du inte en häst kan vara revanshsugen Grenka? Då vet du inte mycket om hästar... Hästar fungerar precis som människor. Jag kan inte prata med hästar, nej, men när man tar i beräkningarna att alla hästar som inte fått gå för fullt i starten innan går mycket bättre i starten efter så är det kanske ett exempel som du förstår bättre? Och vad säger att Ludde skulle tokladda?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 12:09:11
|
V 8, PAUL NOVEMBER
|
Extra sur och revancshsugen är han nog på den där Sir Remington som säger att han ska ta spets eller på Peter Untersteiner som satte honom i fjärde invändigt sist och förmodligen gör det igen haha! Håller med dig! Hästar och människor funger precis likadant...
Ludde sa att han skulle ladda i direktsändningen i tv 4 för ungefär 50 minuter sen. Vinklad vinge vet du... Ludde lär ju inte nöja sig med dödens i 1.16 tempo...
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 12:12:25
|
V 8, PAUL NOVEMBER
|
Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (Förlåt... Kunde inte låta bli...)
Jag tror inte hästar känner sig revanschsugna eller så. Däremot förstår jag ju att ett vilsamt lopp i starten innan kan vässa formen precis som en uttömning kan sätta sig i benen. Vet dock inte om det var det du menade...
Och nej jag tror inte hästar och människor är likada även om det är en fin tanke...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 12:24:39  Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (Förlåt... Kunde inte låta bli...)
Jag tror inte hästar känner sig revanschsugna eller så. Däremot förstår jag ju att ett vilsamt lopp i starten innan kan vässa formen precis som en uttömning kan sätta sig i benen. Vet dock inte om det var det du menade...
Och nej jag tror inte hästar och människor är likada även om det är en fin tanke...
Answer to: "Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (FÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, VINCENZ
|
tror att Paul November kommer köra i elitloppstempo mot ser remington, sedan Krossar han sir remington sen kommer det hästar kanske 3-6 på raken på mållinjen mina bud där är då : Garland Kronos,Vincenz,Thuram,Happy Dancer, Antzinthepantz..Paul November.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-01-12 12:26:53
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Blir mer o mer inne på en toköppning och full körning från alla håll och när Happy Dancer till slut attackerar så bjuder han Sembs Gregory på ett smörlopp o Björn bara ler o kvitterar ut..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 12:28:39
|
V 8, PAUL NOVEMBER
|
Chokladkaka: Var det där 6 st avslag eller? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 12:33:01  Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (Förlåt... Kunde inte låta bli...)
Answer to: "Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (FÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ANTZINTHEPANTZ
|
 Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (Förlåt... Kunde inte låta bli...)
Då antar jag att vi har olika synsätt på hästar, det är väl fint det med. Jag orkar inte förklara min rutta varför hästar är precis som människor, men du ska veta att jag har lite belägg. Och nej, hästarna har inte skvallrat  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 13:00:57  Har hästen sagt det här till dig personligen eller är det ett rykte? (Förlåt... Kunde inte låta bli...)
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SIR REMINGTON
|
HAHAHA.. Läste eran diskussion om revanchsugna hästar, det var det roligaste jag läst på länge, såg framför mig hur hästarna skrek o tittade snett på varann under loppet.. låg dubbelvikt för ett ögonblick.
Antzinthepantz: hörru remington.. du tar inte en längd på mig i starten.. fattar du?
Sir remington: gnägg gnägg.. vi får väl se hur kaxig du är när du sitter där i tredje invändigt.
hahaha... nej nu måste jag torka upp kaffet jag spottade ut när jag fick syn på eran givande konversation.. Ha det gott o lycka till med V 75:an.
//Kacke
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 13:06:46 Edited(1): 2008-01-12 13:13:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, STAR RUNNING
|
 Blir mer o mer inne på en toköppning och full körning från alla håll och när Happy Dancer till slut attackerar så bjuder han Sembs Gregory på ett smörlopp o Björn bara ler o kvitterar ut..
Happy Dancer har varit ruskigt fin på slutet och det blir till 100% ett hårt tempo på loppet. Måste med på lappen även fast det är lurigt att vinna från elftespår över kort distans.
Såg inte Sembs Gregory lite sliten ut senast när han totalt lämnade in trots favoritpositionen? Inte konstigt med tanke på tömningen han fick näst senast av Olle...
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 16:46:18
|
V 8, PAUL NOVEMBER
|
Happy Dancer flög lågt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 16:47:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, HAPPY DANCER
|
Jajajajajajaja V75:AN SATT!!!!! YEEEEES
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 16:50:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, HAPPY DANCER
|
Spikade Arrak Kloster (efter jag pratat med PU på morgonen) och Happy Dancer som jag tyckte skulle räcka långt då det stod "hög fart" i programmet
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-12 16:51:36  Spikade Arrak Kloster (efter jag pratat med PU på morgonen) och Happy Dancer som jag tyckte skulle räcka långt då det stod "hög fart" i programmet
Answer to: "Spikade Arrak Kloster (efter jag pratat med PU på morgonen) och Happy Danc"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Gratulerar!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 16:55:03  Gratulerar!!
Answer to: "Gratulerar!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GARLAND KRONOS
|
OTROLIGT IMPONERANDE! GRATTIS SÃ… MYCKET "bandofbrothers".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 16:55:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, STAR RUNNING
|