1
2
3
[ 4
]
5
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 13:29:23
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Sjunnesson körde bort en överlägsen häst i tredje loppet...
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-08-27 14:02:38  Oki, konstigt att Sjunnesson enligt kuskligan 2011 vunnit 1 seger då, fast du säger han vunnit MINST 2-3, sjukt märkligt.
Jaså sjunnesson kör ofta i eliten? ohja helt klart. det är väldigt givande att sitta 6te inner i varje lopp han är me di och köra rakt fram, ger bra rutin.
Sedan skulle vara sveriges bästa kusk med? var får du allt ifrån?
Får takter köra mkt skit? varje torsdag på åvy kör han kanonhästar i VARJE lopp, så vet inte var du får allt ifrån??
sjunnesson sveriges mest spelvärda kusk? på detta uttalandet ä jag stum om förvåning bara,
SÄger det igen för sista gången, tomtemössan ska på,
Answer to: "Oki, konstigt att Sjunnesson enligt kuskligan 2011 vunnit 1 seger då,"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Lisas Irja och Amiral aubious är två jag kan komma på från nu i sommar. Någon som har länk till statistik?
Förövrigt är väll takter också grymt överskattad. Var åratal sen jag slutade spela honom...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:05:39  Sjunnesson körde bort en överlägsen häst i tredje loppet...
Answer to: "Sjunnesson körde bort en överlägsen häst i tredje loppe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sluta göra de som spikar orolig, nu, hane suverän 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:53:18  Oki, konstigt att Sjunnesson enligt kuskligan 2011 vunnit 1 seger då, fast du säger han vunnit MINST 2-3, sjukt märkligt.
Jaså sjunnesson kör ofta i eliten? ohja helt klart. det är väldigt givande att sitta 6te inner i varje lopp han är me di och köra rakt fram, ger bra rutin.
Sedan skulle vara sveriges bästa kusk med? var får du allt ifrån?
Får takter köra mkt skit? varje torsdag på åvy kör han kanonhästar i VARJE lopp, så vet inte var du får allt ifrån??
sjunnesson sveriges mest spelvärda kusk? på detta uttalandet ä jag stum om förvåning bara,
SÄger det igen för sista gången, tomtemössan ska på,
Answer to: "Oki, konstigt att Sjunnesson enligt kuskligan 2011 vunnit 1 seger då,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har väl vunnit 2 med L.irja? och sedan amiralen.
Sjunesson sveriges bästa kusk? nä, men takter är en av dem tveklöst. Vrider du ord?
Takter kör enormt mycket skit i förhållande till de andra elitkuskarna, kan nog räkna på 1 hand hur ofta han varit favorit i v75/större lopp.
Sjunesson är sveriges mest spelvärda kusk om du spelar 10kr i varje lopp under hela 2010(travronden). Tror goopen eller jorma var minst spelvärd......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:03:32  har väl vunnit 2 med L.irja? och sedan amiralen.
Sjunesson sveriges bästa kusk? nä, men takter är en av dem tveklöst. Vrider du ord?
Takter kör enormt mycket skit i förhållande till de andra elitkuskarna, kan nog räkna på 1 hand hur ofta han varit favorit i v75/större lopp.
Sjunesson är sveriges mest spelvärda kusk om du spelar 10kr i varje lopp under hela 2010(travronden). Tror goopen eller jorma var minst spelvärd......
Answer to: "har väl vunnit 2 med L.irja? och sedan amiralen.
Sjunesson sveriges"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sveriges bästa kusk är singular, inte plural, är bara 1 som kan vara , senil?
ne takter kör ingen skit, du some full av skit
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:08:31  sveriges bästa kusk är singular, inte plural, är bara 1 som kan vara , senil?
ne takter kör ingen skit, du some full av skit
Answer to: "sveriges bästa kusk är singular, inte plural, är bara 1 som "
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Ta tex johny takter som kanske är sveriges bästa kusk, hur mycket skit får inte han köra? LÖJLIGT! Får vara andra kusk och stand in hos Ludde/några andra stall ibland.......
Kanske sveriges bästa kusk är svenska för att "kanske vara sveriges bästa kusk", behöver inte betyda att han är just bäst. Enkel svenska travspanarn, "kanske" är ett ord som faktiskt finns och det betyder inte att han "är" bäst.
Sluta pajkaste annars påg? väx upp?????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:14:05 Edited(2): 2011-08-27 15:16:49   Ta tex johny takter som kanske är sveriges bästa kusk, hur mycket skit får inte han köra? LÖJLIGT! Får vara andra kusk och stand in hos Ludde/några andra stall ibland.......
Kanske sveriges bästa kusk är svenska för att "kanske vara sveriges bästa kusk", behöver inte betyda att han är just bäst. Enkel svenska travspanarn, "kanske" är ett ord som faktiskt finns och det betyder inte att han "är" bäst.
Sluta pajkaste annars påg? väx upp?????
Answer to: "Ta tex johny takter som kanske är sveriges bästa kusk, hur"
|
Became a member:
Forum posts:
|
suck ibland de bästa säger man, det är rätt givet att han definitivt inte är den bästa, så att ens säga såe trams dvd
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:20:24  suck ibland de bästa säger man
Answer to: "suck ibland de bästa säger man"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vänta nu, var int BELGRADO STENKLAR? var han sjuk travspanarn? galopperade inte vad jag såg.......
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2011-08-27 15:21:02
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
Sådär ja 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 15:21:42
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Suck !! Här flög ja !! Barfota o rycktussar..ja ja... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:22:36  Vänta nu, var int BELGRADO STENKLAR? var han sjuk travspanarn? galopperade inte vad jag såg.......
Answer to: "Vänta nu, var int BELGRADO STENKLAR? var han sjuk travspanarn? galoppe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stenklar? nu hittar du på saker IGEN i din FIKTIVA VÄRLD, var VECKANS SPIK: och jag skulle spikat igen alla dagar i veckan
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-27 15:23:03
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, GRAMME
|
Fick med den på ett nödrop men det kostade på reduceringen..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:23:26  Suck !! Här flög ja !! Barfota o rycktussar..ja ja... 
Answer to: "Suck !! Här flög ja !! Barfota o rycktussar..ja ja...:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
äsch, sådant brukar inte ha effekt
tyckte annars att Also finn gjorde ett mycket bra lopp, satt fast med krafter efter stenhård öppning. Kanske vunnit om sjunesson svarat ut belgrado????? Allt sparat i sista sväng och försökte leta sig ut hela uploppet......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:26:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
"slog beau mec sist...
start .slut, finåka, pissenkelt,andra får kasta bort streck här.
i rest my case, over and out"
Sedan var det något med att det enda som talar mot är att jag skulle spika, vilket jag då inte gjorde......
Ursäkta, men jag tolkade det som att du tyckte den var stenklar? mitt fel, sorry........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 15:29:03  äsch, sådant brukar inte ha effekt
tyckte annars att Also finn gjorde ett mycket bra lopp, satt fast med krafter efter stenhård öppning. Kanske vunnit om sjunesson svarat ut belgrado????? Allt sparat i sista sväng och försökte leta sig ut hela uploppet......
Answer to: "äsch, sådant brukar inte ha effekt ;)
tyckte annars att Al"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja suck..de där med rycka tussar o barfota låter ju "inte" som avgörande nädå... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:33:03 Edited(1): 2011-08-27 15:33:40  Ja suck..de där med rycka tussar o barfota låter ju "inte" som avgörande nädå... 
Answer to: "Ja suck..de där med rycka tussar o barfota låter ju "inte&q"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Se det från den ljusa sidan, du åker på en skräll, jag flög på en andrahansfavorit
inte många som hade med denna i förhållande till indigo broline som jag flög på......
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 15:33:51
 Se det från den ljusa sidan, du åker på en skräll, jag flög på en andrahansfavorit 
Answer to: "Se det från den ljusa sidan, du åker på en skräll, j"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 15:35:14
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 15:36:04  Hoppas du tog men 10 Tommie...fick du ju lite vink om.

Answer to: "Hoppas du tog men 10 Tommie...fick du ju lite vink om.
;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Givet! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:45:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men det är ju så jävla typiskt det hära.När skithästen ariel boko körs av björn goop i enklare sammanhang har den ingen chans att vinna loppet.Men när det sedan är v75 och bakspår med en okänd kusk så lyckas den vinna ...  
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|