1
2
[ 3
]
4
|
tommie
|
Posted: 2011-11-05 14:37:48
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Haralinho fast med allt kvar...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 14:39:43  Haralinho fast med allt kvar...
Answer to: "Haralinho fast med allt kvar..."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Var de ingen som såg... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:40:00  Ja verkligen..tar dom av skorna o ser ut så där med den starka hästen..fy fan så illa kört !! 
Answer to: "Ja verkligen..tar dom av skorna o ser ut så där med den starka h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Goopen visade att han var ljusår bättre kusk. Sedan scenariot efter när goopen går på och jorma lyckas bli av med 1 position, haha
Man kör inte på speed med en råstark häst. Kan dock ha varit order av nurmos? då han inte vill bränna ut hästen när han precis varit sjuk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:40:10  tillsammans med alla andra....... grattis? haha
Answer to: "tillsammans med alla andra....... grattis? haha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tillsammans med alla som inte fegade ja  Eller de som inte var allmänt okunniga och trodde att Seabiscuit skulle ha en chans haha...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:40:24 Edited(1): 2011-11-05 14:41:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, KADETT C.D.
|
Soft att han ska ut i Criterium Continental. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 14:41:32  Goopen visade att han var ljusår bättre kusk. Sedan scenariot efter när goopen går på och jorma lyckas bli av med 1 position, haha
Man kör inte på speed med en råstark häst. Kan dock ha varit order av nurmos? då han inte vill bränna ut hästen när han precis varit sjuk.
Answer to: "Goopen visade att han var ljusår bättre kusk. Sedan scenariot ef"
|
|
Varför sliter han av dojorna om han ändå ska köra för en matlapp ? Nollor.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-11-05 14:42:36  Var de ingen som såg... 
Answer to: "Var de ingen som såg...;)"
|
|
Brukar vara så... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:42:57  Tillsammans med alla som inte fegade ja  Eller de som inte var allmänt okunniga och trodde att Seabiscuit skulle ha en chans haha...
Answer to: "Tillsammans med alla som inte fegade ja :) Eller de som inte var allmä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha, har det någon betydelse? du är i princip chanslös att toppa omgången nu pga väldigt många kommer att sitta med 7 rätt såvidare inget enormt inträffar. Skillnaden var att du var chanslös innan omgången började då du spikade......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 14:43:45  Brukar vara så... 
Answer to: "Brukar vara så... ;)"
|
|
Bara vi som har ögon... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-11-05 14:45:44  Bara vi som har ögon... 
Answer to: "Bara vi som har ögon...:D"
|
|
Menade mer att folk ofta "missar" när mr smyg sitter fast med allt kvar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:46:13  Varför sliter han av dojorna om han ändå ska köra för en matlapp ? Nollor.. 
Answer to: "Varför sliter han av dojorna om han ändå ska köra f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ger återbetalning nästa start  tro mig! även om han så står 20m tillägg på kadetten, haha. Seabiscuit kan bli hur bra som helst......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:46:18  jaha, har det någon betydelse? du är i princip chanslös att toppa omgången nu pga väldigt många kommer att sitta med 7 rätt såvidare inget enormt inträffar. Skillnaden var att du var chanslös innan omgången började då du spikade......
Answer to: "jaha, har det någon betydelse? du är i princip chanslös att"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag nöjer mig med att spikarna sitter och att ett par lågprocentare vinner i de avslutande avdelningarna så blir det lite pengar ändå ska du se 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-11-05 14:47:24  jaha, har det någon betydelse? du är i princip chanslös att toppa omgången nu pga väldigt många kommer att sitta med 7 rätt såvidare inget enormt inträffar. Skillnaden var att du var chanslös innan omgången började då du spikade......
Answer to: "jaha, har det någon betydelse? du är i princip chanslös att"
|
|
Märkligt att man kan såga när någon sätter en spik.... Men du har väl rätt som vanligt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:48:26  Jag nöjer mig med att spikarna sitter och att ett par lågprocentare vinner i de avslutande avdelningarna så blir det lite pengar ändå ska du se 
Answer to: "Jag nöjer mig med att spikarna sitter och att ett par lågprocent"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja, trodde du var med i tävlingen för att vinna? men du är med att ha chans att vinna några kronor på v75....
krävs minst lika mycket tur att hitta skrällarna till slut som att fälla kadett c.d. Alla andra har ju med dina "skrällar" också.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 14:48:28  Menade mer att folk ofta "missar" när mr smyg sitter fast med allt kvar.. 
Answer to: "Menade mer att folk ofta "missar" när mr smyg sitter fast me"
|
|
Tror du de.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:52:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
skärp dig nu folke, det är viktigt att sätta spikarna i en sån här tävling. och jag lovar dig, det är offantligt många system som inte satt med spik på kadetten.
grattis och bra start nightfox.
jag brukar vilja gå kort men garderade här med 6 stycken, surt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:54:39  jaja, trodde du var med i tävlingen för att vinna? men du är med att ha chans att vinna några kronor på v75....
krävs minst lika mycket tur att hitta skrällarna till slut som att fälla kadett c.d. Alla andra har ju med dina "skrällar" också.......
Answer to: "jaja, trodde du var med i tävlingen för att vinna? men du är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är vi väl alla? Men om vi ska se realistisk på det så är det nog större chans att man kan sätta en sjua och få bra utdelning på det än att slå ut 30000 personer i en tävling där alla har samma villkor. Det beror ju lite hur man lägger upp det. Kör man med 4 spikar kan man ju måla på ordentligt och då få med de riktigt stora skrällarna. Har flera enprocentare i slutet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:54:54  skärp dig nu folke, det är viktigt att sätta spikarna i en sån här tävling. och jag lovar dig, det är offantligt många system som inte satt med spik på kadetten.
grattis och bra start nightfox.
jag brukar vilja gå kort men garderade här med 6 stycken, surt!
Answer to: "skärp dig nu folke, det är viktigt att sätta spikarna i en s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är viktigt att sätta 4.a spikar, annars är du troligen körd, redan där försvinner enormt många systerm. Sedan är det ganska svårt att utmärka sig bland alla dessa flera tusen deltagare om man har samma spik som i princip alla andra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:55:58 Edited(1): 2011-11-05 14:57:05  Det är vi väl alla? Men om vi ska se realistisk på det så är det nog större chans att man kan sätta en sjua och få bra utdelning på det än att slå ut 30000 personer i en tävling där alla har samma villkor. Det beror ju lite hur man lägger upp det. Kör man med 4 spikar kan man ju måla på ordentligt och då få med de riktigt stora skrällarna. Har flera enprocentare i slutet.
Answer to: "Det är vi väl alla? Men om vi ska se realistisk på det s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
samma vilkor, det som är saken i tävlingen. På v75 är det inte samma vilkor om du spelar för 96 kr och i princip alla andra spelar för mer pengar än dig.............
4.a spikar behöver du inte för att hitta skrällarna, utan det är för att antalet spikar satta är det som främst är utslagsgivande. Efter det är den som har spik med högst odds.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 14:57:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dryg du är Folke. Bara du som tycker 0 rätt är bättre än 1... Sitter och hånar andra när du precis spikat en chanslös häst. Finnen kommer aldrig bli lika bra som kadetten. Var du full när du trodde den skulle svara spets eller trodde du den skulle gå runt allt i tredjespår?
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|