1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2011-12-08 21:35:54  Någon lycka på Valla..6,7 eller 8 rätt ? 
Answer to: "Någon lycka på Valla..6,7 eller 8 rätt ?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
olycka som vanligt, även på lunchen idag får mellan 150-200k om 8an vinner i v4-3, men galopp som vanligt i starten, fick trösta mig med 34k istället
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-08 21:38:44  olycka som vanligt, även på lunchen idag får mellan 150-200k om 8an vinner i v4-3, men galopp som vanligt i starten, fick trösta mig med 34k istället
Answer to: "olycka som vanligt, även på lunchen idag får mellan 150-20"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Synd !! Lite plåster trots allt...får bli mer på lördag...höres !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-08 22:27:48  Synd !! Lite plåster trots allt...får bli mer på lördag...höres !! 
Answer to: "Synd !! Lite plåster trots allt...får bli mer på lör"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det blie det! ha det!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 07:56:19  spikade faktiskt johanna roc igår på solvalla, så finns alltid undantag
är ju då de gångerna jag gör undantag som det finns undantag då
är ju lite som Med Marre, va ju bara för Johanna Roc att ställa ut skorna ( iofs gick den barfota, men du fattar nog  )
fanns ingenting att kasta bort pengarna på där, en finne i vagnen plus att det kryllar va fina högkapabla 2åringar gör att jag tycker det är helt givet plocka med 5-6 på lappen,
ta en sådan som Here to rock F, är en kanonfin häst som blir helt bortglömd, stod i 3,5 sist de möttes, galopp då. 5% nu , skamligt. tar man inte med en sådan borde man ju i princip sluta spela på trav  
Answer to: "spikade faktiskt johanna roc igår på solvalla, så finns a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NOSTROMO
|
Med det resonemanget kunde du ju sluta spela på trav i vintras när du trodde att Marre skulle ha en chans mot RC, två gånger dessutom? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-09 08:37:38  Med det resonemanget kunde du ju sluta spela på trav i vintras när du trodde att Marre skulle ha en chans mot RC, två gånger dessutom? 
Answer to: "Med det resonemanget kunde du ju sluta spela på trav i vintras nä"
|
|
Även "Solen" har sina fläckar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 10:46:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tänker spika Nostromo som ser ut att kunna bli hur bra som helst. En som kanske skulle kunna utmana är Questor.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 10:50:23  Med det resonemanget kunde du ju sluta spela på trav i vintras när du trodde att Marre skulle ha en chans mot RC, två gånger dessutom? 
Answer to: "Med det resonemanget kunde du ju sluta spela på trav i vintras nä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du vet ju lika väll som jag att örjan körde bort hästen 2 gånger, snarare så att Örjan torskade kuskmatchen än vice versa
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-09 10:52:00  du vet ju lika väll som jag att örjan körde bort hästen 2 gånger, snarare så att Örjan torskade kuskmatchen än vice versa
Answer to: "du vet ju lika väll som jag att örjan körde bort hästen"
|
|
Nja nja..hästen har en "ovana" o rumpla till det..o de håller inte i högsta divisionen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 10:54:50 Edited(1): 2011-12-09 10:55:44  Nja nja..hästen har en "ovana" o rumpla till det..o de håller inte i högsta divisionen.. 
Answer to: "Nja nja..hästen har en "ovana" o rumpla till det..o de h&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne precis, 16 miljoner har hästen bara sprungit in, komemr ha sprungit in över 30 innan karriären e slut, men 30 millar insprunga håller väll inte i eliten antar jag
hoppas verkligen att avkomman efter donato hanover och Nino blir elithäst så kan jag gå på moln sedan 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-09 13:42:15  ne precis, 16 miljoner har hästen bara sprungit in, komemr ha sprungit in över 30 innan karriären e slut, men 30 millar insprunga håller väll inte i eliten antar jag
hoppas verkligen att avkomman efter donato hanover och Nino blir elithäst så kan jag gå på moln sedan 
Answer to: "ne precis, 16 miljoner har hästen bara sprungit in, komemr ha sprungit"
|
|
Ja de blir trevligt !! Moln är luddiga mjuka saker högt i skyn !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-09 14:27:25  ne precis, 16 miljoner har hästen bara sprungit in, komemr ha sprungit in över 30 innan karriären e slut, men 30 millar insprunga håller väll inte i eliten antar jag
Answer to: "ne precis, 16 miljoner har hästen bara sprungit in, komemr ha sprungit"
|
|
Kan säkert springa in en hel del på preparé lopp o andra platser eller tredje platser...känns inte angeläget för mig, mer för travkompaniet.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 15:52:55  Kan säkert springa in en hel del på preparé lopp o andra platser eller tredje platser...känns inte angeläget för mig, mer för travkompaniet.... 
Answer to: "Kan säkert springa in en hel del på preparé lopp o andra "
|
Became a member:
Forum posts:
|
men kanppast bland eliten va? räcker man inte till i eliten blir det knappast några 2a, 3de platser där:P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-09 16:58:06  du vet ju lika väll som jag att örjan körde bort hästen 2 gånger, snarare så att Örjan torskade kuskmatchen än vice versa
Answer to: "du vet ju lika väll som jag att örjan körde bort hästen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NOSTROMO
|
Lol, jag vet precis som alla andra att han fick stryk av en bättre häst.. och han kommer få det igen. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 01:24:49  Lol, jag vet precis som alla andra att han fick stryk av en bättre häst.. och han kommer få det igen. 
Answer to: "Lol, jag vet precis som alla andra att han fick stryk av en bättre h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis som alla andra vet så körd eju örjan bort honom, sedna kan det ju tilläggas att hultman missat i matchningen med, delvis för hans orutin och att hästen var sjuk. till och med tant agda fattar ju sådant,..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 01:32:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
spikar nog global offshore
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 06:34:08  precis som alla andra vet så körd eju örjan bort honom, sedna kan det ju tilläggas att hultman missat i matchningen med, delvis för hans orutin och att hästen var sjuk. till och med tant agda fattar ju sådant,..
Answer to: "precis som alla andra vet så körd eju örjan bort honom, sed"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NOSTROMO
|
Möjligtvis att han körde lite illa i Prix de France men i Prix d'Amerique fick han ledningen tidigt och gav sin häst bästa möjliga lopp, ändå fick hans stryk av Ready Cash som inlett i tredjespår och som sen tog ner Maharajah från dödens, du kan ju kolla förra årets Pd'A-tråd om vad "alla" tycker, för övrigt så tyckte både Örjan och Hultman att de fått stryk av en bättre häst samt övriga "experter" som sett loppet.. så förstår inte riktigt varför du är så envis? Är det kul att vara mr. tvärtemot? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 06:52:46 Edited(1): 2011-12-10 07:00:52  Möjligtvis att han körde lite illa i Prix de France men i Prix d'Amerique fick han ledningen tidigt och gav sin häst bästa möjliga lopp, ändå fick hans stryk av Ready Cash som inlett i tredjespår och som sen tog ner Maharajah från dödens, du kan ju kolla förra årets Pd'A-tråd om vad "alla" tycker, för övrigt så tyckte både Örjan och Hultman att de fått stryk av en bättre häst samt övriga "experter" som sett loppet.. så förstår inte riktigt varför du är så envis? Är det kul att vara mr. tvärtemot? 
Answer to: "Möjligtvis att han körde lite illa i Prix de France men i Prix d'"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är inte så blåögd som dig bara, vad folk tycker och vad folk säger är 2 helt olika saker. sedan behöver man inte lyssna på vad andra säger dessutom är partiska när man har egna ögon att se med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-10 09:13:22  är inte så blåögd som dig bara, vad folk tycker och vad folk säger är 2 helt olika saker. sedan behöver man inte lyssna på vad andra säger dessutom är partiska när man har egna ögon att se med.
Answer to: "är inte så blåögd som dig bara, vad folk tycker och v"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NOSTROMO
|
Snacka om att kasta sten i glashus gällande blåögdheten. Du måste vara den enda i världen som kan trolla så att en häst som går i ledningen och förlorar mot den som går i dödens och fortfarande tro att den är bättre.. jag har aldrig hört något liknande eller mer galet av någon jag diskuterat trav med. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-10 09:58:41  men kanppast bland eliten va? räcker man inte till i eliten blir det knappast några 2a, 3de platser där:P
Answer to: "men kanppast bland eliten va? räcker man inte till i eliten blir det k"
|
|
Lite skoj kan man väl få kläcka ur sig.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-12-10 15:48:10
|
|
Dom har gnällt lite på favon..såg inte värmningen... 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|