1
2
[ 3
]
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-21 16:02:36
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Riktigt jävla surt. Persson ligger inte på plus just nu.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2012-04-21 16:02:56  Att Söderqvist släppte var ju ingen skräll med tanke på tidigare resonemang i tråden. Hade Persson svarat spets kan jag sätta en bra slant på att han vunnit. Valet av spår på upploppet är ju bara pinsamt, vad tänker han...? Sån jävla bortkörning...
Answer to: "Att Söderqvist släppte var ju ingen skräll med tanke på"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Givetvis så har han glömt bort att det är OS. Han sitter väl där i sista sväng och hoppas på lucka. jävla pajas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 16:19:28  det kan vi aldrig få svar på. inte så intressant heller. han körde som en kratta och hade definitivt varit längre fram om han styrt vänster.
Answer to: "det kan vi aldrig få svar på. inte så intressant heller. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
får vi inte svar på? du har väl ögon? han får ju luckan sedan och då tar han inget märkvärdigt på udos olier och mr fitch. Så Lukas hall vinner inte detta loppet även om persson går via OS.
Vad gäller söderkvist så hade jag inte sagt något om han släppt till örjans som han vet är en bra häst och kör i spets, men nu släpper han till en amatökusk och häst streckad på 10%.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 16:21:26  får vi inte svar på? du har väl ögon? han får ju luckan sedan och då tar han inget märkvärdigt på udos olier och mr fitch. Så Lukas hall vinner inte detta loppet även om persson går via OS.
Vad gäller söderkvist så hade jag inte sagt något om han släppt till örjans som han vet är en bra häst och kör i spets, men nu släpper han till en amatökusk och häst streckad på 10%.
Answer to: "får vi inte svar på? du har väl ögon? han får j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spelar väl ingen roll att hästen är streckad på 10%
Är ju samma ägare och hästen har ju varit grym på slutet. Vinner garanterat om Persson inte släpper spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 16:35:24  Spelar väl ingen roll att hästen är streckad på 10%
Är ju samma ägare och hästen har ju varit grym på slutet. Vinner garanterat om Persson inte släpper spets.
Answer to: "Spelar väl ingen roll att hästen är streckad på 10%
&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ur kuskvinkel spelar det roll.... Särskilt när hellstedt håller cantab sisu så högt som han gör.....
Hade dem kört som "stallkörning" så skulle ju persson aldrig släppt spets......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 16:49:27  ur kuskvinkel spelar det roll.... Särskilt när hellstedt håller cantab sisu så högt som han gör.....
Hade dem kört som "stallkörning" så skulle ju persson aldrig släppt spets......
Answer to: "ur kuskvinkel spelar det roll.... Särskilt när hellstedt hå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej men det är ju det jag säger... Persson gör ju årets bävla blunder. Lukas avslutade under 1.10 sista 700 sist i grym stil. Att han skulle köras till spets nu var knappast förvånande. Perssons agerande därefter är ju däremot mer förvånande... Aja skit samma dålig styrning var det hur som...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 16:57:38  Nej men det är ju det jag säger... Persson gör ju årets bävla blunder. Lukas avslutade under 1.10 sista 700 sist i grym stil. Att han skulle köras till spets nu var knappast förvånande. Perssons agerande därefter är ju däremot mer förvånande... Aja skit samma dålig styrning var det hur som...
Answer to: "Nej men det är ju det jag säger... Persson gör ju året"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja, lukas hall tog inget märkvärdigt sista 100 på Oiler och mr fitch, tror inte han vunnit via OS även om kusken försökt.
Från spets, kanske. Tror dock att bergharn hade krossat den.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 17:09:36  nja, lukas hall tog inget märkvärdigt sista 100 på Oiler och mr fitch, tror inte han vunnit via OS även om kusken försökt.
Från spets, kanske. Tror dock att bergharn hade krossat den.........
Answer to: "nja, lukas hall tog inget märkvärdigt sista 100 på O"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu är du ute och cyklar. Han hade ju inte helt fritt. Hade segerstridit via os och personligen tror jag han hade vunnit, men det är ju omöjligt att veta. Oavsett så är det en kalkonstyrning utan dess like.
Hur som helst var löpningsförloppet väntat och mr fitch hade jag som tredjehäst utanför systemet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-21 17:34:05  Nu är du ute och cyklar. Han hade ju inte helt fritt. Hade segerstridit via os och personligen tror jag han hade vunnit, men det är ju omöjligt att veta. Oavsett så är det en kalkonstyrning utan dess like.
Hur som helst var löpningsförloppet väntat och mr fitch hade jag som tredjehäst utanför systemet.
Answer to: "Nu är du ute och cyklar. Han hade ju inte helt fritt. Hade segerstridi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
självklart en kalkonstyrning, men det gör söderkvist också. Finns ingen vettig orsak att släppa till lukas hall, i så fall borde både kusk och tränare håll käft i framtiden när dem yrar om hur bra hästen är, enbart pinsamt stt sätta sig 3.e inner då......
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|