Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> Spel Charlottenlund
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]  
Author Message
hogan Posted: 2010-06-13 23:41:39

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Tycker nog Nu Pagadi fick ett billigt lopp igen....Takter släpper som en fisfjärt sen är ju loppet över, bara skitmotstånd också...bara Spring Erom som får gdk av de övriga, och han hade också vunnit om det gade varit omvända roller.....nja mer får han nog bevisa innan han ska in i historieböckerna hemma hos mig.
Reply
Posted: 2010-06-14 00:04:25 Answer to: "Tycker nog Nu Pagadi fick ett billigt lopp igen....Takter släpper som "

Became a member: 
Forum posts:

och han hade också vunnit om det gade varit omvända roller.....


ursäkt.. men det är ju rent skitsnack.
Spring Erom sprattlade för sitt liv FLERA längder efter och Nu Pagadi gick lätt undan till seger.

Det är ju rent FEL det du tror, eller så har du bara inte tittat noggrant på loppet. Oavsett.
Se loppet igen. Så ser du att det var Erik mot resten. Bye bye vienna här kommer Elitserien.

Sen när du ändå är inne i lopparkivet, så kan du gärna leta upp någon som gått 1.09 sista varvet över 2140m och vunnit lätt. Lär knappast inte hitta någon på ett tag.

Löpningsrekord på lätta ben.. vet inte hur din "historiebok" ser ut... ointressanta Torvald får plats?
Som inte kan vinna från spets?
Reply
Gidde_Palema Posted: 2010-06-14 02:46:28 Answer to: "Tycker nog Nu Pagadi fick ett billigt lopp igen....Takter släpper som "

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
Nu Pagadi hade vunnit det här loppet hur det än hade blivit kört.
Reply
hogan Posted: 2010-06-14 06:51:50

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Det är väl skillnad Plokko att vara en häst som har framtiden för sig mot en som nog har den bakom sig, men du tar alltid till stora ord och sånt drar jag inga växlar om eller bryr mig speciellt heller....jag tror ändå att Spring Erom hade vunnit om de bytt löpningsförlopp....och tiderna brukar jag inte hänga upp mig på speciellt mycket.....sätt upp Beanie MM på Gävlebanan under sommaren så ska du få se på tider om man nu ska gå efter det....och förut skrev du 1.10 sista varvet och nu är det 1.09 helt plötsligt....det märks ju att du har mer hjärta för den hästen än hjärna iaf.

Jag tycker ändå....Plokko....ändå loppet var billigt och det var intetsägande, och som jag sa SJÄLV att det var BARA 2 hästar på banan.....och tycker du att Spring Erom sprattlade för sitt liv så får det stå för dig, det hade Nu Pagadi gjort också om han gått utvändigt om S E.
Han har ju själv visat sig sårbar i den positionen, och öppna bakom bilen har han fortfarande inte lärt sig.
Men det var väl tur att han fick vinna detta BILLIGA lopp nu då, så du kom in i matchen igen, tycker du har varit lite dyster på sistone.....men nu lär man få höra så det räcker ett tag framöver om vem som är bästa hästen i världen, så nu behöver man knappt läsa om det i travtidningarna, räcker att gå in på dina trådar.

Och du....jag sa att han bara mer att bevisa så du behöver inte dra några växlar om att jag dissar hästen helt, utan det är ju så att han är ju lugnt matchad och fått billiga lopp i frånsett Elitloppet då, och detta beror ju på att han har mera utveckling i sig, det säger ju t.o.m Stig H, så vid såna fall är jag bara realistisk att de har mera att bevisa, och framför allt träna på...som startsnabbhet o dylikt.....så dissa honom gör jag inte, jag är bara inte lika överväldigad av en häst som du är.....jag gillar mångfalden inom trav....dissa hästar vet jag en viss annan person göra om man ska prata sån skitsnack. Och jämnföra mot Torvald vet jag inte vart du fick det ifrån....tippade inte ens han som etta i helgen. Han kom aldrig upp i Giddes kaliber ens så där har du fel.
Och om du tittar på smilegubbarna efter det jag skrev om min historiebok, så borde du förståt att jag retades lite.....men reagera du, vem bryr sig om hundra år.
Reply
Posted: 2010-06-14 08:57:34 Answer to: "Det är väl skillnad Plokko att vara en häst som har framtide"

Became a member: 
Forum posts:
Svarar i andra tråden.
Reply
1   2   3   [ 4 ]