1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2008-01-11 22:08:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här har jag sagt att två hästar är chanslösa, Det måste jag ta tillbaka nu efter att ha läst på lite mer och tittat på en del gamla lopp. Den som jag helt plötsligt tycker har vinstchans är Ottawa Launcher. Hon har gjirt riktigt bra lopp innan hon blev sjuk. Har nu ett lopp i kroppen och skall vara bättre. Att Torbjörn Jansson hoppar upp i sulkyn är bara ytterliggare plus. Alltså, Super Trick är den ende som är chanslös i detta lopp.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-11 23:07:35
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, STARO YES
|
Jag spikar iaf Staro yes Bara han kommer ut krossar han detta gänget! På tal om vinnarskalle så måste Super trick vara ett praktexempel, grym kapacitet men vill verkligen inte vara först.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:14:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Super Trick har flest segrar av alla i loppet men har på senare tid visat att han nöjer sig med att bara hänga med. Från spår 9 med dåliga ryggar kan han inget annat än att hänga med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:15:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, JEB FRONTLINE
|
17.5 i odds på Jeb Frontline på ladbrokes.. bara att spela!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:30:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
På plats eller? Du tror ju på Staro Yes som vinnare1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:45:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, JEB FRONTLINE
|
nene som vinnare.. aaa trodde på staro yes i början av veckan.. men fått mer och mer feeling för Jeb Frontline.. mycket på grund av de mycket positivt snack runt hästen, speciellt från egna stallet där dem säger att hästen är står bra inne i klassen och är MINST topp 3 i loppet..^^
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-01-11 23:48:25
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, STARO YES
|
Visst har Super trick vunnit en del lopp men oftast väldigt billiga efter smörresor och 4 av dom är tagna mycket tidigt i karriären när det gick lätt. Vad jag menar är att hade han haft vinnarskalle skulle han ha haft betydligt mer pengar på sig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:52:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha,ja....ok,ok... håller med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:55:04  nene som vinnare.. aaa trodde på staro yes i början av veckan.. men fått mer och mer feeling för Jeb Frontline.. mycket på grund av de mycket positivt snack runt hästen, speciellt från egna stallet där dem säger att hästen är står bra inne i klassen och är MINST topp 3 i loppet..^^
Answer to: "nene som vinnare.. aaa trodde på staro yes i början av veckan.. men fått"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 nene som vinnare.. aaa trodde på staro yes i början av veckan.. men fått mer och mer feeling för Jeb Frontline.. mycket på grund av de mycket positivt snack runt hästen, speciellt från egna stallet där dem säger att hästen är står bra inne i klassen och är MINST topp 3 i loppet..^^
Jeb frontline går upp en klass nu, och möter bättre hästar. Har ett dåligt spår. Fick ett bra lopp sist på jägers, men denna gången blir det nog inte ens plats..
Inte med på min kupong iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:14:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
ALLA utan jeb
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:45:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bära eller brista...Arrak Kloster!!!.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:54:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Staro Yes = Yes
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:57:40  Bära eller brista...Arrak Kloster!!!.... 
Answer to: "Bära eller brista...Arrak Kloster!!!....:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Bära eller brista...Arrak Kloster!!!.... 
Min tanke i början av veckan var att spika Arrak Kloster. Men nu har jag inte ens med den på 4 hästar. Han kommer säkerligen inte att ta ledningen, och om han gör det så släpper Untersteiner till en annan, ihopp att få en bra resa, och att luckan ska komma på upploppet. Men det kommer vara tokstängt utanför. Så han kommer sitta fast invändigt med alla krafter kvar, och nästa gång Arrak kloster startar kommer alla att spela honom för att han satt fast med alla sina krafter kvar. Men det är nästa gång, nu lördag den 12e, no chans.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 09:38:19
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, POWER NAP
|
Alltså Jeb kan ni glömma! Kommer inte till spets, gått upp en klass mm... Känns som ett mycket jämnt lopp chansmässigt men strecklistan är uppdelad i 4 st som är betydligt mer streckade än övriga. Jag letar min vinnare på nedre halvan. Låser på Power Nap 15% och Staro Yes 14%! Arrak positionsbekymer, Giddman har aldrig imponerat på mig i alla fall, Super Mack får väl knappast spets och ifall han får det så får han ta emot Power Nap och Love Lane har galopperat 2 gånger i rad från spår 2. Så var de favoriterna bortmotiverade haha!::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 11:25:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, POWER NAP
|
6, 7 och 8 känns bra. Jag är dock orolig för Super Mack, men hoppas att han glömt fylla tanken med bränsle...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 11:37:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GIDDMAN
|
Först ville jag spika Super Mack Håleryd...sen ville jag ta typ alla...och nu vill jag spika Giddman. Han har sett rikigt bra ut i de senaste starterna och från springspår borde det bli ledningen. Han funkar bra där, Stenströmmer rycker alla skorna nu (skor runt om senast men gick grymt bra efter startgalopp) och det känns som att Erik får fuska bort det här loppet. Jag är mest rädd för Super Mack Håleryd. Men han har varit ojämn och det kan bli han som får göra jobbat nu. Näe måste ha en spik till och därför blir det en streckvärd sådan, Giddman!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 11:42:22
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, POWER NAP
|
40% på Giddman streckvärd!?!? Möjligtvis i ett halvdassigt V4-lopp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 13:03:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GIDDMAN
|
Menade mera att en spik på 40% är spelvärd...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 13:26:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här åker alla med..verkar vara många om det,,(9 iaf)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 16:06:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GIDDMAN
|
 Min tanke i början av veckan var att spika Arrak Kloster. Men nu har jag inte ens med den på 4 hästar.
oooouuuch!
Snyggt av er som snackat om Arrak Kloster som spik, var ett par stycken såg jag...
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|