Gäller ju inte bara Takter men av det jag läst från dig så är det ofta Bergh och Takter du är på jakt efter. Självklart får du tycka vad du vill, jag är ingen åsiktspolis på det viset. Tycker bara det är tråkigt att så fort Takter är med så är du snabb att hitta något fel. Börjar minst sagt bli tröttsamt då det är ditt personliga agg som lyser igenom. Jag har flera kuskar jag mer eller mindre tycker saker om men bara för att dessa är med ibland sätter jag mig inte och påbörjar en jakt på fel som dessa eventuellt gör. Som sagt börjar bara tröttna på det här ältandet där jag även tycker du kan vara väldigt fel ute.
Ska vi komma in på "fuskandet" får du gärna nämna någon större kusk som inte tar till dessa metoder?
Har ingen jakt alls men de ska gå shysst till eller hur ? Tycker inte de ska rida så mycket på gränserna..!
Vissa tar ju genvägar som nu med den koll som finns borde kunna beivras...vill inte du ha bra lopp ?
Tror det är oundvikligt, tyvärr. Händer ofta från alla möjliga aktiva och det är väl som i alla sporter att det "rids på gränserna". Din grundtanke är rätt men det blir fel när du hakar upp dig på exempelvis Takter. Det du har är det närmsta jakt man kan komma på det här forumet i alla fall
Ha en härlig söndag nu så tar vi nya tag till V75! Förhoppningsvis kan Sandra hjälpa oss!
Tror det är oundvikligt, tyvärr. Händer ofta från alla möjliga aktiva och det är väl som i alla sporter att det "rids på gränserna". Din grundtanke är rätt men det blir fel när du hakar upp dig på exempelvis Takter. Det du har är det närmsta jakt man kan komma på det här forumet i alla fall
Ha en härlig söndag nu så tar vi nya tag till V75! Förhoppningsvis kan Sandra hjälpa oss!
Tja är de Johnnys bortkörning för ett tag sedan som du syftar på ? Var en hederlig bortkörning som han gjorde då...! Vi behöver inte ta upp de igen....ha en härlig Söndag du med så sätter vi något tex. till Onsdagen på Valla..har vissa intressen där...!