1
2
[ 3
]
4
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-07 23:49:05
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
haha, nä, han är långsam ut och hamnar säkerligen 3.e inner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-07 23:57:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, STARO YODEL
|
ok..men ja plockar ej bort han ändå...han hotar väl nån kusk med stryk så kommer han ut,,,hehe...annars har jag fått lite feeling för Master växhus..vet ej varför...går väl bort innan lördagen..haha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 15:05:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
CADEAU K verkar helt bortglömd på denna tråd. Dont get it!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 20:25:50 Edited(1): 2008-02-08 20:26:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ACTION DOT
|
Om det bara hade suttit upp en annan kusk än Jim Frick på Master Växus så hade den varit ett givet streck, men tyvärr, Frick vägrar ju vinna på V75.
Har tidigare i veckan skrikit om Turnaround, men tyvärr Ludde, jag sviker dig nu. Vinner du nu din rackare, då j----r !
Låser detta på 4 hästar 5,7,1 % 4!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 20:56:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Efter mycket om och men har ni dödat mitt spikförslag Staro Yodel, han får nu inte ens plats på systemet. Jag varnar fortfarande starkt för Target Player som jag bara tror flyger förbi alla på upploppet. Sedan har jag självklart med Cadeu K och Golden Haro också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 20:59:01  Efter mycket om och men har ni dödat mitt spikförslag Staro Yodel, han får nu inte ens plats på systemet. Jag varnar fortfarande starkt för Target Player som jag bara tror flyger förbi alla på upploppet. Sedan har jag självklart med Cadeu K och Golden Haro också.
Answer to: "Efter mycket om och men har ni dödat mitt spikförslag Staro Yodel, han fÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, TURNAROUND
|
själv spikar jag Turnaround som sitter i spets rätt enkelt efter 800 meter körda..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 21:00:14  Jag skojjade bara lite med dej..  Du behöver inte bli ledsen..  Tänk om jag skulle bli lika mogen som dej nån dag.. det vore en dröm.. Eller inte!! 
Answer to: "Jag skojjade bara lite med dej.. ;) Du behöver inte bli ledsen..;) Tänk o"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, TURNAROUND
|
hahahaha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 21:13:12 Edited(1): 2008-02-08 21:13:28  själv spikar jag Turnaround som sitter i spets rätt enkelt efter 800 meter körda..
Answer to: "själv spikar jag Turnaround som sitter i spets rätt enkelt efter 800 mete"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 själv spikar jag Turnaround som sitter i spets rätt enkelt efter 800 meter körda..
hahahahahha, den var dagens kladdis! Men visst, större under har ju inträffat.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 21:16:43   själv spikar jag Turnaround som sitter i spets rätt enkelt efter 800 meter körda..
hahahahahha, den var dagens kladdis! Men visst, större under har ju inträffat.
Answer to: "själv spikar jag Turnaround som sitter i spets rätt enkelt efter 8"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, TURNAROUND
|
hahahaha  ... ja men han kommer trycka sg till spets sen vinner han 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:19:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, STARO YODEL
|
Staro Yodel får luckan och spurtar ner allt och alla sista 150...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:21:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ACTION DOT
|
Möjligt att han får men är knappast spelvärd till makalöst höga 61 % när saker som tur spelar väldigt stor roll i hans slutplacering.
Jobba bort bort bort!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-08 22:28:45  Staro Yodel får luckan och spurtar ner allt och alla sista 150...
Answer to: "Staro Yodel får luckan och spurtar ner allt och alla sista 150..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ACTION DOT
|
 Staro Yodel får luckan och spurtar ner allt och alla sista 150...
Om Staro Yodel ska spurta ner allt i det här gänget har han käkat nåt förbjude!. Däremot kan han vinna på ett hårt tempo från start till mål och ta dom på styrka!
Chokladkaka: Gör inte så här mot mig. Vill inte höra talas om Turnaround nu. Finns inte en chans att han vinner!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 00:35:41 Edited(1): 2008-02-09 00:38:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte ett ord om happiness photo som spurtade som en demon näst senast. mötte inte såna här kusar men den finishen har inte många hästar!
garderar med 5,11 till att börja med
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-02-09 00:49:24 Edited(1): 2008-02-09 00:51:04  Efter mycket om och men har ni dödat mitt spikförslag Staro Yodel, han får nu inte ens plats på systemet. Jag varnar fortfarande starkt för Target Player som jag bara tror flyger förbi alla på upploppet. Sedan har jag självklart med Cadeu K och Golden Haro också.
Answer to: "Efter mycket om och men har ni dödat mitt spikförslag Staro Yodel, han fÃ"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, GOLDEN HARO
|
Med risk för att krångla till ditt liv ännu mer så vill jag bara påpeka att man brukar hata sig själv om man har ett spikförslag eller drag som du nu hade i Staro Yodel o som man sen fimpar helt från systemet baserat på vad andra sålt på en för ideer.. Å andra sidan måste man kunna ta in relevant info och våga släppa dumma ideer..
Personligen känns det lättare att bära dumstruten på ett eget avslag eller missat drag eller nåt än att göra det för att man trodde på Nybrink eller forumet eller nåt..
Äh.. Whatever.. Lycka till!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 01:47:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ACTION DOT
|
Såg att i en tidning var Happiness Photo tippad etta, det är banne mig tjänstefel!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 10:18:14  Med risk för att krångla till ditt liv ännu mer så vill jag bara påpeka att man brukar hata sig själv om man har ett spikförslag eller drag som du nu hade i Staro Yodel o som man sen fimpar helt från systemet baserat på vad andra sålt på en för ideer.. Å andra sidan måste man kunna ta in relevant info och våga släppa dumma ideer..
Personligen känns det lättare att bära dumstruten på ett eget avslag eller missat drag eller nåt än att göra det för att man trodde på Nybrink eller forumet eller nåt..
Answer to: "Med risk för att krångla till ditt liv ännu mer så vill jag bara påpek"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Med risk för att krångla till ditt liv ännu mer så vill jag bara påpeka att man brukar hata sig själv om man har ett spikförslag eller drag som du nu hade i Staro Yodel o som man sen fimpar helt från systemet baserat på vad andra sålt på en för ideer.. Å andra sidan måste man kunna ta in relevant info och våga släppa dumma ideer..
Haha, ja det är ju inte särskilt lyckat. Men jag har nog förstått att sannolikheten att Staro Yodel fastnar invändigt är ganska stor. Då är det mer än rätt att välja bort honom när de andra tre som kommer med på systemet är ungefär lika bara men förhoppningsvis inte kommer att köras fast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 11:27:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, TURNAROUND
|
Tar hästar 4,5,7,10 med mest tro på Turnaround.
Ludde på hemmabana : STORT ++++
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 11:28:43  Tar hästar 4,5,7,10 med mest tro på Turnaround.
Ludde på hemmabana : STORT ++++
Answer to: "Tar hästar 4,5,7,10 med mest tro på Turnaround.
Ludde på hemmabana : S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, TURNAROUND
|
exakt jag tror jag spikar Turnaround!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-09 13:47:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, detta var en dagistråd. Är det inte hästar som ska diskuteras ?
Här blir det 1-4-5-7-11, med + för TURNAROUND Härlig den 5 dec. och sen 2 galopper. Klart bästa hästen enl. mig . Nu kör Ludde igen.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-10 02:31:41  Om TURNAROUND håller sig på bena tror jag att han kan runda detta fältet.
Om inte tror jag Fricken vinner med Master växus

Answer to: "Om TURNAROUND håller sig på bena tror jag att han kan runda detta fältet"
|
Became a member:
Forum posts:
|
HEJ! NIGGER MAN 2 UGER I TREK ER DU RET SKARP. GODT SET.
LIKE THE WAY IT MOVES.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|