1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2012-03-28 20:45:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Någon som sett hur Nice and a star har värmt?
Bra odds på den. Åker med på dubbeln och så tvilling: 1-4,11,12
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-28 20:58:20 Edited(1): 2012-03-28 21:23:19 skrällar det inte där man garderra så hamnar man alltid helt fel i systemet, kan man gå och lägga sig lika gärna
Answer to: "skrällar det inte där man garderra så hamnar man alltid hel"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Min uppkoppling rasa o har bara edge kvar..skit samma åkte på Björnis i 4:de avdelningen...Erik va väl 2:a..lycka till ni andra höres.. Fick just fram att Per vann med Patriken...lagom just när man släppt hästen, ljusblått....fasen va räligt det här är..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-28 21:39:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fan va surt, alltid ska man vara 1 ifrån alla rätt.
sjukt, ska man ha 8 får man 7, ska man ha 7 får man 6.
Perkele !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-28 22:54:34 Min uppkoppling rasa o har bara edge kvar..skit samma åkte på Björnis i 4:de avdelningen...Erik va väl 2:a..lycka till ni andra höres.. Fick just fram att Per vann med Patriken...lagom just när man släppt hästen, ljusblått....fasen va räligt det här är..
Answer to: "Min uppkoppling rasa o har bara edge kvar..skit samma åkte på B"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade man inte bytt spik hade man troligen satt den, så det va väll sådär
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 07:20:58 hade man inte bytt spik hade man troligen satt den, så det va väll sådär
Answer to: "hade man inte bytt spik hade man troligen satt den, så det va vä"
|
|
Jepp inge kul alls ! Mitt internet funkar uselt o ja sprack på garderingsloppen...Patriken har ja följt men släppt o Björnis med norsk stoet tittade ja på fler gånger men tog med bakspåren....vet inte hur loppet gick som du sprack i men vi får försöka på lördag igen..Höres !
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 10:20:44
|
|
Kollat på loppen i efterhand..usel skalle på Eriks i fjärde avdelningen.skitmärr när hon fick bestämma.. Ingen större skalle på Inhibited...pullar o när de börjar drivas på dom så släpper dom taget...flockisar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 10:40:29 Kollat på loppen i efterhand..usel skalle på Eriks i fjärde avdelningen.skitmärr när hon fick bestämma.. Ingen större skalle på Inhibited...pullar o när de börjar drivas på dom så släpper dom taget...flockisar..
Answer to: "Kollat på loppen i efterhand..usel skalle på Eriks i fjärd"
|
Became a member:
Forum posts:
|
niog bord ehan vunnit loppet iallafall, vad det beror på att han inte gjorde det vet jag inte
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 11:39:35 niog bord ehan vunnit loppet iallafall, vad det beror på att han inte gjorde det vet jag inte
Answer to: "niog bord ehan vunnit loppet iallafall, vad det beror på att han inte"
|
|
Flockis Spanis precis som vi !!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 13:14:47 Flockis Spanis precis som vi !!!
Answer to: "Flockis Spanis precis som vi !!!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo hästarna är flockis i grunden, men någon ska ju vinna endå, tror inte det går skylla på det varje gång
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 13:31:58 Edited(1): 2012-03-29 13:39:43 jo hästarna är flockis i grunden, men någon ska ju vinna endå, tror inte det går skylla på det varje gång
Answer to: "jo hästarna är flockis i grunden, men någon ska ju vinna en"
|
|
Varje gång...nädå men här var de väldigt dåligt gjort av hästar som fick en förmånlig "resa" o levererade dåligt..såg ju inte sjuka ut... Ta Calles kamel i sista V86 ingen flockis där inte..men Calle är också duktig att jaga "på"...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 13:46:15 Varje gång...nädå men här var de väldigt dåligt gjort av hästar som fick en förmånlig "resa" o levererade dåligt..såg ju inte sjuka ut... Ta Calles kamel i sista V86 ingen flockis där inte..men Calle är också duktig att jaga "på"...
Answer to: "Varje gång...nädå men här var de väldigt då"
|
Became a member:
Forum posts:
|
solvalla har ju ofta en bedrövlig bana så är i princip omöjligt att veta hur hästarna ska springa för dagen där
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 13:53:08 Edited(1): 2012-03-29 13:55:48 solvalla har ju ofta en bedrövlig bana så är i princip omöjligt att veta hur hästarna ska springa för dagen där
Answer to: "solvalla har ju ofta en bedrövlig bana så är i princip om&o"
|
|
Du "behöver" inte försvara de där "usla" kamelerna...ingen skalle alls på dom...visat detta lite då o då så...är bara garderingsobjekt framöver tills dom visar upp något annat..eller skicka dom till Svanen.... 3-5-7 är lutningen på Eriks o Örjans 4-2-5 börjar bli tveksamt där med...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 13:58:44 Du "behöver" inte försvara de där "usla" kamelerna...ingen skalle alls på dom...visat detta lite då o då så...är bara garderingsobjekt framöver tills dom visar upp något annat..eller skicka dom till Svanen.... 3-5-7 är lutningen på Eriks o Örjans 4-2-5 börjar bli tveksamt där med...
Answer to: "Du "behöver" inte försvara de där "usla""
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne men är så att i dagsens trav 2012, är det som med simning och skidor, en materialsport, där detaljer har stor betydelse för hästesn prestation i loppet, had eman vetat att underlaget varit opassande för 1 och 9 i v86-2 hade man spikat 8, han odell på solvalla är ju en jubelidiot, alla utan honom fattar det, så lär ej bli någon ändring på kvaliten på banan tyvärr
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 14:05:29 Edited(1): 2012-03-29 14:09:26 ne men är så att i dagsens trav 2012, är det som med simning och skidor, en materialsport, där detaljer har stor betydelse för hästesn prestation i loppet, had eman vetat att underlaget varit opassande för 1 och 9 i v86-2 hade man spikat 8, han odell på solvalla är ju en jubelidiot, alla utan honom fattar det, så lär ej bli någon ändring på kvaliten på banan tyvärr
Answer to: "ne men är så att i dagsens trav 2012, är det som med simnin"
|
|
Jaja ska inte komment allt men ja tippade dåligt igår..men vet då fan om jag haft med norsk stoet o Patriken..va ja tycker ja va dålig på så var de två första loppen där vinnarna var klara direkt ja fick ögonen på dom..nu hade ja 2 o 3 i första o 1 o 8 i andra..dåligt av mig att inte ändra..förnekade mig själv o mitt hästöga gjorde ja.. Björns i andra var sämre i värmningen men ändå tog ja med hästen för jag hade "bestämt" innan..tokigt av mig...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:07:50 Jaja ska inte komment allt men ja tippade dåligt igår..men vet då fan om jag haft med norsk stoet o Patriken..va ja tycker ja va dålig på så var de två första loppen där vinnarna var klara direkt ja fick ögonen på dom..nu hade ja 2 o 3 i första o 1 o 8 i andra..dåligt av mig att inte ändra..förnekade mig själv o mitt hästöga gjorde ja..
Answer to: "Jaja ska inte komment allt men ja tippade dåligt igår..men vet "
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-29 14:11:34
Answer to: "du är en stor människa som kan erkänna sådant, skulle "
|
|
Tack ! Du är inte så dålig heller...må ja säga, läser dina inlägg på stört !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:14:46
Answer to: "du är en stor människa som kan erkänna sådant, skulle "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Wow! Är din självironi oavsiktlig nu?
För är den det inte så får du plus i kanten för att på ett subtilt sätt erkänna din egen svaghet.
Är den däremot oavsiktlig är det bara jättekul!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:17:47 Wow! Är din självironi oavsiktlig nu?
För är den det inte så får du plus i kanten för att på ett subtilt sätt erkänna din egen svaghet.
Är den däremot oavsiktlig är det bara jättekul!
Answer to: "Wow! Är din självironi oavsiktlig nu?
För är den det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja nu har du lite klura på allt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:19:26 ja nu har du lite klura på allt
Answer to: "ja nu har du lite klura på allt:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-29 14:21:05 Tack ! Du är inte så dålig heller...må ja säga, läser dina inlägg på stört !!
Answer to: "Tack ! Du är inte så dålig heller...må ja säga,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du är en stor guldstjärna
|
|
Reply
|
|
1