1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2011-12-07 18:45:33  Det troliga är att nr 1 tar spets intialt och släpper till "marre" som borde vinna på pappret efter två starka avslutningar. Obesegrad i ledningen.
Answer to: "Det troliga är att nr 1 tar spets intialt och släpper till ""
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Du menar obesegrad på svensk mark i ledningen? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 09:23:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Quarcio leker hem detta!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-08 10:57:55  Quarcio leker hem detta!
Answer to: "Quarcio leker hem detta!"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Har ialla fall kusken i storform....men måste klara starten utan o bli hetsig..o de vill ja se först... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 11:15:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
|
Spikar nog Maharajah här som sagt, ska fan vinna mot detta. annars åker 1,6,7 med också, men jag tror inte på dom den här gången, och Quarcio hoppar säkert.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 13:44:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
S 1, NICK NOCK
|
Troligen vinner Marre men hästen har kanske inte den där toppformen och på bolaget låser jag på fyra och hoppas han bränner igen.
1-4-6-7 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-08 13:47:25
|
|
Nu är Hultis på gång igen..hästen känns fantastisk osv. osv..vem riktar sig detta "fantastiska" budskap till ? Till spelarna ? Den berömda härdsmältan..? Travkompaniet ? Till dig Spanis ? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-12-08 19:35:01
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, NICK NOCK
S 1, NICK NOCK
|
QDC har jag spelat o spelat o spelat o spelat.. Har han vunnit? Nä.. Tillslut tröttnade även jag (som typ siste man) o då vinner han.
Maharajah ska vinna detta men jag spikar inte.
O har man tagit med 2 ´kan man väl lika gärna ta med en till o Nick Nock är väl asurt om han skulle kliva ut o vinna i guld bara sådär men fan hästen är fin o renset blir väl rätt skoj.
Slösigt o fegt?
yup, det är min spelstil det.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 19:39:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Antingen så tror man Maharajah är nästintill oslagbar här (typ som travspanarn som kallar den årets bank), och då är det bara spika.
tror man inte det, utan tror att den "bara" bara har runt 50 % chans att vinna så tycker man också att den är grovt överspelad och då är det lika bra att inte ta med den.
Spetsar gör Antingen Nick Nock eller Finders keepers. Hade det varit takter hade NN gått i ledningen. Men med Jorma vet man inte.
QDC har bra chans om den håller sig i trav.
Skrällen heter I Wont Dance.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 21:09:13  Ja du säger det, jag är osäker men vi får väl se.
Ska hålla koll på vinnaroddset då! 
Answer to: "Ja du säger det, jag är osäker men vi får väl se."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
|
som hutlman sa i intervjun, det är enbart banunderlaget som kan fälla marre , men det har de ju tydligen koll på, så vid normalt banunderlag så är det bara lassa in vad man har, semsterpengarna, julklappspengar etc etc  dröjer länge innan det komemr liknande bankränta igen, jävligt skönt att Quarchio är med, så slipepr man få 1.2-1.3 i vinnarodds, är väll enda hästen i eliten som inte tar 1 längd på marre dessutom.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-08 21:15:02  som hutlman sa i intervjun, det är enbart banunderlaget som kan fälla marre , men det har de ju tydligen koll på, så vid normalt banunderlag så är det bara lassa in vad man har, semsterpengarna, julklappspengar etc etc  dröjer länge innan det komemr liknande bankränta igen, jävligt skönt att Quarchio är med, så slipepr man få 1.2-1.3 i vinnarodds, är väll enda hästen i eliten som inte tar 1 längd på marre dessutom.
Answer to: "som hutlman sa i intervjun, det är enbart banunderlaget som kan f&aum"
|
|
Hultis travets "Bagdad" Bob !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 21:24:32  Hultis travets "Bagdad" Bob !!! 
Answer to: "Hultis travets "Bagdad" Bob !!!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
|
king e han 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-08 21:28:00  king e han 
Answer to: "king e han;)"
|
|
Haha !! Han är ju för rolig..o Marre fantastisk som vanligt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 21:34:54  Haha !! Han är ju för rolig..o Marre fantastisk som vanligt !! 
Answer to: "Haha !! Han är ju för rolig..o Marre fantastisk som vanligt !!;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAHARAJAH
|
fint ekipage
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 07:54:29  Troligen vinner Marre men hästen har kanske inte den där toppformen och på bolaget låser jag på fyra och hoppas han bränner igen.
1-4-6-7 
Answer to: "Troligen vinner Marre men hästen har kanske inte den där toppform"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, QUARCIO DU CHENE
|
Du ville inte diskutera din felaktiga information? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-09 08:40:37  Antingen så tror man Maharajah är nästintill oslagbar här (typ som travspanarn som kallar den årets bank), och då är det bara spika.
tror man inte det, utan tror att den "bara" bara har runt 50 % chans att vinna så tycker man också att den är grovt överspelad och då är det lika bra att inte ta med den.
Spetsar gör Antingen Nick Nock eller Finders keepers. Hade det varit takter hade NN gått i ledningen. Men med Jorma vet man inte.
QDC har bra chans om den håller sig i trav.
Skrällen heter I Wont Dance.
Answer to: "Antingen så tror man Maharajah är nästintill oslagbar h&aum"
|
|
Sunt resonemang tycker ja.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 10:31:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Maharajah är det naturliga valet på första häst här MEN eftersom det tar minst ett varv för honom att trava in sig riktigt kan det bli för långt fram till Quarcio Du Chene. Som den sist nämde såg ut senast är det givet att sätta ett streck för QDC. Bra tvåhästars lås !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 01:31:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
fan vikken skön lirare ali kenare är.
Han spikar iaf I wont dance. Kul spik.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-12-10 04:07:49  fan vikken skön lirare ali kenare är.
Han spikar iaf I wont dance. Kul spik.
Answer to: "fan vikken skön lirare ali kenare är. :D
Han spikar iaf I wont"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, MAHARAJAH
|
Ja den var kul. Skrattretande t.o.m. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 08:49:39  Ja den var kul. Skrattretande t.o.m. 
Answer to: "Ja den var kul. Skrattretande t.o.m.;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja. Vårdslös spik kanske. Men finns viss logik i den. Tycker man att kungen är överstreckadoch dessutom kommer få problem med underlaget; och tror man att risken är mkt stor att QdC hoppar så är ju den en logisk förstahäst eftersom den har form, och går bra på tunga banor.
Jag tycker att det är kul med folk som tänker lite annorlunda.
Men personligen skulle jag aldrig spika den.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-10 10:09:27
|
|
Mycket folk på Zonen som säger spik på den eller den..kan gå in men känns lite pang pang för mig !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|