1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2008-03-04 11:45:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
kanske harmonic kan skrälla med rätt lopp inte den absoluta tuffaste gulddivisonsfinalen och nurmos brukar ha det bra ställt med hästarna till finaler.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-04 12:00:41
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 1, FLYING HERKULES
|
Tycker inte Lovebites segrar är några fusksegrar. Trodde han skulle ha svårt när han klev upp i guld men han imponerade ju lika mkt där som i silver. Är han lika bra som sist så blir han mkt svårslagen tror jag.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-04 12:22:49
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 6, TRITON SUND
|
har inte sagt att hans segrar är fusk, utan hans spetssegrar har varit fusk......
sedan ska vi väl komma ihåg att väldigt många var usla och underpresterade senast i guld. Lovebite gjorde ett riktigt starkt lopp, men motståndet var under all kritik med tanke på hur dåligt de presterade!
att sedan göra 2 så starka lopp på raken är ganska sällsynt.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 12:26:48  har inte sagt att hans segrar är fusk, utan hans spetssegrar har varit fusk......
sedan ska vi väl komma ihåg att väldigt många var usla och underpresterade senast i guld. Lovebite gjorde ett riktigt starkt lopp, men motståndet var under all kritik med tanke på hur dåligt de presterade!
att sedan göra 2 så starka lopp på raken är ganska sällsynt.......
Answer to: "har inte sagt att hans segrar är fusk, utan hans spetssegrar har varit fus"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
har du visserligen rätt i... isåfall vinner Acclaim alla dar i veckan.. kördes ju inget senast borte kunna utnyttja dom krafterna nu är dessutom obesegrad på mantorp om jag inte minns helt fel 4/4... ( V75 finaler \försök guld. ).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 14:01:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ACCLAIM
|
han är inte obesgrad på Mantorp men han har bra satistik: startat fem gånger, vunnit en final, ett försök och varit två två gånger samt sexa en gång. Tror att Acclaim trivs bra på mantorp, kanske har det att göra med att banan har mindre dosering än andra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 14:02:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
tror han gillar mantorps bana... det är en riktigt vinter\vår bana och det passar Acclaim perfekt och det lär bli körning här också så nu blir dte spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 14:47:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
Grenka muckar du eller?  
Det kan vara bra att veta hur bra hästen kan vara då den har toppform, toppform nu. Han är startsnabb också om du kollar starten då Arras vann på Jägersro så följer han honom mycket lätt, hoppas dom blåser av honom från start snart.
God tur
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 15:14:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, FLYING HERKULES
|
Ni som säger att 1+2+3 är snabba ut, ja visst - MEN SAMTLIGA släpper ju, väl?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 15:22:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
det blir körning mellan 1,2,3,4,5 lovebite är segast ut av samtliga ( 1,2,3,4,5 ).. så då blir det körning till slut är spring ray i spets men blir nerspeedad av Håkan Eriksson.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 16:06:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
visserligen hör det inte hit men jag förstår inte...
hur fyller man i vinnare till oddsjakten?? jag kan inte det? hjälp?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 16:19:13  visserligen hör det inte hit men jag förstår inte...
hur fyller man i vinnare till oddsjakten?? jag kan inte det? hjälp?
Answer to: "visserligen hör det inte hit men jag förstår inte...
hur fyller man i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klicka på svarta fyrkanten vid hästarna och streckfördelningen till höger. det går att byta om man vill.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 16:22:22  klicka på svarta fyrkanten vid hästarna och streckfördelningen till höger. det går att byta om man vill.
Answer to: "klicka på svarta fyrkanten vid hästarna och streckfördelningen till hög"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
men nu te.x har jag ju klickat i Acclaim som vinnare men inget händer ju? det står ju inget under mitt v75 system??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 16:24:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SPRING RAY
|
Detta tar nog Spring Ray.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 16:25:08  klicka på svarta fyrkanten vid hästarna och streckfördelningen till höger. det går att byta om man vill.
Answer to: "klicka på svarta fyrkanten vid hästarna och streckfördelningen till hög"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
det var inget det funkar nu  ... tack så mycket.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-04 16:33:49
|
V 1, FLYING HERKULES
|
Va snackar du om? Det står att du valt Acclaim som vinnare i oddsjakten. Du kan byta ända fram till spelstopp genom att välja en annan bara.
Mycket snack om spets här och jag tycker mig ha det rätt klart för mig. 1-6 är alla snabba från start. Flying är snabbast men är inte intresserad av spets så den släpper mer än gärna till någon av 4,5,6 och jag tror inte 5 eller 6 tar en längd sida vid sida om Lovebite.
Så enligt min analys sitter Lovebite i spets, Flying Hercules i rygg, Prime tredje inner, Ima super crown och King Cobra sist på innern. I dödens sitter Spring Ray eller Triton Sund, Harmonic i tredje ytter, Skogans joker och sist Acclaim.
Tycker detta är ett troligt scenario och detta bygger jag mitt tips på.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-03-04 16:36:15  Va snackar du om? Det står att du valt Acclaim som vinnare i oddsjakten. Du kan byta ända fram till spelstopp genom att välja en annan bara.
Mycket snack om spets här och jag tycker mig ha det rätt klart för mig. 1-6 är alla snabba från start. Flying är snabbast men är inte intresserad av spets så den släpper mer än gärna till någon av 4,5,6 och jag tror inte 5 eller 6 tar en längd sida vid sida om Lovebite.
Så enligt min analys sitter Lovebite i spets, Flying Hercules i rygg, Prime tredje inner, Ima super crown och King Cobra sist på innern. I dödens sitter Spring Ray eller Triton Sund, Harmonic i tredje ytter, Skogans joker och sist Acclaim.
Answer to: "Va snackar du om? Det står att du valt Acclaim som vinnare i oddsjakten. D"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Tror din analys stämmer!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 16:45:32
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
Sitter triton sund i dödens... så tror jag att han kör sönder lovebite! Men Örjan är ju ej känd som en offesniv kusk! Tror han backar ner i andra spår istället för att trycka fram!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-04 16:55:42
|
V 1, FLYING HERKULES
|
Jag tror också Örjan backar ner i typ tredje ytter. Då har vi spring Ray i dödens och Harmonic i andra ytter.
Tror inte Spring Ray plockar ner Lovebite. Tror heller inte att någon av hästarna i tredje-femte ytter tar in försprånget Lovebite och Flying Hercules har. Hercules vinner med lucka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-04 17:13:59  Va snackar du om? Det står att du valt Acclaim som vinnare i oddsjakten. Du kan byta ända fram till spelstopp genom att välja en annan bara.
Answer to: "Va snackar du om? Det står att du valt Acclaim som vinnare i oddsjakten. D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TRITON SUND
|
om så är fallet vinner acclaim.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-03-04 17:18:41
|
V 1, FLYING HERKULES
|
Tycker han visade sist att han har/får mycket svårt att plocka in allt försprång han ger. Spurtar säkert jättebra till ett tredjepris eller nåt. Han spurtar ju storstilat men det är svårt att gå från femte ytter 500 kvar och vinna mot hästar i denna klass som sitter 25 meter längre fram och slipper tredjespår. Men spika du, jag tar bort den.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6